Ook maar even voorstellen Update

Gestart door Bouma206, 18-08-2006 23:38:43

Vorige topic - Volgende topic

Bouma206

Citaat van: Jeroentjuh op 03-09-2006 16:26:33
Persoonlijk vond ik de oude velgen mooier, maar das mijn mening ;) ben zowiso niet echt een fan van niet originele Velgen onder een Volvo (er zijn wel enkele uitzonderingen)... ;D

Ik ook maar goed voor 300 euro heb ik niet zo goed als nieuwe goodyear eagle's met 16" lm velgen van volvo zelf.
Meer wil ik er ook niet aan spenderen dan is de keuze snel gemaakt. Bovendien vond ik deze velgen toch nog wel leuk staan door het rookzilver.
Vandaar.
Fryslân boppe!!!!

Eugene

Citaat van: Jeroentjuh op 03-09-2006 16:26:33
Persoonlijk vond ik de oude velgen mooier, maar das mijn mening ;) ben zowiso niet echt een fan van niet originele Velgen onder een Volvo (er zijn wel enkele uitzonderingen)... ;D

Jup, zo denk ik er ook over.....

If it's not blown, it sucks...

ief

Staat heel erg netjes, goede koop dacht ik zo... ;)
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

Bouma206

Echt wel ;D. Morgenochtend de veren er onder zetten ik ben erg benieuwd naar het eind resultaat. Gelijk even een afspraak gemaakt met mijn monteur voor balanceren, uitlijnen en ashoesjes vervangen (zijn redelijk gaar en zullen het niet lang meer houden).
Dus na volgende week donderdag is hij weer als nieuw!!!
Fryslân boppe!!!!

Bouma206

Ik heb deze week het 850 logo maar even opgesnord en in kleur gespoten. Deze is er gister op gekomen.
Deze winter gaan de zomervelgen (zie foto) naar de straal en poedercoat boer.Hier nog even een foto van ze.

Ze zijn nog aan het kijken of ze de juiste kleur kunnen krijgen met het poedercoaten. Ik had zelf gedacht om ze in titanium kleur te doen zoals de R velgen.
Erg rustig en zeer netjes denk ik onder de zwarte volvo.
Verder zitten de winterbanden er nu onder.

Heb het xenon setje van Ceebee gekocht welke deze week wordt geleverd. Komt er deze week dus ook nog bij.
Dat was het weer zo'n beetje.
Verder besloten dat hij nog een jaar blijft! Ben er erg blij mee dat dit kan. Heerlijk!Komt waarschijnlijk een smart bij als 2de auto voor woon werk verkeer. Hierdoor kan het volvo rijden nog minstens een jaar doorgaan.

Mod edit: foto gangbaar gemaakt
Fryslân boppe!!!!

)()()sT

Nice!!!

Hij ligt netjes laag zo hè!En houden is een verstandige keuze... Wie weet denk je over een jaartje nog steeds aan houden, waarom niet lijkt me ;)

:angel:

Bouma206

Bevalt idd erg goed hoor! Rijd een stuk sportiever maar wel met behoud van comfort.
Fryslân boppe!!!!

langeman

nou ik vind deze velgen helemaal af hoor ...!!!

ik heb nu dus nog van die titagrijzevelgen .....en vind ze echt niet mooi ...

ik zit zelfs stiekum te kijken naar van die hele glimmende dingen . :eusa_silenced:...ja sorry ...

ik vind dit rook/zilver helemaal super!! .... :eusa_dance:

groetjes hans 8)

langeman

ahum ......
hoi   claudia    we waren het ook al niet eens over de kleur van de auto .....

ik voel weer een nieuwe strijd aankomen ... :eusa_dance:

Bouma206

Citaat van: langeman op 30-11-2006 19:18:41
nou ik vind deze velgen helemaal af hoor ...!!!

ik heb nu dus nog van die titagrijzevelgen .....en vind ze echt niet mooi ...

ik zit zelfs stiekum te kijken naar van die hele glimmende dingen . :eusa_silenced:...ja sorry ...

ik vind dit rook/zilver helemaal super!! .... :eusa_dance:

groetjes hans 8)
Ik houd toch meer van het rustige subtiele maar wel aanwezige. Dus vind ik titans erg mooi als ze in titanium kleur zijn uitgevoerd.
Fryslân boppe!!!!

langeman

deze velgen ... :eusa_hand:

ik vind ze  :eusa_silenced:

Bouma206

Dat meen je toch niet werkelijk? Hoeveel inch is het?
Fryslân boppe!!!!

ief

Comets niet mooi?... :o.das erg... :eusa_snooty:
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

Emiel

Pssst Ief! Dat zijn Meteors in 16"

Bouma206

Nog wat foto's gemaakt. Na de wintersport komen de 16" velgen er weer onder. Ze zijn dan gestraald en gepoedercoad.

Fryslân boppe!!!!