Boetepot 2012

Gestart door Spin!, 31-08-2006 17:58:16

Vorige topic - Volgende topic

Laurent

Alweer even geleden, maar in februari had ik een LAFje  :eusa_liar: a 209+6 euro... Reed 86, agent zei 96, 70 toegestaan, lasergun en klaar ben je.

Citaat van: snix op 07-09-2012 14:50:50
Yep heb hem binnen. Hij was lang verwacht maar er was eerst een grote discussie over. Zelfs de politiek heeft zich er nog even over gebogen omdat ze het wel heul zielig voor me vonden.

Een boete van € 3085,--

Voor het langer dan 7 jaar studeren. Gelukkig mag ik mn rijbewijs en mn auto houden......

;)
Ik ga er ook tegenaan lopen. Laatste studiejaar van mij wordt ook zo'n dure. Na deze nog 1 jaar om te sparen dus.

Walter

Citaat van: Laurent op 20-09-2012 21:23:30
Citaat van: snix op 07-09-2012 14:50:50
Yep heb hem binnen. Hij was lang verwacht maar er was eerst een grote discussie over. Zelfs de politiek heeft zich er nog even over gebogen omdat ze het wel heul zielig voor me vonden.

Een boete van € 3085,--

Voor het langer dan 7 jaar studeren. Gelukkig mag ik mn rijbewijs en mn auto houden......

;)
Ik ga er ook tegenaan lopen. Laatste studiejaar van mij wordt ook zo'n dure. Na deze nog 1 jaar om te sparen dus.

Dat was voor mij reden om er ff aan te trekken en te zorgen dat ik mijn scriptie inleverde... Heb in juli mijn diploma in ontvangst genomen, pffff. Overigens heb ik die 3mille ook betaald aan lesgeld terwijl ik alleen begeleid werd voor mijn scriptie.

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Laurent

Ik ben bezig om zoveel mogelijk extra te draaien, maar het wil niet helemaal vlotten (iets met slechte economische tijden, bedrijven die weinig tijd/zin hebben in studenten met een PO enzo).
Weet jij of de langstudeerboete in 1x betaald moet worden of dat, stel dat je nog een half jaar nodig hebt, je deze dan maar voor een half jaar krijgt.

Overigens heb ik het extra zuur, wij hebben zogenaamde "SWAP"punten, daarvoor moet je dus zelf invulling zoeken. Kan gedaan worden door bijvoorbeeld eerste jaars te begeleiden met een project... Grootste probleem, die hebben we dit jaar niet. Er vallen dus gewoon 4 projecten weg.

joebar

voor zover ik nu weet, kun je elke maand nu ook afstuderen, want scholen krijgen ook een boete voor langstudeerders, dus die willen er nu ook zo snel mogelijk van af...( tenminste hier in  nijmegen op de han wel)

Laurent

Ik bedoel meer: Wordt de boete ook per maand betaald of krijg je die in 1x?

Erik48

De pot van onze oosterburen gespekt;
120 met de caravan terwijl je maar 80 mag.
Mazzel dat het een motoragent was zonder geijkte teller dus 20% correctie blijft 16 km / uur over.
Kosten €96,- direct te betalen

Broabander

Citaat van: Laurent op 22-09-2012 12:40:49
Ik bedoel meer: Wordt de boete ook per maand betaald of krijg je die in 1x?

Ik krijg als langstudeerder 6 termijnen van €830 voor de kiezen. Overigens kun je ook €4800 in één keer betalen maar dat zijn minder leuke dingen.

Daarnaast kun je de boete dmv aanvullend collegegeldkrediet betalen, zodat hij als het ware bij je lening opgeteld wordt.
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

BBS

GRRRMMBLL >:(

De staatschuld is met 32 verminderd door de traject controle tussen Utrecht en Woerden op de A12... :evil:
87 Km/h gereden minus de correctie blijft netto 4 Km/h te hard over...

Köt boetes zijn dit toch ook.. :eusa_wall:
Volvoloos....

The Demon

Zet hem dan ook op de CC Bert-Jan  :eusa_doh:

Groet,
The Demon.

BBS

Citaat van: The Demon op 25-09-2012 19:09:50
Zet hem dan ook op de CC Bert-Jan  :eusa_doh:

Groet,
The Demon.

Stond 'ie ook :eusa_shifty:

Maar waarschijnlijk net tussen de 86 en 87 km/h in. Want al jaren knal ik met 86 door de traject controles heen en daar nog nooit post uit Leeuwarden voor gehad... Tot vandaag >:( :eusa_wall:
Volvoloos....

The Demon

Dan was het net dat ene kilometertje te hard, onder de 4 km na correctie krijg je geen post.
Balen maar het is niet anders.

Groet,
The Demon.

BBS

Ik tik de CC altijd aan als de DomDom precies 86 aanwijst. Dan gaat het goed, maar deze keer was het blijkbaar niet goed genoeg.

Jammer van de centen, maar het is niet anders. :-[
Volvoloos....

thuur

Citaat van: BBS op 25-09-2012 18:17:26

De staatschuld is met 32 verminderd door de traject controle tussen Utrecht en Woerden op de A12... :evil:

Mooi toch? Al die jaren te hard kunnen rijden voor maar 32 euri! Koopje! :D

Gr :eusa_dance:

BBS

Citaat van: thuur op 25-09-2012 20:04:22
Citaat van: BBS op 25-09-2012 18:17:26

Mooi toch? Al die jaren te hard kunnen rijden voor maar 32 euri! Koopje! :D
Gr :eusa_dance:

Tsjaa, zo kun je het ook zien, alleen rij ik overal structureel 5-6 km te hard. Eigenlijk was het te verwachten :eusa_angel: Ook als ik een flitser zie staan in bosjes/vangrail/whatever neem ik geen gas terug... Kijk altijd nog wel even in de spiegel, dat dan weer wel :eusa_pray:
Maar goed, we gaan gewoon door... :D
Blijkbaar heb ik hem weer afgekocht voor de komende tijd ;D
Volvoloos....

Laurent

Dan doe je het beter dan ik. In twee jaar tijd (eerste boete - nu is 14 maanden, eerste en tweede zat 8 maanden tussen) 33+6 en 209+6 af mogen tikken...