getrouwd !!!"langeman" en "R"

Gestart door langeman, 12-08-2006 23:14:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

langeman

na een lang beraad hebben een v70 R awd en een kleine familie zich en het echt verbonden .het was een soort van liefde op het ....nee dat niet eigenlijk...maar er was wel liefde zeg maar ...de hele plechtigheid heeft zich afgespeeld op een vrijdag en was na een 5 minuutjes voorbij,alwaar het grote feest meteen is begonnen.
na een kus jij of kus ik eerst hebben de "R" en "langeman"zich even terug getrokken in een kleine zaal ( lees garage ) alwaar toch even onder de rok van de "R" is gekeken door onze "langeman"en zijn vrienden ...wij verwachten verder geen problemen met deze gang van zaken die ons ook erg ongewoon overkwam...
tot zover het kleine verslag van de huwelijksplechtigheid,er zullen meer verslagen volgen die vergezeld zullen gaan van schitterende foto's ( we knippen die lange er gewoon ff uit )
de fotoreportage is morgen bij zonnig weer ...dus laten we met ons gebedje vannavond ook even aan die lange en zijn "R" denken

tot zover

groetjes  ;D

daytonawim

Gefeliciteerd met het "huwelijk", wij kunnen niet wachten op de
spannende foto's  ;D ;D

Niek

Ja namens mij ook gefeliciteerd met jullie huwelijk!
Ik hoop dat jullie een lange relatie mogen hebben, zonder veel huwelijksproblemen, maar ik heb er wel vertrouwen in dat "R" en jij daar wel uitkomen ;D ;D ;D
And through it all she offers me protection
                      VOLVO C70

ief

Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

The Saint

And they lived happily ever afteR...!

MOOI!
No shirt no shoes, no pinball

george

Fiat panda'84 - opel kadet '86 - 745 D6 '87 - 745 B230K '89 - 945 B230FT '92 - 855 T-5 '94 - V70 R-AWD MY 2000 - 945 Polar B200FT '97 - V70 2.4T AWD - Audi A6 Allroad 2.7T

Claudia

Is de fotoreportage gelukt?
Aan het weer kon het niet liggen, in ieder geval!

*wacht geduldig af*
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

langeman


Claudia

Eh......indrukwekkende reportage..... ::)
Of ben ik te ongeduldig?
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

langeman

wacht nou ff ....ik ben er mee bezig ...whaha    ...ff de mooie foto's pakke ....en die langedweil erafknippen .....tot zo !!!

Claudia

Beetje raar wel....huwelijksreportage zonder bruidegom ::)
Gewoon laten staan, joh!
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

Sbv

Citaat van: langeman op 13-08-2006 21:21:22


Wat is dit ? raad de kleur of het plaatje ?
Is het mogelijk de "oude" auto van George. Een groene V70R AWD ?

langeman






nou ik hoop dat jullie een beeld hebben van het spectakel dat vanmiddag plaatsvond .. :D,het poetsen schoot er ff bij-in ..jullie hebben teveel zonneschijn gevraagt( dank daarvoor )dus we vonden het te warm om eens goed te poetsen .. 8)

meer foto's volgen weer ....we gaan binnekort op huwlijksreis dusss.....

groetjes    hans "langeman" en onze "R"

Freulig

Verder wel gewoon sociaal begaafd en zo ? ;D

langeman

nee niet de groene,   al is tie wel verkocht las ik net op marktplaats ...

we hebben deze gekocht ...een mooie zwarte ...'97 met wat werk maar dat komt goed...
eerst maar ff kijken hoe het loopt ...en blijft lopen ...dan gaan we aan de buitenkant aan de gang ...

groetjes hans 8)