Beter te laat dan nooit : ook even voorstellen maar

Gestart door Freulig, 10-08-2006 18:20:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Freulig

Hoewel ik al een tijdje meelees en post, heb ik me nooit fatsoenlijk voorgesteld : bij deze dan maar....

Ik heet Misha, ben 37 jaar en getrouwd met twee kinderen (7 en 4) en woon in het midden van het land.
Ik ben werkzaam bij een autoleasemaatschappij als hoofd systeembeheer. Via enkele omzwervingen (Honda Civic->Mitubishi Colt->Citroen BX->Mitubishi Galant->Golf II->Ford Sierra->Toyota Corolla II->Ford Mondeo ben ik in een witte Volvo 854 automaat terechtgekomen (na advies van mijn huisarts vanwege rugklachten), deze auto had 190K op de teller toen ik hem kocht en dat vond ik toen heel veel). Deze auto heeft Sas toen nog een tijd gehad. Daarna heb ik een S70 2.5 europa handbak gekocht, olive green pearl met 116.000 op de teller.
(hier heb ik soms nog wel eens spijt van, 850->S70) Deze auto heb ik inmiddels een beetje opgeleukt met witte wijzerplaten, een Ferrita uitlaat, K&N filter, automatische dimmende spiegel, breedstralers, een SC802 met wisselaar en volledige speakerbezetting. Ook heb ik de luchtinlaat wat getweakt. Inmiddels hebben we de 2e volvo erbij gekocht, zoals eerder gemeld: een vroege 142 s 'er uit 1969.

Ik heb altijd veel lol op dit forum, en hoop er nog lang bij te zijn !

breakman

#1
Zo aan je post te lezen idd al even aan het rondzwerven hier indrukwekkend wagen park heb je daar nu je weet wal wat ik ga zeggen


foto's !!!!!!!!!  :P

DopdeDouwer

Hoi Jacques,
Leuk dat je je toch even voorstelt. Alleen is het eigenlijk niet helemaal de goede plek. Ik had toevallig ook net als reactie op een andere post van je om een foto gevraagd. Is altijd wel leuk om de auto te zien van de forumers.

Dus ik sluit me aan bij breakman: foto's
Vierkant Rules

Turbobiker

Welkom Misha. Goei intro. En ach die foto's... we weten inmiddels wel hoe een 850/S70 er uit ziet ;D ;)

Je vergeet te melden dat je erg dol bent op bijdehandjes. Volgens mij mix je die door iedere maaltijd ::)
De Tussenpaus

Jur

Citaat van: Freulig op 10-08-2006 18:20:15
Via enkele omzwervingen (Honda Civic->Mitubishi Colt->Citroen BX->Mitubishi Galant->Golf II->Ford Sierra->Toyota Corolla II->Ford Mondeo ben ik in een witte Volvo 854 automaat terechtgekomen (na advies van mijn huisarts vanwege rugklachten)

Ik vond ook al dat de 850's ook in het zorgverzekeringspakket zouden moeten zitten.  ;D

Jurjen

Freulig

Mijn twee aderlaters :



De S70 (voor de kippigen onder ons: het is de rechter.. en ja, de ander is een T5)

En de andere, hier zoals ik hem kocht :





Ludo


Freulig

Alleen koop ik nooit meer een groene...

'Welke auto neem je mee ? '

'De volvo.. de groene... de sedan.. de nieuwe.. de oude...'
De 142 is later gekocht, dus nieuw en oud is ook relatief...

elianmars

Citaat van: Ludo op 10-08-2006 20:31:10
Citaat van: Freulig op 10-08-2006 18:20:15Ik heet Misha,
Citaat van: DopdeDouwer op 10-08-2006 18:51:52Hoi Jacques,



Citaat van: Freulig op 10-08-2006 18:20:15ben 37 jaar en getrouwd met twee kinderen 
is dat in NL toegestaan?.
;D

leuk wagenparkje Freulig!.  :D

Kijk eens bij Misha's avatar, Ludo  ;)

En ik ben ook getrouwd met twee kinderen. Geen probleem in Nederland, hoor!  ;D ;D

elianmars

En alsnog welkom natuurlijk, Sjors Misha!

Mooi, die twee sedans in dezelfde kleur!  8)

Turbobiker

Citaat van: elianmars op 10-08-2006 20:55:23
En alsnog welkom natuurlijk, Sjors Misha!

Mooi, die twee sedans in dezelfde kleur!  8)

drie

(okay, ik weet dat ze niet alle drie van hem zijn...)
De Tussenpaus

Freulig

Citaat van: Turbobiker op 10-08-2006 21:10:24


drie

(okay, ik weet dat ze niet alle drie van hem zijn...)

Was het maar zo...

Eugene


If it's not blown, it sucks...

Claudia

Ha die Nico (of was die naam al al voorbij gekomen?)

Alsnog welkom....en wat een prachtige auto's hebbie ;D!
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

GantT5R

Hoi Misha,

Grappig om te lezen dat je ook in de Leasebranche werkt, net zoals ik, ben benieuwd bij welke Leasemij....

gegegroet,

een concollega   :) ,

GantT5R