Boetepot 2012

Gestart door Spin!, 31-08-2006 17:58:16

Vorige topic - Volgende topic

Easterboy

Jammer dat ze niet met kalenderjaren werken... :eusa_shifty:

Hans Duiven

Citaat van: verburgh op 04-08-2010 20:08:06
De officier van justitie bekijk je verleden en dan gaat hij kijken hoe hoog de boete moet worden  ;)
je hoef pas te komen als het te gek wordt dus drie a vier keer per jaar zo´n boete  ;)

Bijzonder want als ik deze tekst lees:
'Dan wordt de zaak overgedragen aan de officier van justitie en voorgelegd aan de rechter voor een behandeling ter terechtzitting', dan krijg ik toch sterk de indruk dat ik 'voor moet komen'.

Hans (Damned 855 T-5 ! )

verburgh

Citaat van: Hans Duiven op 04-08-2010 20:15:44
De officier van justitie bekijk je verleden en dan gaat hij kijken hoe hoog de boete moet worden  ;)
je hoef pas te komen als het te gek wordt dus drie a vier keer per jaar zo´n boete  ;)

'Dan wordt de zaak overgedragen aan de officier van justitie en voorgelegd aan de rechter voor een behandeling ter terechtzitting', dan krijg ik toch sterk de indruk dat ik 'voor moet komen'.

Hans (Damned 855 T-5 ! )
Volgens mij is dat gewoon schriftelijk hans

Jeff

De officier van justitie bekijk je verleden en dan gaat hij kijken hoe hoog de boete moet worden  ;)
je hoef pas te komen als het te gek wordt dus drie a vier keer per jaar zo´n boete  ;)

Hans (Damned 855 T-5 ! )
Ruilen dan maar Hans ;D
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Freakybaby

Hans (Damned 855 T-5 ! )

Je hebt al post gehad. Staat daar een bedrag op? En een T rechtsboven?
Als er een bedrag op staat dan kan je door dat te betalen schuld bekennen en een kruisje bijschrijven achter je naam.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Hans Duiven

Citaat van: Freakybaby op 04-08-2010 20:22:14

Hans (Damned 855 T-5 ! )

Je hebt al post gehad. Staat daar een bedrag op? En een T rechtsboven?
Als er een bedrag op staat dan kan je door dat te betalen schuld bekennen en een kruisje bijschrijven achter je naam.

Nee, er staat geen bedrag op, (als dat zo was had ik gelijk betaald) daar ik recent een dergelijke overtreding heb begaan. Daarom gaat het blijkbaar via de officier van justitie.

Sbv

Geef even op dat je vrouw in de auto reed, of werkt dat niet zo ?

daytonawim

Vraag et es aan JP, die hakt wekelijks met dat bijltje :-(

Als de vrouw nog geen bonnen heeft gehad, is dat wel de goedkoopste oplossing
of opa/oma  die nog een geldig rijbwijs heeft maar eigenlijk niet meer rijd  8)

UserID6342

Ik denk dat je pech hebt Hans, want het is nu voor de 2e keer binnen een jaar met >30 km/h te hard, je valt dus onder het recidiveregime en word dus voorkomen helaas.

Freakybaby

Citaat van: daytonawim op 04-08-2010 20:28:10
Vraag et es aan JP, die hakt wekelijks met dat bijltje :-(

Als de vrouw nog geen bonnen heeft gehad, is dat wel de goedkoopste oplossing
of opa/oma  die nog een geldig rijbwijs heeft maar eigenlijk niet meer rijd  8)

Dan moet ie de bestuurdersverklaring invullen..
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Hans Duiven

Citaat van: Dirk342 op 04-08-2010 20:28:39
Ik denk dat je pech hebt Hans, want het is nu voor de 2e keer binnen een jaar met >30 km/h te hard, je valt dus onder het recidiveregime en word dus voorkomen helaas.

Dank je, dat vermoeden had ik al.

Hans

Ben

38 (netto 35) in de 30 zone kost € 30
Nooit gezien dat daar iemand stond. De flitspaal verderop natuurlijk wel.

mehn

Citaat van: Hans Duiven op 04-08-2010 19:56:48
Gloeiendegloeiende! Geflitst en na correctie 31 km te hard (B-weg) voor de tweede keer binnen een jaar.
Moet je voor de rechtbank verschijnen of kan er verstek worden verleend?
Hans

Wat had jij ook weer voor een beroep?

ik weet het wel maar vraag het toch even

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

verburgh

Joh hans, moet je is op mijn werk kijken als er een groote brand is hoe de vrijwilligers aan komen zetten  :eusa_wall:

Hans Duiven

Citaat van: verburgh op 04-08-2010 22:08:51
Joh hans, moet je is op mijn werk kijken als er een groote brand is hoe de vrijwilligers aan komen zetten  :eusa_wall:

Ja, weet er alles van. Een jaartje of 4 geleden zaten we nog bij de brandweerkazerne in Hoogeveen.
's Nachts schrok ik regelmatig wakker van de gillende banden van de vrijwilligers als er een oproep voor brandalarm was.

Hans