Tanktabletten

Gestart door tijzio, 11-08-2006 11:48:53

Vorige topic - Volgende topic

tijzio

Gisteren hoorde ik van een vriend van mij over tanktabletten. Het zou gaan om tabletten (of een pil) die je in je tank stopt en daardoor zou de auto 15 tot 30% voordeliger gaan lopen. Lijkt me erg veel, maar goed.
Deze tabletten zouden via zo'n multi-level-marketing systeem (is volgens mij soort piramide-constructie) aangeboden worden. Nu heb ik al aversie tegen dit soort systemen, maar op zich was ik wel benieuwd of iemand inderdaad van deze tabletten heeft gehoord. En zo ja, of het goed werkt en of het kwaad kan. Ik durf het zelf niet in mijn auto te gooien en het herinnert er me aan om z.s.m. het afsluitbare tankklepje weer even te fixen.

Eugene

Ik heb er wel eens van gehoord maar ik betwijfel of het werkt...

Aceton zou wel werken. je moet een klein percentage (0,02% ofzo??) in de tank gooien en hierdoor loopt de auto een stuk zuiniger. Sommige zeggen tot 15%. Ook zou het de klopvastheid een beetje verhogen. Ik krijg binnekort een litertje van iemand, en dan ga ik het eens proberen. (natuurlijk niet in m'n eigen auto ;D)

If it's not blown, it sucks...

thuur

Citaat van: Eugene op 11-08-2006 11:53:55

Aceton zou wel werken. je moet een klein percentage (0,02% ofzo??) in de tank gooien en hierdoor loopt de auto een stuk zuiniger. Sommige zeggen tot 15%. Ook zou het de klopvastheid een beetje verhogen. Ik krijg binnekort een litertje van iemand, en dan ga ik het eens proberen. (natuurlijk niet in m'n eigen auto ;D)

Euh... aceton werkt bij een diesel ja....

Ik geloof niet in wondermiddelen, en al zeker niet als ze via illegale methoden worden aangeboden ;)

Gr 8)

animalT5R

Citaat van: thuur op 11-08-2006 12:27:33
Citaat van: Eugene op 11-08-2006 11:53:55

Ik geloof niet in wondermiddelen, en al zeker niet als ze via illegale methoden worden aangeboden ;)
Gr 8)
Illegale methodes? word gewoon op speurders e.d. aangeboden ;)
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

DD

Als je er zuiniger van gaat rijden en het is echt zo dan had groenlinks dat allang uitgedeeld als verkiezings propaganda. maar ik voorzie nu al een gat in de markt met menthos. Gewoon bij de shell een rolletje kopen en dan mensen die gaan tanken aanspreken. 5 euro ps en uw wagen rijd 20% voordeliger.  Geheel biologisch afbreekbaar. Kijkt u maar ik eet hem gewoon op.

Derks

Gr 8)

Tuurlijk werkt het wel!!
Het is gewoon een complot van Shell, die kennen het product al lang, maar willen niet dat het op de markt komt. De regering zit ook in het complot ivm accijnzen.
Er zijn al geruchten dat de OPEC met een olie-stop dreigt als het product verder op de markt komt.
Het is gewoon het zelfde als de gloeilamp die nooit kapot gaat die heeft Philips ook, maar brengt het niet op de markt. Ook een complot.

Deze piramide jongens brengen met gevaar voor eigen leven dit product op de markt. Niet voor eigenbelang, maar uit belang voor de samenleving.

En zo is het! ;D

gr derks

Taranis

Is dat niet hetzelfde effect als dat je een beetje benzine bij je diesel kiepert?

tijzio

Citaat van: animal op 11-08-2006 12:49:16
Gr 8)

Tsja illegaal of niet. Dat het op Speurders staat wil niet zeggen dat het legaal is. Maar ik denk dat Thuur doelt op piramidevorm. Vind ik ook zwaar afstotend. Maar ik heb ff gekeken op Speurders en zie het volgende:
"De nieuwe sensatie uit de VS! Nieuw in de Benelux!

MPG-CAPS™

Wilt u tot wel 15% besparen op brandstof?
Wilt u meer vermogen halen uit uw auto?
Wilt u een langere levensduur van uw motor?
Wilt u er zelfs aan verdienen?

MPG-CAPS™ is een 100% organische conditioner voor uw krachtbron die u helpt de brandstofconsumptie te verminderen door het creëren van een micro dunne laag in de verbrandingsruimte hiermee zorg dragend voor een efficiëntere verbranding van uw brandstof.

Geschikt voor alle typen brandstof! benzine, diesel etc.

Neem snel contact op met ons voor verdere informatie

Wij bieden u nu de mogelijkheid zelfstandig distributeur te worden en u zelf en uw klanten te overtuigen van onze producten. Wees er snel bij, deze kans mag u niet voorbij laten gaan!"

