FF voorstellen

Gestart door Autobandje, 10-08-2006 10:05:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

M a r c

Citaat van: Robbocop op 15-08-2006 20:00:45
Bodykit bah  ;D

Maar eh nieuwe baan, dus je bent echt de bandjes ingegaan!???

Rob

Hij zat altijd al in de banden  :)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

R o b

Citaat van: M a r c op 15-08-2006 20:01:37
Citaat van: Robbocop op 15-08-2006 20:00:45
Bodykit bah  ;D

Maar eh nieuwe baan, dus je bent echt de bandjes ingegaan!???

Rob

Hij zat altijd al in de banden :)

Mischien nu ook de winterbanden!? ;D Nee ik ken 'm volgens mij, was een keer bij jouw toen ie een setje kwam brengen a'la OCC-supplyers!

Gmid

Citaat van: M a r c op 15-08-2006 20:01:37
Citaat van: Robbocop op 15-08-2006 20:00:45
Bodykit bah  ;D

Maar eh nieuwe baan, dus je bent echt de bandjes ingegaan!???

Rob

Hij zat altijd al in de banden  :)

Meer in de banden accesoires volgens mij. Mijn vorige werkgever. :-). Dingen als wiellood, balanceerspul, tot aan hefbruggen en aircoapparaten.
Volvo C30 '12

fbm

Citaat van: Autobandje op 15-08-2006 16:06:44
Citaat van: fbm op 14-08-2006 19:45:10
Welkom terug Stefan.

Zonde zeker nu hij naar Polen gaat :'( :'( je had heel wat mensen hier blij kunnen maken met die erg leuke onderdelen die erop zitten (marktplaats ???) bv wel aanbieden maar niet verkopen?

Toch heel veel plezier met je nieuwe wagenpark.

Ik heb veel mensen horen zeggen van als je hem verkoopt denk dan aan mij enz enz.. nou goed nou verkocht ik hem en toen was ineens niemand meer te vinden.
en spullen op internet verkopen voor een x - bedrag en dan nog van die achterlijke biedingen doen, toen was ik er snel klaar mee, dus vandaar dat ik er alles op heb laten zitten!!!



Mod edit: quote hersteld, zoals in bijna elke post

daar moet ik je toch wel gelijk in geven! Mensen moeten weten dat die spullen een prijs hebben en niet zomaar "stom" bieden. :-\

-D©©©L-

#34
Tja, als je de mogelijkheid tot bieden openlaat, dan krijg je dat soort dingen.

Persoonlijk vind ik het niet zo raar om 220 te bieden op een bumper met vraagprijs 225. Of 300 op een vraagprijs van 375 voor een paar gebruikte lampen. En een bod van 750 op een paar velgen met beschadiging maar zonder foto... niet echt vreemd toch ???.
Staat ook nog wel een leuke 850 te koop (silversand), met heel veel leuke toebehoren eraan. Of zou de eigenaar gewoon € 4500 vragen en dat je dan bij bezichtiging een kale auto aantreft...(op stalen velgen, zonder mooie lampen en spoiler)  :-\. (weer 100km voor niets gereden)

Verplaats je eens in de marktplaats koper... wat zou jij denken...

my 2 cents, no offence

Autobandje

Citaat van: Robbocop op 15-08-2006 20:00:45
Bodykit bah ;D

Maar eh nieuwe baan, dus je bent echt de bandjes ingegaan!???

Rob

ja klopt :D

Autobandje

#36
Citaat van: Gmid op 15-08-2006 20:18:36
Citaat van: M a r c op 15-08-2006 20:01:37
Citaat van: Robbocop op 15-08-2006 20:00:45
Bodykit bah  ;D

Maar eh nieuwe baan, dus je bent echt de bandjes ingegaan!???

Rob

Hij zat altijd al in de banden  :)

Meer in de banden accesoires volgens mij. Mijn vorige werkgever. :-). Dingen als wiellood, balanceerspul, tot aan hefbruggen en aircoapparaten.

