Boetepot 2012

Gestart door Spin!, 31-08-2006 17:58:16

Vorige topic - Volgende topic

verburgh

Citaat van: Hans Duiven op 04-08-2010 22:11:41
Citaat van: verburgh op 04-08-2010 22:08:51
Joh hans, moet je is op mijn werk kijken als er een groote brand is hoe de vrijwilligers aan komen zetten  :eusa_wall:

Ja, weet er alles van. Een jaartje of 4 geleden zaten we nog bij de brandweerkazerne in Hoogeveen.
's Nachts schrok ik regelmatig wakker van de gillende banden van de vrijwilligers als er een oproep voor brandalarm was.

Hans
Die gasten zijn echt GEIL op brand  ;D toen ik nog vrijwilliger was was ik het ook  ;D als er nu brand is denk ik van daar moet ik weer :eusa_whistle:

daytonawim

Dat schreeuwd eigenlijk om een reactie  :evil:

:eusa_silenced: :eusa_silenced:

verburgh

Citaat van: daytonawim op 04-08-2010 22:16:44
Dat schreeuwd eigenlijk om een reactie  :evil:

:eusa_silenced: :eusa_silenced:
wat  ;D

mehn

Citaat van: Hans Duiven op 04-08-2010 22:29:31
Citaat van: mehn op 04-08-2010 21:04:18
Citaat van: Hans Duiven op 04-08-2010 19:56:48
Gloeiendegloeiende! Geflitst en na correctie 31 km te hard (B-weg) voor de tweede keer binnen een jaar.
Moet je voor de rechtbank verschijnen of kan er verstek worden verleend?
Hans

Wat had jij ook weer voor een beroep?

ik weet het wel maar vraag het toch even

Je hebt inmiddels een PB.
Publieke taken en het gemakkelijke schieten daarop, dáár krijg ik een enorme jeuk van.

Heeft niets met "publieke taak" te maken, maar volgens mij heb je je rijbewijs voor je werk nodig en dan is dit natuurlijk niet echt handig ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

StefanCJ

€30 (inclusief administratiekosten) voor 5km te hard binnen te bebouwde kom ...

Zucht ...  ::)

BBS

Zucht...... >:(

€19 + € 6 administratie kosten voor een netto snelheids overschrijding van 4 Km/h op de A28 (De Wijk denk ik)

Hebben ze nou niks anders te doen. ??? ???
Volvoloos....

axelvr

ben nu de hele week van Leiden naar Doorn aan het rijden , het zal me eigenlijk verbazen als ik geen bekeuring binnenkrijg..

hathü

Citaat van: BBS op 08-02-2011 08:04:36
Zucht...... >:(

€19 + € 6 administratie kosten voor een netto snelheids overschrijding van 4 Km/h op de A28 (De Wijk denk ik)

Hebben ze nou niks anders te doen. ??? ???

Hetzelfde had ik voor 4 km netto te hard op de Harderwijkerweg in Dieren. Vroeger spoot ik haarlak op de nummerborden schijnt dat dat nu niet meer werkt. :evil:

850-2.520V-Driver

186 Euro's voor een onbewust rood licht, tevens reed ik daarbij net wat te hard, dus tegelijkertijd kreeg ik ook envelop voor 5km te hard na correctie..
Het was echt onbewust want ik herinner me de dag én weet dat ik totaal geen haast had, heb denk ik teveel met de vriendin zitten kletsen..

The Demon

Vrouwen in de auto kosten altijd geld dat blijkt maar weer  ;D

Groet,
The Demon.

MVeldhuis

Dat is zo klaar als een kontje, de mijne rijd alle dagen hetzelfde traject maar er gaat geen maand voorbij dat ze niet minimaal 1 keer geflitst wordt door de vaste flitspaal.

heutink

;D
mijn vrouw heeft het eens gepresteerd om binnen het half uur 2 x door dezelfde paal geflitst te worden, 1 x heen en 1 x terug.......
:eusa_doh:
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

The Demon

Dacht ze dat ze korting kreeg?  ;D

Groet,
The Demon.

heutink

8)
een andere leuke was dat ze net haar nieuwe auto opgehaald had bij de Volvo-dealer, en binnen 1 km geflitst werd...........                                       hij gaat wel hard..... was de reactie
:eusa_think:
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

The Demon

Citaat van: heutink op 08-02-2011 19:36:57
8)
een andere leuke was dat ze net haar nieuwe auto opgehaald had bij de Volvo-dealer, en binnen 1 km geflitst werd...........                                       hij gaat wel hard..... was de reactie
:eusa_think:

;D **proest**  ;D

Groet,
The Demon.