Ook maar even voorstellen Update

Gestart door Bouma206, 18-08-2006 23:38:43

Vorige topic - Volgende topic

ief

Citaat van: Bouma206 op 24-08-2006 23:43:07
Hmm geen foto'd???
Joost is waarschijnlijk druk met zijn huisje....;D
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

Eugene

CiteerJoost is waarschijnlijk druk met zijn huisje....;D

Hij maakt momenteel overuren in de IKEA :P

If it's not blown, it sucks...

Bouma206

Citaat van: Vertigo op 24-08-2006 23:59:37
Welkom, ontzettend mooie bak!

Maar damn, wat is dat toch met die TDI's die ik interessant vind... laatst ook al 1 waarnaar ik wilde gaan kijken, en ineens was daar een nieuw forumlid met die wagen... >:)

Afgelopen winter wilde ik gaan kijken naar een zwarte TDI estate, 398000 op de klok, met creme leer en veel andere opties. Weet bijna zeker dat die auto dit kenteken had, ook die 36 op het eind. Maar die te koop stond zou een automaat geweest zijn, en dit is een handbak.
Had naar het garagebedrijf (op industrieterrein foxhol bij Hogezand) gebeld, auto hadden ze nog en ik kon komen kijken.
Ter hoogte van Emmen bellen ze mij terug dat de auto zojuist verkocht is, ze dachten laten we maar bellen wat die komt van ver voor die auto.

Anyway... dat verhaal kwam dus weer even boven bij het zien van de foto's van jouw auto

Heeeel veel plezier ermee, en mocht je hem ooit zat zijn.... (kan ik me niet voorstellen eigenlijk maarja) ;)

Gr.

Jens

Het zal niet de zelfde zijn geweest. De mijne komt uit Vinkega nog net Friesland en had bij aankoop nog maar (haha) 389 dkm op de teller.
Ik heb hem in november 2005 gekocht.
Maar goed hij bevalt mij supergoed hier en daar wat kleine aanpassingen ga hem over een weekje verlagen met goede veren dus dan wordt hij iets stugger maar blijft comfortabel.
Maar goed alles is te koop mocht je echt wat willen moet maar eens kijken hoe je dat voor ogen hebt.
Nogmaals bedankt voor de complimenten.

Arend
Fryslân boppe!!!!

The Saint

Hele mooie wagen Bouma  8) Veel plezier R mee!
No shirt no shoes, no pinball

Eugene

Waar ik nog geen antwoord op gezien heb...

Familie van Wilfred toevallig?

)()()sT

Hehehe,

Ja, ik ben inderdaad nog druk aan de klus, maar eigenlijk dit topic ook niet meer geopende gehad  :-[

Hierbij een foto van een tijdje terug:

ik hoop eigenlijk dat ie nog steeds wat "na zal zakken"; krijg nu net 2 vingers tussen band en spatbord...

:-*

Bouma206

Oke hoeveel mm is hij omlaag gegaan?

Waar ik ook nog wel benieuwd naar ben is de reactie op mijn volvo van Vertigo wanneer ik hem kwijt wilde. Blijkbaar toch niet zoveel interesse....

Fryslân boppe!!!!

Vertigo

Citaat van: Bouma206 op 28-08-2006 20:21:53

Waar ik ook nog wel benieuwd naar ben is de reactie op mijn volvo van Vertigo wanneer ik hem kwijt wilde. Blijkbaar toch niet zoveel interesse....

Oh interesse is er altijd wel voor een mooie compleet uitgeruste Diesel Estate.

Maar ja, je hebt hem pas net 20.000km en je zal er ook veel plezier aan beleven denk ik. Ik doelde in mijn eerdere post ook meer op de (verre) toekomst. Het is en blijft een erg mooie wagen, met de juiste opties en goede kleur. En dus is ie altijd wel interessant. Geniet gewoon van je prachtauto, en mocht ie ooit te koop komen (om wat voor reden dan ook), dan zal ie voor mij waarschijnlijk wel interessant zijn.