Klopt, ik was vertegenwoordiger van wielservice materialen.
maar nu moet ik de materialen zelf weer gaan gebruiken :D

Houd de website in de gaten of wellicht gaat European Tuning nog een leuke actie met winterbanden doen.
ik sta voor alles open, tenslotte leveren wij winterbanden met levensloop garantie :D

Autobandje

#37
Citaat van: DCCCL op 15-08-2006 23:00:03
Tja, als je de mogelijkheid tot bieden openlaat, dan krijg je dat soort dingen.

Persoonlijk vind ik het niet zo raar om 220 te bieden op een bumper met vraagprijs 225. Of 300 op een vraagprijs van 375 voor een paar gebruikte lampen. En een bod van 750 op een paar velgen met beschadiging maar zonder foto... niet echt vreemd toch ???.
Staat ook nog wel een leuke 850 te koop (silversand), met heel veel leuke toebehoren eraan. Of zou de eigenaar gewoon € 4500 vragen en dat je dan bij bezichtiging een kale auto aantreft...(op stalen velgen, zonder mooie lampen en spoiler) :-\. (weer 100km voor niets gereden)

Verplaats je eens in de marktplaats koper... wat zou jij denken...

my 2 cents, no offence

De spullen die ik op internet toen aangeboden heb waren stuk voor stuk allemaal kwaliteitonderdelen en werkelijk niks was beschadigd of wat dan ook. het waren allemaal goede prijzen en een echte volvokenner die wist waar deze spullen vandaan kwamen want bijna alles wat er aan die auto gedaan is is bij european tuning gedaan en Marc kennende levert alleen A-kwaliteit.

als mensen konden bieden op de onderdelen had ik er dat wel bij gezet!!!

tenslotte als je 220 kan bieden voor een voorbumper zonder dat je hem daadwerkelijk gezien hebt terwijl ik er 225 voor vraag.  *** iets om over na te denken!!!!!

-D©©©L-

#38
Citaat van: Autobandje op 16-08-2006 11:02:48
De spullen die ik op internet toen aangeboden heb waren stuk voor stuk allemaal kwaliteitonderdelen en werkelijk niks was beschadigd of wat dan ook. het waren allemaal goede prijzen en een echte volvokenner die wist waar deze spullen vandaan kwamen want bijna alles wat er aan die auto gedaan is is bij european tuning gedaan en Marc kennende levert alleen A-kwaliteit.

als mensen konden bieden op de onderdelen had ik er dat wel bij gezet!!!

tenslotte als je 220 kan bieden voor een voorbumper zonder dat je hem daadwerkelijk gezien hebt terwijl ik er 225 voor vraag.  *** iets om over na te denken!!!!!
Ben bang dat je het (gezien de uitroeptekens) toch wat persoonlijker opvat dan ik het bedoel.  :-\
Ik wil alleen maar zeggen; op marktplaats.nl werkt het nou eenmaal op die manier. En ik zal je eerlijk zeggen: Als ik op een real-life onderdelen beurs of sloperij loop, dan bied ik ook gewoon geld. Dat is het spel.
Zo kocht ik pas voor weinig een compleet T-5R interieur + onderstel (met nivomats) + bumper + schuifdak + setje ECU's + 16" remmen setje. Tja... stond geen bordje bij "uw mag bieden", wel een bordje "informeer vooraf naar de prijs"...

Nogmaals; ik bedoel het echt niet lullig, mensen bieden nooit meer dan ze het waard vinden. En dat voelt niet altijd even leuk als je er met veel zorg aan gewerkt hebt.  :-\ :'(

Gmid

Op één van die 'koopinformatie' pagina's van Marktplaats zelf staat zelfs dat je altijd en overal gewoon kunt bieden. Tegenwoordig wordt toch overal onderhandeld? Huizen, (nieuwe) auto's, ik geloof dat fortis zelfs reclame maakt dat je kunt onderhandelen over de hypotheek rente...

