Weer apk gekeurd voor een jaar!!

Gestart door hertog850, 02-02-2006 17:20:06

Vorige topic - Volgende topic

patjekaal

jawel paar nieuwe ruitenwisserbladen en we mogen weer n jaartje touren. ;D

Sem

Onze kat "Ted" heeft vandaag ook weer voor een jaar nieuwe APK.. was voor €40,- klaar!

Richard V70

mijn V70 is er ook weer probleemloos door voor een jaar  :)

V70geRwin

Ron 123gt

Ik mag ook weer tot 23-11-2012! Gelukkig niks bijzonders :)

snix

Ik mag vandaag de afspraak is om half 3, pff als die draadarmpjes en die linkse aandrijfashoes nou maar eventjes hun best doen. Heb nu nog geen zin omdat te gaan vervangen. Die gaan met de vernieuwing van de schokdempers en veren voor mee (en de rest wat ik dan nog tegen kom).
Voor de rest niets om mij druk over te maken :)

Miel850

Ik was snel klaar en de keurmeester zei alleen maar:

Wat een goeie bak toch hè, zo'n 850!

Alweer 2 jaar op rij zonder op of aanmerking  ;)
Of ik getrouwd ben? Nee, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.

snix

Citaat van: snix op 02-11-2011 11:08:34
Ik mag vandaag de afspraak is om half 3, pff als die draadarmpjes en die linkse aandrijfashoes nou maar eventjes hun best doen. Heb nu nog geen zin omdat te gaan vervangen. Die gaan met de vernieuwing van de schokdempers en veren voor mee (en de rest wat ik dan nog tegen kom).
Voor de rest niets om mij druk over te maken :)
Vlag en wimpel. Niets op aan te merken.

JvW

Ja! Ook hier weer een jaartje erbij.  :eusa_dance:

Wel eerst wat werk samen met Thuur aan gedaan:
- Ashoes linksvoor vervangen
- Remschijven voor (advies)
- Remblokken rondom (achter advies)

Alien850

Hier ook een feestje  :eusa_dance:
Initieel afgekeurd op te hoge CO en te lage lambdawaarde maar dat is met enkele simpele ingrepen (geen tijdelijke symptoombestrijding  :eusa_naughty: ) gisteren blanco goedgekeurd.

Voor de keuring de volledige remmerij achteraan vervangen:1 remleiding door eigen fout, klauwen, blokken, schijven, handremkabels, handremschoenen + montageset incl nieuwe veren.

haasje

Ook mijn bewijs van goed gedrag weer gehaald. Ben er weer vanaf tot 01-2013.

viking_in_shorts

Met trots mag ik vertellen dat een half uur geleden is geboren:

Een zilvere Volvo C70 Cabrio met versche APK op zijn traditioneel zweeds: "UA" (=utan anmärkningar, zonder aanmerkingen)
Hij is ca 1730 (bruto) 2010 (netto) kg zwaar en heeft er tot nu toe zo'n 232046 km opzitten. Opgegeven vermogen ligt op 142 Kw en chauffeur alsmede eigenaar doen het goed :eusa_dance:

JeroenV

En jawel,mijn trouwe 2.5t heeft ook een nieuwe apk :eusa_clap:

Niet helemaal vlekkeloos,alleen 2 nieuwe stuurhuishoesjes,super dus!

Vd week maar even lekker nieuwe olie en filters er in,dat heeft ie wel verdiend.

V70 2.5t 1997 309.341km..

RATFINK

Zo, vandaag weer een verse APK op de R.

Powerpete

huh ? hoe doe je dat op zondag ?   ;D ;D

Rode R.. is er ook weer zonder veel kleerscheuren doorheen, een puntje een ashoes die doen we volgende week... vorig jaar al de draagarmen en stuurkogels gedaan dus...

stand is 246889 Km... and going... kan er zo nog wel ff mee door, dit jaar maar 11000 km's weggeroffeld...

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)