Ik ben eigenlijk altijd wel aan het kijken naar een andere auto (leuk tijdsverdrijf), maar mijn huidige auto is erg goed en mooi en die bevalt me ook prima. Ookal zeg ik daarbij hetzelfde als jij: "Alles is te koop", hetgeen voor mij inhoudt dat de prijs waarvoor hij weg zou gaan hoog zal moeten zijn. Ik heb mijn auto nu 1,5 jaar, maar heb in de tussentijd een paar V70 TDI's bekeken en proefgereden. Sommige ook goedgenoeg om te kopen, maar die zijn blijven steken op het bedrag dat ik bij zou moeten betalen
Ben er al wel een tijdje achter dat het enige waarvoor ik hem weg zou doen een minstens net zo luxe 855/V70 is, maar dan met TDI motor.

Enne, kopen/verkopen gebeurt trouwens niet in een draadje, maar via PB of advertentieboard

Bouma206

Citaat van: Vertigo op 28-08-2006 20:42:20

Oh interesse is er altijd wel voor een mooie compleet uitgeruste Diesel Estate.

Maar ja, je hebt hem pas net 20.000km en je zal er ook veel plezier aan beleven denk ik. Ik doelde in mijn eerdere post ook meer op de (verre) toekomst. Het is en blijft een erg mooie wagen, met de juiste opties en goede kleur. En dus is ie altijd wel interessant. Geniet gewoon van je prachtauto, en mocht ie ooit te koop komen (om wat voor reden dan ook), dan zal ie voor mij waarschijnlijk wel interessant zijn.

Ik ben eigenlijk altijd wel aan het kijken naar een andere auto (leuk tijdsverdrijf), maar mijn huidige auto is erg goed en mooi en die bevalt me ook prima. Ookal zeg ik daarbij hetzelfde als jij: "Alles is te koop", hetgeen voor mij inhoudt dat de prijs waarvoor hij weg zou gaan hoog zal moeten zijn. Ik heb mijn auto nu 1,5 jaar, maar heb in de tussentijd een paar V70 TDI's bekeken en proefgereden. Sommige ook goedgenoeg om te kopen, maar die zijn blijven steken op het bedrag dat ik bij zou moeten betalen
Ben er al wel een tijdje achter dat het enige waarvoor ik hem weg zou doen een minstens net zo luxe 855/V70 is, maar dan met TDI motor.

Enne, kopen/verkopen gebeurt trouwens niet in een draadje, maar via PB of advertentieboard

Tuurlijk joh. Dat snap ik helemaal. Ik ben van plan hem zeker door de winter heen te rijden en misschien komende zomer in te ruilen tegen een v70 met minimaal evenveel opties dus ja dan moet er geld bij.Simpel.
Maar goed mocht je echt interesse hebben mag je altijd pb en of mailen.

Bedankt voor alle reacties hier. Als het goed is komen vrijdag de veren binnen. Ze waren een weekje vertraagd door de achterstand van de leverancier.
Nou ja dan nog maar even wachten.
Groet Arend
Fryslân boppe!!!!

pooh

Welkom.

leuk om te lezen dat je ook een zwitserse witte herder hebt.
uiteraard verwachten we daar ook nog foto's van ;)

Teken de petitie tegen het dodingsstation en de gemeenten in Cadiz!
Direct naar de petitie: www.petitiononline.com/perrera/petition.html

)()()sT

Het zijn veren voor 40 mm. verlaging van Apex. Goede veertjes, voor een nette prijs  ;)

Mooi kleurtje ook, zien alle achter je rijdende auto's dat je je autootje verlaagd hebt hehe...

Gr. Joost (van der Veer)

Eugene

Citeer
Mooi kleurtje ook, zien alle achter je rijdende auto's dat je je autootje verlaagd hebt hehe...

;D

De gele schokbrekers vallen een stuk minder op...

Bouma206

Nou ik ben benieuwd hoe onze volvo er straks uit gaat zien. Ik zit er voor na de wintervelgen steeds meer over te denken ander velgen te kopen aangezien ik toch 4 nieuwe zomerbanden moet hebben.

Fryslân boppe!!!!

Bouma206

Andere velgen en bijna nieuwe banden er onder gezet. Even een indruk foto met de tel gemaakt.

Fryslân boppe!!!!

Jeroentjuh

Persoonlijk vond ik de oude velgen mooier, maar das mijn mening   ;) ben zowiso niet echt een fan van niet originele Velgen onder een Volvo (er zijn wel enkele uitzonderingen)... ;D