Weer apk gekeurd voor een jaar!!

Gestart door hertog850, 02-02-2006 17:20:06

Vorige topic - Volgende topic

Kali-Integrali

Yep, weer een jaartje APK..!

- Rem LV bleef hangen, alles weer gangbaar gemaakt, lichte oxidatie op cilinder.
- Hoes van de stuurkogel LV vervangen.
- Onderste motorsteun bij distri.

Maar goed, zo goed als probleemloos :)

fooc

Citaat van: Kali-Integrali op 25-02-2012 01:41:52

- Rem LV bleef hangen, alles weer gangbaar gemaakt, lichte oxidatie op cilinder.

Netjes kaal :)  Toch nog wat langer door met de v70?

JW

vorige week mn 240 weer door de keuring, geen opmerkingen, behalve dat er 3-4 monteurs naar gekeken hebben omdat ze het een interessante auto vonden  ;D

de 745 gisteren ook weer door de keuring, alleen waren de achterbanden adviesbanden (wisten we). ga er vandaag gelijk andere op zetten.
240 Turbo | 1991 | 282Kkm | E85

Kali-Integrali

Citaat van: fooc op 25-02-2012 06:38:25

Hey Sander!

Nee, APK is nodig om hem fatsoenlijk te kunnen verkopen/inruilen.
Rijd nu tijdelijk een Golf VI variant DSG Higline. Geen straf, maar ik wacht op de levering van mijn nieuwe Hyundai i40.
Eind maart/begin april wordt ie geleverd. Parelmoer wit met 18" eronder. Dus de roffel is iets te groot als boodschappenautootje ;) Ik wil een Seicento Sporting Abarth ervoor terug.

Jouw rooie rakker nog steeds tiptop? Trilling al verholpen?

Gr-Kaal

fooc

Citaat van: Kali-Integrali op 25-02-2012 14:20:46
Citaat van: fooc op 25-02-2012 06:38:25

Hey Sander!

Nee, APK is nodig om hem fatsoenlijk te kunnen verkopen/inruilen.
Rijd nu tijdelijk een Golf VI variant DSG Higline. Geen straf, maar ik wacht op de levering van mijn nieuwe Hyundai i40.
Eind maart/begin april wordt ie geleverd. Parelmoer wit met 18" eronder. Dus de roffel is iets te groot als boodschappenautootje ;) Ik wil een Seicento Sporting Abarth ervoor terug.

Jouw rooie rakker nog steeds tiptop? Trilling al verholpen?

Gr-Kaal

Hey Martijn :)

Nice hoor die witte i40, laat me weten wanneer je bij len langs gaat om hem te laten zien ;-)

Trilling nu bijna helemaal weg, vorige week bovenste motorsteun vervangen, had het niet verwacht maar dat scheelde een stuk :)

fzrfrans

Andere 850 gekocht. Dit keer 96er automaat, LPG G3 , 490dkm, 20 kleps.
APK was verlopen in juli 2011.
Uitlaat gaatje dicht gelast, handrem linksachter schoenen vervangen + kabel, stadslichtje vervangen. Klaar!!!
Nu nog poetsen tot glans zwart.

F.

henry classic v70

Hij is weer voor 1 jaar APK gekeurd, zonder aanmerking of adviespunten. :eusa_dance:
Bij de CO-meting eerst de slang van de snuffelaar uitgeblazen, zat vocht in.. meting gedaan en uitstekende waardes.
Mijn kameraad had al een stuurhuis-rubber besteld deze week en die moest nog worden vervangen, dat was het enige nog. Ve der (gôh dat woordje doet me aan iemand denken.... :evil:) had Arjen alles al gedaan  :D  
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

GeertG

Uit voorzorg was draagarm vervangen en na verdere check door de deskundige mag DOP weer een jaartje verder  :D
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

meiro

De tienklepper mag weer een jaartje verder. Wel twee draagarmen.

heutink

:D
en het ongeleide projektiel mag ook weer een jaar
:eusa_dance:
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

knip

de s70 heeft er ook weer een jaartje bijgekregen,no mankemento. :eusa_dance:

Domaso

Voor de APK ff mijn xenon verwijderd want de H7R lampjes zijn blijkbaar moeilijk af te stellen. Lichtbeeld niet helemaal goed; bleek 1 halogeen lampje niet meer ok. Nieuw lampje was de oplossing. Verder goedgekeurd zonder aandachtspunten. APK tot 19 juni 2013.
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

Boemeltje

Ik ben ook weer klaar tot 13 juni 2013 :eusa_clap:

Justin-850

Nou....het heeft wat voeten in de aarde gehad, maar ook mijn roffel is weer voorzien van een fris apeekaatje!

Gr. Justin

hendrik75

voor een duizendje weer een jaar OK... Nieuwe draagarmen, schijven en blokken voor.