CiteerMarktplaats.nl is een advertentiesite met de mogelijkheid tot bieden. Een bod is niet bindend en verplicht u niet tot aan- of verkoop. Door een bod uit te brengen kunt u aan de adverteerder laten weten dat u geïnteresseerd bent in het product. Als u niet kunt bieden op een product dan heeft de adverteerder er voor gekozen om het bieden via de site uit te schakelen. U kunt dan eventueel een bod uitbrengen per e-mail.
Volvo C30 '12

ief

Citaat van: Gmid op 16-08-2006 16:02:51ik geloof dat fortis zelfs reclame maakt dat je kunt onderhandelen over de hypotheek rente...
Nu niet gelijk gaan overdrijven he? ;D
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

Gmid

Ik zag een spotje op TV :P
Volvo C30 '12

Autobandje

#42
Citaat van: DCCCL op 16-08-2006 15:53:14
Citaat van: Autobandje op 16-08-2006 11:02:48
De spullen die ik op internet toen aangeboden heb waren stuk voor stuk allemaal kwaliteitonderdelen en werkelijk niks was beschadigd of wat dan ook. het waren allemaal goede prijzen en een echte volvokenner die wist waar deze spullen vandaan kwamen want bijna alles wat er aan die auto gedaan is is bij european tuning gedaan en Marc kennende levert alleen A-kwaliteit.

als mensen konden bieden op de onderdelen had ik er dat wel bij gezet!!!

tenslotte als je 220 kan bieden voor een voorbumper zonder dat je hem daadwerkelijk gezien hebt terwijl ik er weinig voor vraag. *** iets om over na te denken!!!!!
Ben bang dat je het (gezien de uitroeptekens) toch wat persoonlijker opvat dan ik het bedoel. 
Ik wil alleen maar zeggen; op marktplaats.nl werkt het nou eenmaal op die manier. En ik zal je eerlijk zeggen: Als ik op een real-life onderdelen beurs of sloperij loop, dan bied ik ook gewoon geld. Dat is het spel.
Zo kocht ik pas voor weinig een compleet T-5R interieur + onderstel (met nivomats) + bumper + schuifdak + setje ECU's + 16" remmen setje. Tja... stond geen bordje bij "uw mag bieden", wel een bordje "informeer vooraf naar de prijs"...

Nogmaals; ik bedoel het echt niet lullig, mensen bieden nooit meer dan ze het waard vinden. En dat voelt niet altijd even leuk als je er met veel zorg aan gewerkt hebt. :-\ :'(

http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//koopjes.marktplaats.nl/auto_diversen/onderdelen_volvo/42776158.html
http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//koopjes.marktplaats.nl/auto_diversen/onderdelen_volvo/42776909.html
http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//kopen.marktplaats.nl/search.php%3Fui%3D2083654
(en nou niet snel weghalen hè ;) )

Zo vatte ik het ook niet op haha :D:D



Mod edit: quote aangepast

Autobandje

Citaat van: ieV70 (Ivo) op 16-08-2006 16:07:25
Citaat van: Gmid op 16-08-2006 16:02:51ik geloof dat fortis zelfs reclame maakt dat je kunt onderhandelen over de hypotheek rente...
Nu niet gelijk gaan overdrijven he? ;D


onderhandelen of niet? hypotheken zijn altijd te duur *zucht*

Autobandje

Citaat van: Gmid op 16-08-2006 16:02:51
Op één van die 'koopinformatie' pagina's van Marktplaats zelf staat zelfs dat je altijd en overal gewoon kunt bieden. Tegenwoordig wordt toch overal onderhandeld? Huizen, (nieuwe) auto's, ik geloof dat fortis zelfs reclame maakt dat je kunt onderhandelen over de hypotheek rente...

CiteerMarktplaats.nl is een advertentiesite met de mogelijkheid tot bieden. Een bod is niet bindend en verplicht u niet tot aan- of verkoop. Door een bod uit te brengen kunt u aan de adverteerder laten weten dat u geïnteresseerd bent in het product. Als u niet kunt bieden op een product dan heeft de adverteerder er voor gekozen om het bieden via de site uit te schakelen. U kunt dan eventueel een bod uitbrengen per e-mail.

leuk bedacht!!! maar als je bij de bakker bent voor een brood en die kost 2 euro dan ga je ook niet bieden. :D .

vast bedrag is vast bedrag!!!!