Boetepot 2012

Gestart door Spin!, 31-08-2006 17:58:16

Vorige topic - Volgende topic

Volvo S70

€316 boete omdat mijn oude brommer in de schuur "geschouwd" moe(s)t worden  :o   dit is een nieuwe regel waarbij duizenden mensen opeens een boete thuis kregen omdat voortaan brommers net als autos geregistreerd moeten worden en dus een kenteken krijgen ! dus als jullie een ouwe brommertje hebben liggen ergens achter in de schuur, verzeker of schors hem !

jacques1967

160 euro voor te late apk; deze auto werd niet gebruikt en staat in garage heb m inmiddels maar geschorst.

MVeldhuis

Citaat van: Volvo S70 op 27-10-2012 10:14:53
€316 boete omdat mijn oude brommer in de schuur "geschouwd" moe(s)t worden  :o   dit is een nieuwe regel waarbij duizenden mensen opeens een boete thuis kregen omdat voortaan brommers net als autos geregistreerd moeten worden en dus een kenteken krijgen ! dus als jullie een ouwe brommertje hebben liggen ergens achter in de schuur, verzeker of schors hem !

Voordat ie geschouwd is weten ze toch niet dat jij dat ding in de schuur hebt? Hoe kunnen ze je dan bekeuren als je niet schouwt?

The Demon

Citaat van: MVeldhuis op 27-10-2012 10:18:34

Voordat ie geschouwd is weten ze toch niet dat jij dat ding in de schuur hebt? Hoe kunnen ze je dan bekeuren als je niet schouwt?
Dat vraag ik me dus ook af.

Groet,
The Demon.

T5turbo

Kom ik een keer buiten de deur.......
Vorige week met de kinderen een uitje naar een leuk museum te Helsinki.

Geflits op de ring waar je maar 80 mocht.
Volgens de brief reed ik 86km per uur.
En nee, ik reed dus geen 90 of zo. Ze doen hier niet aan km corrigeren.  ;)

Gelukkig alleen een waarschuwing gehad,want boetes gaan aan de hand van je inkomen   :eusa_pray:
Alhoewel kleine overtredingen weer niet geloof ik.
Heb alleen ervaring met grote....  ;D ... dat leer je snel af kan ik je zeggen.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift - that's why it's called the present!

Miel850

Citaat van: The Demon op 27-10-2012 12:08:40
Citaat van: MVeldhuis op 27-10-2012 10:18:34
€316 boete omdat mijn oude brommer in de schuur "geschouwd" moe(s)t worden  :o   dit is een nieuwe regel waarbij duizenden mensen opeens een boete thuis kregen omdat voortaan brommers net als autos geregistreerd moeten worden en dus een kenteken krijgen ! dus als jullie een ouwe brommertje hebben liggen ergens achter in de schuur, verzeker of schors hem !

Dat vraag ik me dus ook af.

Groet,
The Demon.

Je hebt dat ding toch op naam staan.
Of ik getrouwd ben? Nee, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.

Broabander

Zonder kenteken niet, dan staat alleen de verzekering op je naam.
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

pwberg

Gisteren een telefoontje van de garage. Met de leenauto die ik mee had gekregen toen mijn bedrijfsgebakje een beurt moest hebben geflitst. Morgen even langs om te kijken hoe of wat, schade is 41 euro.

Tof dat ze even bellen EN dat ik het daar cash kan regelen, anders gooien zowel de leasemij als mijn werkgever er nog een fee overheen.....

Trouwens eerste boete sinds jaren.....

* klop snel af *
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

heutink

>:(
en dat was weer 72 euro..........60 waar je 50 mag......
op het zelfde stukje nu 3 x een bekeuring  :eusa_wall: ( in 3 jaar tijd )
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

The Demon

Citaat van: heutink op 03-11-2012 16:01:26
>:(
en dat was weer 72 euro..........60 waar je 50 mag......
op het zelfde stukje nu 3 x een bekeuring  :eusa_wall: ( in 3 jaar tijd )
Leer je het dan echt nooit?

Groet,
The Demon.

Volvo S70

waarom wordt er zo veeeel en vaak geflitst in de regio Groningen  >:(
als ik kijk wanneer ik in die regio ben, op flitsservice.nl waar de flitsers staan, zie ik een hele lijst staan ! Ik heb dan ook 3 boetes gehad afgelopen maand toen ik daar aan het werk was, op o.a de weg der verenigde naties een boete van €262 omdat ik 100 reed ipv 70 wat daar is toegestaan (terwijl het gewoon een snelweg is :eusa_doh:

BBS

Citaat van: Volvo S70 op 03-11-2012 16:58:56
waarom wordt er zo veeeel en vaak geflitst in de regio Groningen  >:(
als ik kijk wanneer ik in die regio ben, op flitsservice.nl waar de flitsers staan, zie ik een hele lijst staan ! Ik heb dan ook 3 boetes gehad afgelopen maand toen ik daar aan het werk was, op o.a de weg der verenigde naties een boete van €262 omdat ik 100 reed ipv 70 wat daar is toegestaan (terwijl het gewoon een snelweg is :eusa_doh:

Tsjaa, de ring in Groningen... :eusa_doh:
Ze staan er altijd en de pakkans is bijna 100%.
Volvoloos....

hendrik75

GRRRRRR  OOOh kom er eens kijken wat ik in mijn brievenbusje vindt:

:eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall:

De duurste niet eens voor de Volvo en beide niet voor snelheid..., niet dat dat het goed maakt, maar dan heb je er nog een pietsie plezier van kunnen hebben, dit is alleen jammerrrrrr  :(

Douwe

Op mijn bankafschrift had ik een STORTING van het CJIB.Er was 56 euro bijgeboekt :eusa_clap:.
Volgens hun had ik dubbel betaald, hiervan kon ik op mijn afschriften niets terugvinden :eusa_whistle: :eusa_whistle:.
"If life is just a highway, then the soul is just a car"
Volvo 242  2.0 LPG Automaat 1974
Volvo 245 V6  LPG  Automaat 1978
Volvo 854 2.5 20v Handbak 1992
Volvo 854  2.3 T5   Automaat 1995
Volvo 855 2.5 10v LPG G3 Handbak1996

leons850

Citaat van: Douwe op 18-11-2012 19:16:37
Op mijn bankafschrift had ik een STORTING van het CJIB.Er was 56 euro bijgeboekt :eusa_clap:.
Volgens hun had ik dubbel betaald, hiervan kon ik op mijn afschriften niets terugvinden :eusa_whistle: :eusa_whistle:.

Dit heb ik ook gehad!

Alleen vandaag weer 1binnen gekregen 8km te hard na correctie op de Tongerenseweg in Epe.
Ze staan daar heel vaak het was ook de vaste plek maar ik was even druk met onderzoeken waarom de roffel onrustig liep.

Mooi jammer dus.
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein