Weer apk gekeurd voor een jaar!!

Gestart door hertog850, 02-02-2006 17:20:06

Vorige topic - Volgende topic

daanium

Mijn coupe ook weer zonder problemen, alleen opmerking op het apk rapport, dat m'n SRS lampje aan is.
Gelukkig weet ik de oorzaak, niet resetten na loshalen van dashbord, dus ik maak me er geen zorgen over :)
Mannen blijven kinderen, alleen het speelgoed wordt duurder.
Check hier mijn BLOG en WhitePolestar
[ S60 Polestar 3.0 T6 MY2015] + [ S70 ex-KLPD 2.4-G3 ]

UserID6342

De diesel afgelopen maandag weer goedgekeurd voor 2 jaar ;D ;D

bebe66

De 850 paar weken geleden gekocht voor 400 €, APK 1 stofhoes en 2 draagarmen, en ik mag weer een jaar rijden.
Netjes toch?  :eusa_dance:
Volvo V70N 140PK AT 2002
Volvo 855 2.0 T-5 1994-verkocht
Volvo 855 2.5 20v 1994-verkocht
Volvo 855 2.5 10v 1996-verkocht

Sbv

De S70R mag weer een jaar verder tuffen. Zojuist goedgekeurd. Afgezien van discussie of aftermarket xenon klaar. Heb de xenon er even uit gehaald en H7 erin gezet. Keurmeester weer blij

dielie850

Auto zojuist ook weer gekeurd was 100% goed en geen adviespunten :eusa_dance:
Heb gister wel even het linker asje vervangen homokineet en ashoes waren kapot ;D

Douwe

De V 70 classic is vandaag afgemeld, en mag weer een jaar rijden :eusa_dance: :eusa_dance:
Homokineethoes vervangen,
Verlichting weer oranje,
ABS controller gefixt,
Handrem opgespannen,
stuurkogelhoes vervangen.
50 euro aan materiaal kwijt ;D
"If life is just a highway, then the soul is just a car"
Volvo 242  2.0 LPG Automaat 1974
Volvo 245 V6  LPG  Automaat 1978
Volvo 854 2.5 20v Handbak 1992
Volvo 854  2.3 T5   Automaat 1995
Volvo 855 2.5 10v LPG G3 Handbak1996

Midicijnman

Zo, Rudolf het roodgeneusde rendier mag weer een jaartje legaal de weg op. Gisteren kwam hij glansrijk door de keuring. Niks aan het handje. En dat voor een bak van 16 jaar oud met 274000 km op de klok. Wat je met een beetje sleutelen en poetsen al niet kunt bereiken...

cas

ik mag ook weer  :D  in een jaar tijd ook maar een paar duizend op de teller gezet... wat kan er mis aan gaan als je er bijna niet mee rijdt  ;D
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

ZC3rr0r

Afgekeurd met de groene vandaag :-[

Gelukkig wel alleen op hetgeen ik eigenlijk al wist: Lichtbeeld en kleur.
Heb daar ter plekke die hele aftermarket Xenon-braat eruit gehaald, maar mocht niet baten, keurmeester was net afgewerkt en 10 min voordat ik die lampjes had gewisseld vertrokken :(

Naja, herkeuring is for free en heb nog tot einde van de maand.

Wel een grappige opmerking gehad: Overmatige olielekkage!
En dat terwijl de groene op 15k km precies 0,05 liter olie verbruikt. Knap.

MrCain

Citaat van: ZC3rr0r op 07-06-2013 17:33:59
Wel een grappige opmerking gehad: Overmatige olielekkage!
En dat terwijl de groene op 15k km precies 0,05 liter olie verbruikt. Knap.

Dat is inderdaad een nieuwe regel! Als er maar iets lekt (motor, versnellingsbak of stuurbekrachtiging) dan krijg je een aantekening/adviespunt. Krijg het vermoeden dat dit een tussenregel is en dat straks "overmatige" lekkage (hoe ga je dat beoordelen  :eusa_think:) een afkeurpunt gaat worden in het kader "milieu".....
Volvo 855 T-5: nog bijna origineel ;)

Citaat van: een wijze man
De Engelse auto bouwers waren echte prutsers....
Daarin tegen zijn Italiaanse autobouwers weer ingenieuze prutsers!

aardigebas

2 jaar geleden was die daar ook op afgekeurd, zie bonnetje (staat nog een grappige opmerking op van "klooien met xenon")
Vorige jaar was het geen probleem, gewoon probleemloos door de keuring.

Volgens mij ligt dit anders per garage en had je de boel er helemaal niet uit hoeven halen.

Maarja als dit het enige puntje was  ;) had niet anders verwacht.

ZC3rr0r

Citaat van: aardigebas op 07-06-2013 18:04:01
2 jaar geleden was die daar ook op afgekeurd, zie bonnetje (staat nog een grappige opmerking op van "klooien met xenon")
Vorige jaar was het geen probleem, gewoon probleemloos door de keuring.

Volgens mij ligt dit anders per garage en had je de boel er helemaal niet uit hoeven halen.

Maarja als dit het enige puntje was  ;) had niet anders verwacht.

Ach, had toch al ellende met een van de ballasten, dus moest sowieso binnenkort iets mee gaan doen.
Dan maar eruit en tzt een andere Xenon-set of extra heldere halogeen (heb ik ook in de blauwe, werkt perfect!).

Had je de foto's in het poetstopic btw nog gezien?
Hij blinkt wel als een spiegetlje :)

aardigebas

A ha op zo'n manier.

Zat net toevallig weer eens keer op het forum toen ik over je keuring las, maar heb je berichten eens bekeken en kwam inderdaad op je poest foto's.
Ik moet eerlijk zeggen dat het mij weer even pijn deed dat die weg is........... :'(  Susanne er ff bijgehaald en we stonden even te genieten van hoe jij de auto vertroeteld  :)

hathü

Zonder op of aanmerkingen weer een nw APK :). Gelijk maar verwend met nw olie en filters.

volvobug

Ik moest even (nou ja, 4 uur zonder brug op de grond) de draagarmrubbers in de achteras vervangen, maar daarmee ook glansrijk door de keuring  :eusa_dance:. km. stand 415.000
Handtekening? 85011806 en Saffronie.