Hallo mede Volvisten

Gestart door RuudT4, 12-08-2006 09:47:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

RuudT4

Hallo, ik woon in Dordrecht, 28 jaar en ben sinds vorig jaar de gelukkige bezitter van een Volvo. Weliswaar geen 850, maar een S40 2.0. Mijn volgende bak wordt ongetwijfeld een roffel of een S70. Hier in Dordrecht zie ik regelmatig een puntgave gele 850 T5 Estate rijden/staan, en ik vind het zo'n schit-ter-en-de wagen!! Elke keer als ik hem zie sta ik even stil en geniet ik ervan.  8) Ik ben me alvast aan het orienteren op een occasion 850 T5 sedan. Tot die tijd rij ik nog vrolijk rond in mn heerlijke s40.
Groetjes 

FGG

Hey, Bottleneck (?). Welkom op 't Forum!

Ik hoop dat je de overstap spoedig kunt maken en van je eigen roffel kan gaan genieten.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

RuudT4

Bedankt, ik hoop het ook! Zodra het zover is staat ie meteen hier op het forum

ief

Welkom Bottleneck! De voorpret is ook heel erg leuk en het moment dat je eindelijk je eigen roffel gaat aanschaffen komt sneller dan je vaak denkt. ;)
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

Racingbrick

Welkom,
Je hebt nu al 4/5 van een 850 blok in je wagen, als het een 2.0 is.
De 1.8 is identiek, ook een 850 blok min 1 cilinder, met een kleinere boring.
Klinkt gek, maar die vijfde cilinder geeft echt een heel ander cachet aan de motor en wagen...
Daarom noemen wij het een Roffel...

Niek

Welkom op het forum. Leuk dat je de overstap naar een 850 wilt maken, ondanks dat de S40 ook een fijne auto is, is zo'n roffel natuurlijk het einde.
Succes ermee!
And through it all she offers me protection
                      VOLVO C70

RuudT4

bedankt allen!
Het is me inderdaad te doen om die vijfde cilinder en dat rollende geluid, en natuurlijk die mooie hoekige lijn van de 850. (Ik wist trouwens niet dat het 2.0 blok zoveel leek op het blok in de 850).
Het zoeken naar een goeie occasion is inderdaad al een mooie voorpret. De no go topic en de topic met tips zijn trouwens erg handig; forums leveren echt een schat aan informatie op!
wordt vervolgd  ;)