ff voorstelleuh: axelvr

Gestart door axelvr, 17-08-2006 01:02:18

Vorige topic - Volgende topic

axelvr

Hoi!

ik ben Axel

Ik wou even mededelen dat ik ontzettend trots ben op onze 850
We hebben hem nu al bijna 11 jaar en hij doet het nog steeds goed het aller leukste is dat het een t-5 is en hij is gechipt en toen we hem gingen chippen zeiden ze tegen ons dan onze auto minder lang mee zou kunnen gaan als ze hem zouden chippen

en het is nu bijna zover de teller slaat bijna op 500 000, een enrom getal en iedereen staat altijd met zijn bek vol tanden als ze het horen dat zo'n auto al zoveel km heeft afgelegt

Ik zelf ben nog maar (bijna)15 maar ik vind het een heerlijke auto dus ik heb hem samen met mijn (stief)vader helemaal opgeknapt , het is een witte  en de verf kwam er helemaal af en dat hebben we allemaal bijgewerkt , hij is gepolijst, gecleand, gewaxt , enzo..

dit wou ik even kwijt over de auto waar ik zo trots op ben!!!

foto's:

Mod edit: Topictitel een beetje aangepast

Gmid

Kijk.. eindelijk voorgesteld..

Zoals ik al zei op het volvo-forum, wat een prachtige auto.... gewoon heerlijke.. lekkere kleur, mooie velgen in een goede contrast kleur..

En de kilometerstand is helemaal geweldig voor een t-5
Volvo C30 '12

axelvr

jha zeker

ik wil hem graag stoerder maken maar niet té , snap je ?!?

misschien iets van een donkere grille ofzo of een achterspoiler weet jij hier een beetje raad mee ??

spitsrijder

Hej stoer menneke,

Welkom !

Je zorgt 'r toch wel even voor dat je em kan overnemen van moeke, als 't roze papiertje er is ?!

axelvr

wat denk je zelf?? ??

het enige is dat ze zegt dat ze hem gaat oprijden voor ze een nieuwe auto koopt , maar als zij hem helemaal oprijdt dan heb ik niks meer aan die auto :'( :'( :'( :'( :'(

misschien e.v.t. reviseren maarjha zien we dan wel

ief

Welkom Jongeman! ;)
Al 11 jaar in jullie bezit....maar een redelijk nieuw kenteken...vertel eens?
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

axelvr

wij hebben in belgië gewoond (ben een rasechtenederlander hoor)
daar de auto ook gekocht maar toen gingen mijn ouders scheiden en ben ik  met mijn moeder en haar 850 t-5 terug naar nederland verhuist vandaar!!

spitsrijder

Citeerhet enige is dat ze zegt dat ze hem gaat oprijden voor ze een nieuwe auto koopt , maar als zij hem helemaal oprijdt dan heb ik niks meer aan die auto    

Ach wat is oprijden...........................

Als de basis goed is pets je d'r een zooitje nieuwe onderdelen tegen aan ::)..............en lekker gaan rijden ;D
Citeer

axelvr

hahah  eeeuhmm wat was dat woordje ook al weer????

geld!!

als ik hem wil opknappen denk ik dat ik nu als de wiedeweerga moet gaan spareuh :P grapje

breakman

hey,

knappe wagen , die velgen en kleur zijn de ideale combinatie !! :o
als je nog wat opsmuk wilt denk ik dat amerikaanse pinkers en een dakspoiler mooie details zijn die er een nog knapere wagen van maken !!!
en dan die kilometerstand !! indrukwekkend gewoon !!
zo blijven doordoen !!

succes  8)

FGG

Mooie auto en natuurlijk een fantastische kleur!

Welkom op 't Forum!

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

elianmars

Het is ondertussen al een paar keer gezegd, maar mooie wagen!

Mooie kleur, mooie velgen en een heel mooie kilometerstand!  8) 8)

The Saint

Welkom Axel. Hele mooie wagen, dakspoilertje zou 'm wel afmaken ja.

Hopelijk komt R een tijd dat je R zelf in mag rijden?

No shirt no shoes, no pinball

Jur

Citaat van: axelvr op 17-08-2006 01:38:19

het enige is dat ze zegt dat ze hem gaat oprijden voor ze een nieuwe auto koopt , maar als zij hem helemaal oprijdt dan heb ik niks meer aan die auto :'( :'( :'( :'( :'(

misschien e.v.t. reviseren maarjha zien we dan wel

Ach blokje is toch gauw gewisseld. Revisie is erg prijzig. Als ie maar goed onderhoud krijgt loopt ie vast nog wel even.

Maare:.. 45000 kilometer per jaar in een benzine auto??

axelvr

jha , nu niet meer hoor maar vroeger gingen we 3 keer per jaar naar zweden en mijn vader reed er van belgie(antwerpen) naar rotterdam mee en dat was ook bijna iedere dag

mijn moeder heeft haar auto ook goed nodig in haar werk , omdat ze verloskundige is moet ze veel kleine stukjes rijden

vr gr Axel Van Raath