FF voorstellen

Gestart door Autobandje, 10-08-2006 10:05:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mehn

Citaat van: Gmid op 16-08-2006 16:02:51
CiteerMarktplaats.nl is een advertentiesite met de mogelijkheid tot bieden. Een bod is niet bindend en verplicht u niet tot aan- of verkoop. Door een bod uit te brengen kunt u aan de adverteerder laten weten dat u geïnteresseerd bent in het product. Als u niet kunt bieden op een product dan heeft de adverteerder er voor gekozen om het bieden via de site uit te schakelen. U kunt dan eventueel een bod uitbrengen per e-mail.

Lang leve eBay ::)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

fearless

Wat een gezeur weer in zo'n voorstel topic. De volvo is gewoon ingeruild op een Opel, ok de losse onderdelen zijn niet verkocht via marktplaats, maar ja ieder zijn eigen keuze. Klaar.  :P


elianmars

#47
Citaat van: DCCCL op 16-08-2006 15:53:14
Zo kocht ik pas voor weinig een compleet T-5R interieur + onderstel (met nivomats) + bumper + schuifdak + setje ECU's + 16" remmen setje. Tja... stond geen bordje bij "uw mag bieden", wel een bordje "informeer vooraf naar de prijs"...

:o :o :o  Was die verkoper wel helemaal lekker dat-ie 't (bijna) voor niks heeft weggegeven?



Mod edit: quote aangepast

Scooby Doo

#48
Citaat van: mehn op 16-08-2006 19:51:54
Lang leve eBay ::)

??? ??? ??? HMMMMM, toch niet echt mee akkoord.

Ebay verkloot veel, en enkele idioten met geld te veel maken veel spullen onbetaalbaar voor de gewone mens!! :(  Je bent soms goedkoper af om de spullen nieuw te kopen :o

Je kan op Ebay wel es een zaakje doen, maar meestal is het zaakje voor de verkoper. ;D ;D

No Offense, Just my 2 cents



Mod edit: quote hersteld
Puppy Power!!!

elianmars

Citaat van: Scooby Doo op 16-08-2006 22:06:54
Citaat van: mehn op 16-08-2006 19:51:54
Lang leve eBay ::)

??? ??? ??? HMMMMM, toch niet echt mee akkoord.

Ebay verkloot veel, en enkele idioten met geld te veel maken veel spullen onbetaalbaar voor de gewone mens!! :(  Je bent soms goedkoper af om de spullen nieuw te kopen :o

Je kan op Ebay wel es een zaakje doen, maar meestal is het zaakje voor de verkoper. ;D ;D

No Offense, Just my 2 cents



Mod edit: quote hersteld

Helemaal niet mee eens...... Ik heb heel veel spul voor de Volvo gekocht. Allemaal voor veel minder dan de nieuwprijs (ook de nieuwe spullen dus).

M a r c

Mijn stelregel;  een gebruikt onderdeel in goede konditie mag de helft van nieuw kosten.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

BenC70ES

Citaat van: M a r c op 17-08-2006 19:38:08
Mijn stelregel;  een gebruikt onderdeel in goede konditie mag de helft van nieuw kosten.

Gaat dit ook op voor de heldere koplampen op jullie C70?  ;) :)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!