voorstellen

Gestart door jan piet, 29-08-2006 17:45:38

Vorige topic - Volgende topic

jan piet

zit nog ff te tobben met direct openen en reageren, komt wel. Hoop dat't zo wél goed gaat. Toch even voorstellen:
Mijn naam is Jan Piet, ben 42 jaar, partttime getrouwd met een Braziliaanse en woon diep, maar dan ook echt diep in Limburg (Vaals).
Ben in't bezit van een  blauwe V70 TDI automaat uit '98. Heb 'm sinds april en er inmiddels er een ruime 40.000 km mee gereden, staat nu op 303.000. Is m'n tweede, 2 auto's geleden een rode 855 GLT 20 klepper gehad, die door mijn lompe gedrag bij 436.000 de pijp aan Maarten heeft gegeven. Tussendoor een verplichte Touran en nu gelukkig weer terug op't nest. Plannen genoeg, maar niet met de werkdiesel. Deze winter een nieuwe circuitauto bouwen en 't plan is een 850 T5 estate bouwen met 4 stoelen voor op de Nordschleiffe. Alternatieve ringtaxi dus  ;)
Dat is ook m'n belangrijkste reden om én lid te worden van de 850 club én het forum te bestormen.
Hoop jullie regelmatig tegen te komen.
Gr, JP

The Saint

Jij zit hier wel goed op het forum denk ik!

40.000 km in 5 maandjes???  :o :o :o
No shirt no shoes, no pinball

Domaso

Hoi Jan Piet,

Welkom op het forum. Flink wat km 's die je maakt. Nog 3 x slapen en dan is mijn 850 er ook. Met m'n huidige auto 34000 gereden in 2 j en 4 maanden. Je rijdt dus in 2 maanden waar ik ruim 1 jaar over doe.

veel plezier en succes met je bouwplannen.

groeten, Jean-Pierre
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

)()()sT

Welkom welkom....

Leuke plannen lees ik, en wie weet komen we elkaar wel tegen op de zuid Limburgse wegen (werkend in Maastricht en wonend in Heerlen).

Hou zaterdagmiddag 23 september dus ook maar vrij voor de mini-meeting Zuid Limburg bij van der Valk Urmond.

Gr.  :)

Eugene

Heej weer een Limburger ;D

Welkom op het forum!

Leuk idee die alternatieve ringtaxi, als je hulp nodig hebt laat het maar weten ;)

If it's not blown, it sucks...

BenC70ES

Citaat van: The Saint op 29-08-2006 17:52:3040.000 km in 5 maandjes???  :o :o :o

Das indd. veel ja!  :o

Welkom hier en leuke plannen...  kan je een leuke topic voor aanmaken  :)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

jan piet

Euh, intussen staat ie alweer op dik 306.000, en ik heb deze week toch echt alleen met een colleaga meegereden naar keulen, dus niks gereden, en naar kantoor in Sittard gereden.
En ja, dat forum bevalt best! (Alleen vaak te weinig tijd omte reageren)
Citaat van: The Saint op 29-08-2006 17:52:30
Jij zit hier wel goed op het forum denk ik!

40.000 km in 5 maandjes??? :o :o :o

jan piet

't blauwe dieseltje is makkelijk te herkennen aan de Nordschleiffe sticker achter op de klep. Dus wie weet, ik rij bijna dagelijks Vaals- Sittard.
De zit iki verplicht in't westen, dus dat wordt even niks, volgende keer zeker beter!

gr, JP
Citaat van: )()()sT op 29-08-2006 18:10:34
Welkom welkom....

Leuke plannen lees ik, en wie weet komen we elkaar wel tegen op de zuid Limburgse wegen (werkend in Maastricht en wonend in Heerlen).

Hou zaterdagmiddag 23 september dus ook maar vrij voor de mini-meeting Zuid Limburg bij van der Valk Urmond.

Gr.  :)

jan piet

Inderdaad, weer een Limburger, ( maar wel import...), en het mooiste van Limburg na'[t heuvelland is de Nordschleiffe omde hoek!!

Leuk aanbod als 'k aan't bouwen ben. Nu eerst alle ins en outs verzamelen en dan kan 'k beginnen. Kost een boel maar geeft nog meer fun!

Gr,JP
Citaat van: Eugene op 29-08-2006 18:32:34
Heej weer een Limburger ;D

Welkom op het forum!

Leuk idee die alternatieve ringtaxi, als je hulp nodig hebt laat het maar weten ;)

Sanne

Weer een Limburger  ;D (ik val in herhaling geloof ik  ;))

Echt een leuk idee die alternatieve ringtaxi!!! Misschien tot kijk op de ring  :P

Sanne

Eelko

Hallo,
Ik ben Eelko en woon in Hengelo ov. en ik ben druk op zoek naar een Volvo 850!
Ben net wezen kijken naar een 850 '2.5 20V Exclusive line uit '96
De auto zag er erg netjes uit ;D met 180.000km op de teller.
Wie weet wordt dit mijn nieuwe auto....
Heb nog wel enkele vraagjes maar die zal ik wel in het juiste topic stellen.

Freakybaby

t zit hier idd wel erg vol met limburgers.. zelf ook doordeweeks

weekends zit ik nog vaak ergens anders
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

daytonawim

Hoi Jan Piet,

Welkom op het forum :-), ik zie dat je al lekker veel km hebt gemaakt.

Strakke bak om te zien  ;D ;D

Nu nog effe fototje op het forum

Stiekum heb ik het idee, dat wij op enige manier iets met elkaar van doen hebben  ;D ;D ;D
(maar ik kan mij vergissen)

Wij hebben er inmiddels naast de Rode 850 en S70 T5 erbij  ;D ;D

jan piet

Citaat van: daytonawim op 09-09-2006 16:12:15
Hoi Jan Piet,

Welkom op het forum :-), ik zie dat je al lekker veel km hebt gemaakt.

Strakke bak om te zien ;D ;D

Nu nog effe fototje op het forum

Stiekum heb ik het idee, dat wij op enige manier iets met elkaar van doen hebben ;D ;D ;D
(maar ik kan mij vergissen)

Wij hebben er inmiddels naast de Rode 850 en S70 T5 erbij ;D ;D

Hoi Wim,

Zie dat je mij voor bent geweest! Vond gisteren je mail mbt verbruik en kreeg 't vermoeden dat 't inderdaad iets bekends was!
Fototje heb ik gisteren boij Franchorchamps geschoten en geplaatst, dus bij deze! Die zilveren roffel ziet er trouwens gelikt uit!

gr, JP