Even voorstellen

Gestart door Wepz, 21-08-2006 22:59:07

Vorige topic - Volgende topic

Wepz

Na een lange zoektocht dan eindelijk ook het volvo 850 forum gevonden. Las op het volvo-forum.nl al over deze site, alleen kon hem in eerste instantie niet vinden. Althans, kwam steeds op de site van Volvo 850 club waarbij ik geen forum kon ontdekken. Anyway..

Ik ben Wesley, 20 jaar en sinds een kleine maand in het bezit van een Volvo S70 2.5 uit 1997. Nu ongeveer 231.000km op de teller. Alles er op en er aan, volledig leder uitgevoerd, climate control en cruise control. Helaas na een week al een lichte schade gereden, dat is nu weer gerepareerd en hij ziet er weer spik en span uit.

Foto's zijn te vinden via deze link:
http://www.volvo-forum.nl/album_personal.php?user_id=2979

PS. Ik ben voor mijn S70 nog op zoek naar een dop dat op de auto sigaretten aansteker gaat. Achter zit er namelijk een dop met daarop '12V', zo 1 zou ik ook graag voorin willen hebben, want met de sigaretten aansteker doe ik niks.

FGG

Welkom op 't Forum, Wesley.

Errug mooie auto, alleen heeft een Volvo volgens mij geen sigaretten-aansteker, maar een sigaren-aansteker ;D

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

elianmars

20 jaar en dan in zo'n ouwelullenwagen??

;D ;D 8)

Welkom hier! Mooie wagen heb je!

Eugene

Citaat van: elianmars op 21-08-2006 23:08:38

Pas op hè ;)

Welkom Wesley, mooie roffel!

If it's not blown, it sucks...

elianmars

Citaat van: Eugene op 21-08-2006 23:58:58
Citaat van: elianmars op 21-08-2006 23:08:38

Pas op hè ;)

Welkom Wesley, mooie roffel!

Je weet dat ik er niks van meen, Eug  ;D

Maar je hoort 't vaak genoeg, dat de 850's (en dan vooral de sedan) ouwelullenbakken zijn.

Nou, deze ouwelul is er maar wát trots op!!  8)

breakman

hey leeftijdgenoot,

proficiat met je aankoop en welkom op het forum !

Ik vind het heerlijk om op deze leeftijd in zo een klassebak te rijden !
En zo lijkt het precies meer en meer zinvol te zijn om een een jongerenmeeting te houden  :P

veel rijplezier !!  8)

grtz Thomas

MaxieS70

Hier nog een trotse "ouwelul"   :D

Gefeliciteerd met je aankoop! Mooie kleur dat rood en ook nog eens creme interieur, Yummie   :-*

Als ik zo naar de leeftijden van andere rijders kijk, denk ik dat we inmiddels wel mogen zeggen dat de 850's en s70's geen ouwelullen wagens meer zijn  ;D

Veel veilige kilometers gewenst!

Eugene

Citeer
Maar je hoort 't vaak genoeg, dat de 850's (en dan vooral de sedan) ouwelullenbakken zijn.

Jup, totdat ik die mensen die dat roepen een rondje laat meerijden, dan praten ze ineens heel anders ;D

ief

Welkom op het forum Wepz, als je nou gewoon even de sigare-aansteker met de 12 dop achter wisselt, is het toch opgelost? Geloof namelijk niet dat je ooit achterin zal zitten. ;D ;)
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

Domaso

Welkom op 't forum.
Mooie auto Wepz! Zul je zeker veel (rij) plezier van hebben. Ik heb zelf gisteren een 850 GLT gekocht. Wordt pas volgende week geleverd dus ik moet nog ff geduld hebben maar kijk er reikhalzend naar uit. En wat die "ouwelullenbak" betreft dat zeggen mensen die niet weten waar ze over praten!

gr. Jean-Pierre
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

Wepz

Dank u allen voor de lovende woorden over mijn auto.

Het doet me deugd om te lezen dat er nog meer jonge mensen zijn die in Volvo's rijden. Want laten we wel wezen, het zijn gewoon hele mooie auto's. Met recht een klassebak zoals Thomas het mooi zegt. Ook gelijk de reden waarom ik niet voor een Japans of Europees racemonster heb gekozen. Ik zie ze zat staan hier in de buurt, maar dat vind ik gewoon niks voor mij. Zo'n Volvo heeft toch uitstraling en charisma. (Misschien ook de reden dat de buurman een week later een V70 D5 voor de deur had staan.) En met een Volvo kom je wel aanrijden, wat anders dan een Suzuki of Volkswagen om maar een voorbeeld te noemen.

@ieV70 (Ivo)
Zit de aanteker nu ook. Maar ik vind het op de een of andere manier gewoon mooier staan om twee 12V doppen te hebben, misschien wel een tik van me hoor. En in deze auto ga ik zeker niet achterin zitten. Ik liet laatst mijn broer even rijden en kon toch wel merken dat op de bijrijders stoel zitten niks voor mij is, laat staan achterin.

@domaso
Veel plezier met je aankoop volgende week!

Eugene

Van een Volvo valt ook wel een racemonster te maken, en als je het niet wil dan ziet niemand het eraan. ;)

het "wolf in schaapskleren" effect ;D

Wepz

@Eugene

Dat vind ik nou wel weer mooi. Veel vermogen in een auto waarbij je het niet verwacht. ;D

Moet zeggen dat mijn 2.5 versie zeker niet onderdoet bij het stoplicht. Het is dus niet dat ik racemonsters niks vind, ik heb het gewoon niet zo op die Mazda's, Nissan's etc.

Niek

Welkom op het forum! Erg mooie auto heb je! Die kleur in combinatie met dat interieur is echt schitterend.

Zie leeftijdsgenoten met snelle japannertjes e.d. mij ook wel eens raar aankijken, zo van: jij met je ouwelullen Volvo. Maar ik weet wel beter ;D

Maareuh, die jongerenmeeting krijgt wel steeds meer kans van slagen zo! ;D
And through it all she offers me protection
                      VOLVO C70