Ik kan me niet voorstellen dat het een wondermiddel is, maar ik zal de website van de fabrikant eens bekijken. Dit is volgens mij dan de link: http://www.mpgcaps.com/ De site is echter alweer uit de lucht. Nou dan zal het ook niet veel zijn geweest neem ik aan.

tijzio

Citaat van: Derks op 11-08-2006 13:06:57

Gr 8)

Tuurlijk werkt het wel!!
Het is gewoon een complot van Shell, die kennen het product al lang, maar willen niet dat het op de markt komt. De regering zit ook in het complot ivm accijnzen.
Er zijn al geruchten dat de OPEC met een olie-stop dreigt als het product verder op de markt komt.
Het is gewoon het zelfde als de gloeilamp die nooit kapot gaat die heeft Philips ook, maar brengt het niet op de markt. Ook een complot.

Deze piramide jongens brengen met gevaar voor eigen leven dit product op de markt. Niet voor eigenbelang, maar uit belang voor de samenleving.

En zo is het! ;D

gr derks

Hahaha zo zal het inderdaad wel zitten. Moedige jongens hoor   ;)

thuur

Citaat van: Taranis op 11-08-2006 13:07:17

Is dat niet hetzelfde effect als dat je een beetje benzine bij je diesel kiepert?

Dat werd vroeger gedaan om het vlokken bij vorst tegen te gaan. Tegenwoordig niet nodig.

Aceton zorgt dat diesel fijner verneveld kan worden. Tegenwoordig wordt de diesel al met 1800 bar ingespoten om zo'n fijn mogelijke verneveling te krijgen. Diesel mengt zich niet zo heel erg goed met lucht, vandaar de zoektocht naar een beter diesel/luchtmengsel.

On topic: Derks, je hebt wel veel lef om dit zomaar hardop uit te spreken. Is je leven nog wel zeker nu? ???

Gr 8)

Taranis

Citaat van: thuur op 11-08-2006 13:15:36
Dat werd vroeger gedaan om het vlokken bij vorst tegen te gaan.

Klopt, maar wordt het nu soms niet toegevoegd om de diesel een rustigere loop te geven ?

Derks

On topic: Derks, je hebt wel veel lef om dit zomaar hardop uit te spreken. Is je leven nog wel zeker nu? ???

Gr 8)

ik weet het, ik weet het,,,,,

Als ik morgen niet inlog, dan weet je wie je moet bellen,,,,,,,,,

gr derks

GeertG

Citaat van: tijzio op 11-08-2006 13:09:22
Citaat van: animal op 11-08-2006 12:49:16
Gr 8)

Tsja illegaal of niet. Dat het op Speurders staat wil niet zeggen dat het legaal is. Maar ik denk dat Thuur doelt op piramidevorm. Vind ik ook zwaar afstotend. Maar ik heb ff gekeken op Speurders en zie het volgende:
"De nieuwe sensatie uit de VS! Nieuw in de Benelux!

MPG-CAPS™

Wilt u tot wel 15% besparen op brandstof?
Wilt u meer vermogen halen uit uw auto?
Wilt u een langere levensduur van uw motor?
Wilt u er zelfs aan verdienen?

MPG-CAPS™ is een 100% organische conditioner voor uw krachtbron die u helpt de brandstofconsumptie te verminderen door het creëren van een micro dunne laag in de verbrandingsruimte hiermee zorg dragend voor een efficiëntere verbranding van uw brandstof.

Geschikt voor alle typen brandstof! benzine, diesel etc.

Neem snel contact op met ons voor verdere informatie

Wij bieden u nu de mogelijkheid zelfstandig distributeur te worden en u zelf en uw klanten te overtuigen van onze producten. Wees er snel bij, deze kans mag u niet voorbij laten gaan!"

Ik kan me niet voorstellen dat het een wondermiddel is, maar ik zal de website van de fabrikant eens bekijken. Dit is volgens mij dan de link: http://www.mpgcaps.com/ De site is echter alweer uit de lucht. Nou dan zal het ook niet veel zijn geweest neem ik aan.

Waar moet ik die bijgooien in geval van LPG ?   ::) ::) ::)

LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

M a r c

Citaat van: Taranis op 11-08-2006 13:18:32

Klopt, maar wordt het nu soms niet toegevoegd om de diesel een rustigere loop te geven ?

Nee,  een diesel gaat niet rustiger lopen door benzine toe te voegen....
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

thuur

Citaat van: M a r c op 11-08-2006 13:48:51
Citaat van: Taranis op 11-08-2006 13:18:32

Nee,  een diesel gaat niet rustiger lopen door benzine toe te voegen....

Ik raad het ook af. Juist vanwege de hoge inspuitdruk en fijne verneveling moet de diesel zo zuiver mogelijk zijn.

Gr 8)