Hoeveel landen heeft jouw 850 gezien?

Gestart door niels40, 03-02-2003 20:01:22

Vorige topic - Volgende topic

mehn

Citaat van: Reitse op 28-12-2004 11:08:22
...alles bij elkaar 150 km?

Zo, dat is niet veel. Is 'ie te koop?  ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Reitse

Citaat van: mehn op 28-12-2004 11:09:40
Citaat van: Reitse op 28-12-2004 11:08:22
...alles bij elkaar 150 km?

Zo, dat is niet veel. Is 'ie te koop?  ;)
Nee :P (en voor de veel te grote duidelijkheid, die 150km gaat alleen over de Duitse km's....)

BartT5R

Zijn die dan anders als Nederlandse?
Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.

Reitse

Ja, per kilometer meer schade (eerste poging ging mijn radiateur van poreus naar klein lekje, kwam er thuis pas achter doordat de stekker van de sensor in koelvloeistofreservoir los lag. Tweede poging kostte me een nokkenassensor, toerentalsensor, nieuwe bougies en brandstofdrukregelaar).

BobaFett

Citaat van: Skua op 04-02-2003 11:32:17
... en Belgie (daar is hij toch gefabriceerd ???, hoort er dus ook bij :P)

Dacht het niet.... aan de binnenkant van m´n bestuurdersportier zit een sticker waarop staat "manufactured in Gothenborg Sweden".. Niks België (sorry boys)  ;)

BobaFett

Citaat van: Ludo op 28-12-2004 18:39:01
Citaat van: Boba Fett op 28-12-2004 17:13:19
Dacht het niet.... aan de binnenkant van m´n bestuurdersportier zit een sticker waarop staat "manufactured in Gothenborg Sweden".. Niks België (sorry boys)  ;)

dat staat in alle 850's.
in Zweden is er nooit geen 850 produktielijn geweest.

:-[  :-[  :-[  Oeps.....

Emiel

Alleen nog in Nederland actief geweest met de roffel, maar komend voorjaar komt daar Duitsland zeker bij (nurburgring ;D)!

Emiel..... :P

Sbv

Voor mij alleen Nederland en Belgie eigenlijk nog, voor de vakantie had ik de Volvo van  mijn vader geleend. Misschien komende zomer wat meer landen toevoegen, in Mei mille  miglia volgen misschien.

Ciao
Sander

speedyT5

Tja waar zal ik beginnen, ja België............. Canada, USA, Nederland...Duitsland, Denemarken, Zweden, Noorwegen, Frankrijk, Oostenrijk en het schijnt dat Friesland en Limburg ook meetellen.
Never, never gonna give you up
love you just the way you are

BartT5R

Daar is idd die sticker gemaakt ja :P
Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.

vfredje

Nederland, Duitsland, Belgie, Luxemburg, Oostenrijk, Zwitserland, Italie en Tsjechie.
BATAVUS-KOGA-MIYATA-PUCH-ZUNDAPP-GOLF-GOLF-AUDI-LAGUNA-NISSAN-MONDEO-LAGUNA-DAEWOO-VOLVO-en in de toekomst:
??????????? oeps....nu een bmw 525 tds touring erbij.

DopdeDouwer

Nederland, België (is bewijs van  :'( ), Duitsland, Frankrijk, Luxemburg, Oostenrijk,Zwitserland, Lichtenstein, Spanje.
Dat allemaal in de vakanties. Voorheen directiewagen geweest waarschijnlijk alleen in Nederland.
Vierkant Rules

BobaFett

Agnetha heeft tot nu toe alleen Nederland en België onveilig gemaakt.

Voorlopig zal dat niet meer worden (met een kleine op komst), maar ik hoop daar de komende jaren nog een en ander aan toe te kunnen voegen (vakantieplannen: Duitsland, Zwitserland, Denemarken en Zweden)...

Ingrid

Eigenlijk niet veel landen gezien samen met Knoet: Belgie (woont een vriendin) en Duitsland (om ff een paar uurtjes te scheuren).
Het gekke is dat ik eigenlijk bijna alleen nog maar werk sinds ik Knoet heb...
Volvo is a girls best friend...

Frisian Viking

Citaat van: BartT5R op 29-12-2004 09:02:43

Daar is idd die sticker gemaakt ja :P

Beide gelijk.

Het staal voor 850 werd in Gotenburg geperst en dan per schip naar Gent gebracht waar alles in elkaar werd gezet.

Ben met de 700 vereniging eens de fabriek wezen bekijken. Misschien ook wel wat voor ons.

Bauke