Xado, broodje aap of geniaal?

Gestart door MaxieS70, 16-08-2006 00:58:27

Vorige topic - Volgende topic

MaxieS70

Tijdens de nachtelijke uurtjes surfen kwam ik op de volgende site terecht : http://www.xado.nl

Hier een beschrijving van het product:

Wat is XADO? 
XADO gel-revitalizant is geen "wondermiddel" dat voor een onduidelijke of slechts voor een marginale verbetering zorgt. Het product doet wat voorheen als onmogelijk werd geacht. Het herstelt volledig de meest kwetsbare onderdelen van het mechanisme, de wrijvingsvlakken. Aan de basis van deze technologie ligt de ontdekking van het revitalisatieeffect van metaal en de uitvinding van de atomaire revitalizant ten grondslag. Na een periode van jarenlang toegewijd tribologisch onderzoek, experimenteren en testen is het nu zover ― de afgesleten atomen van metaal kunnen worden vervangen door metaalceramiek. Voor u als auto of bootbezitter betekent dit concreet dat alle verbrandingsmotoren, brandstofpompen, hydraulische systemen en tandwieloverbrengingen  gerepareerd kunnen worden terwijl de mechanismen werken.

Ik ben erg benieuwd of er mensen zijn die dit product kennen of gebruikt hebben?

En nee ik heb het zelf niet nodig, maar puur uit nieuwsgierigheid ben ik benieuwd naar de resultaten van dit goedje  :P

thuur

Ik ben helemaal overtuigd... ::)

Gr :-X

The Driver

Klinkt echt te mooi om waar te zijn.

Zippo

Toen ik 't las dacht ik aan een soort gel van het kruidvat

Freulig

Vooral het andere product, de Xado-Atomic motorolie.....

face.flava

het is allemaal BS (boel sjit)

Je laat je niet wijs maken dat 15ml gel een verrotte motor kan herstellen. Tis geen broodje aap maar een broodje gorilla..... ;D

M a r c

Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

FelixB

Heeft dit onderwerp op het autoweek-forum nét (terecht) een slotje gekregen, duikt het hier weer op...  :(
855R & C70 T5 cabrio automaat

animalT5R

Maxie ook op het AWforum actief  ;D ;)
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

FelixB

Denk het niet, de TS was iemand met een BMW, óf Maxie doet dààr net alsof ie een BMW heeft  ;D
855R & C70 T5 cabrio automaat

MaxieS70

Whaha jullie hebben me door  ;D had het idd op het autoweek forum zien staan en was benieuwd wat men hier zou zeggen  :P (hier zijn wat meer experts in de zaal ;))

En nee ik ben geen faker met een BMW  ;D

Jeroentjuh

10 jaar trug had je ook al van je "wondersapjes" in de tell-sell reclame, haha, allemaal onzin

Scooby Doo

Citaat van: face.flava op 16-08-2006 14:04:52

Je laat je niet wijs maken dat 15ml gel een verrotte motor kan herstellen. Tis geen broodje aap maar een broodje gorilla..... ;D

Euh, broodje Gorilla = broodje aap ;D ;D

Een gorilla is toch ook een aap?! Of heb ik liggen slapen in de biologielessen ??? ;D
Puppy Power!!!

The Driver

nee, slimmerd.

Gorilla om even de vergelijking te doen tussen een aap ( kleine onzin) en een grote aap ( enorme onzin) .

Of moet ik het tekenen  ;D  :P

face.flava

Citaat van: Scooby Doo op 16-08-2006 22:21:35
Citaat van: face.flava op 16-08-2006 14:04:52

Euh, broodje Gorilla = broodje aap ;D ;D

Een gorilla is toch ook een aap?! Of heb ik liggen slapen in de biologielessen ??? ;D

Wel eens naar de dierentuin geweest? ;D let op de grootte van de verschillende aapjes,...... ;D

''The V70R Driver" misschien een goed idee om toch maar te tekenen...... :P ben benieuwd naar je kunsten....  ;D

just joking........