Boetepot 2012

Gestart door Spin!, 31-08-2006 17:58:16

Vorige topic - Volgende topic

Freakybaby

Je weet dat je auto niet APK plichtig is op de dag dat hij gekeurd wordt he.. (ook afkeuren is keuren  :eusa_whistle: )

Je merkt het vanzelf. Het eerste half jaar na een verhuizing doen boetes er weleens langer over om op de mat te vallen.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

denkweb

Je kunt de APK beurt 3 maanden voor de vervaldatum laten uitvoeren waarbij de vervaldatum een jaar doorgezet kan worden.

Freakybaby

Citaat van: denkweb op 11-06-2010 11:24:04
Je kunt de APK beurt 3 maanden voor de vervaldatum laten uitvoeren waarbij de vervaldatum een jaar doorgezet kan worden.

2 maanden - 1 dag toch?

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

haasje

Citaat van: Freakybaby op 11-06-2010 12:38:50
Citaat van: denkweb op 11-06-2010 11:24:04

2 maanden - 1 dag toch?

zover ik weet inderdaad maar 2 maanden

Douwe

Zo, sinds aanschaf in 2006 voor de tweede keer (met Roffel) om een donatie gevraagd vanuit Leeuwarden.
Of ik 34 euro voor genoten rijgenot wil overmaken.Komt nog wel 6 euro administratiekosten bij.

Zijn de administratiekosten wel weer aftrekbaar bij hun zusteronderneming??
"If life is just a highway, then the soul is just a car"
Volvo 242  2.0 LPG Automaat 1974
Volvo 245 V6  LPG  Automaat 1978
Volvo 854 2.5 20v Handbak 1992
Volvo 854  2.3 T5   Automaat 1995
Volvo 855 2.5 10v LPG G3 Handbak1996

daytonawim

Citaat van: GeertG op 10-06-2010 11:56:46
Citaat van: thyzerrr op 10-06-2010 11:40:46
Citaat van: thyzerrr op 08-06-2010 00:30:35
Valt mee/tegen; apk van mijn 360 was ruim 2 maand verlopen, geen boete gezien. Inmiddels is hij geschorst, wat ik natuurlijk veel eerder had moeten doen.

Wel verd*mme...

3 Juni heb ik de auto geschorst, en op 1 juni is er een registercontrole geweest :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall:

Wanneer die controle inderdaad op de 1e is geweest zal ik ook een boete moeten krijgen.
Ik hoop nog steeds dat die controle voor de 28e mei is geweest  :eusa_pray:
Wim heeft de prent al binnen. Jij nu ook?  ::)
Ik (of beter: mijn vrouw) nog niet........... :eusa_boohoo:

Heb jij nog wat binnen gekregen ?

GeertG

Citaat van: daytonawim op 14-07-2010 14:54:00
Citaat van: GeertG op 10-06-2010 11:56:46
Citaat van: thyzerrr op 10-06-2010 11:40:46
Citaat van: thyzerrr op 08-06-2010 00:30:35
Valt mee/tegen; apk van mijn 360 was ruim 2 maand verlopen, geen boete gezien. Inmiddels is hij geschorst, wat ik natuurlijk veel eerder had moeten doen.

Wel verd*mme...

3 Juni heb ik de auto geschorst, en op 1 juni is er een registercontrole geweest :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall:

Wanneer die controle inderdaad op de 1e is geweest zal ik ook een boete moeten krijgen.
Ik hoop nog steeds dat die controle voor de 28e mei is geweest  :eusa_pray:
Wim heeft de prent al binnen. Jij nu ook?  ::)
Ik (of beter: mijn vrouw) nog niet........... :eusa_boohoo:

Heb jij nog wat binnen gekregen ?

Nee, (nog) niet.
Kan me eigenlijk niet voorstellen dat ik nu 1,5 maaand nadat ik 10 dagen te laat was voor de APK alsnog eentje krijg......... ::)

*edit: wel trouwens iets anders  :eusa_whistle: (148+6 voor na correctie 146...... :-\)
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

daytonawim

Ai. das weer zonde geld

cas

Zo,

3028 km  verder in 1,5 week. en 8 keer geflitst dat ik het zag gebeuren.... waarvan 2 met 40 te hard, en de rest met 10 t0t 20 km ......

gelukkig allemaal in frankrijk.... maar t schijnt dat deze sinds kort ook op mijn mat zullen vallen  :eusa_shifty:  ach. ik sliep in een tent daar, dus dan is 1000 euro aan boetes nog wel te overzien. verder heeeeeerlijk doorgereden. moet zeggen dat de volvo op 170 lekker cruised....
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Freakybaby

Citaat van: cas op 17-07-2010 11:10:23
Zo,

3028 km  verder in 1,5 week. en 8 keer geflitst dat ik het zag gebeuren.... waarvan 2 met 40 te hard, en de rest met 10 t0t 20 km ......

gelukkig allemaal in frankrijk.... maar t schijnt dat deze sinds kort ook op mijn mat zullen vallen  :eusa_shifty:  ach. ik sliep in een tent daar, dus dan is 1000 euro aan boetes nog wel te overzien. verder heeeeeerlijk doorgereden. moet zeggen dat de volvo op 170 lekker cruised....

Als ze aankomen denk ik niet dat je met 1000 euro klaar bent Cas.. Kenteken gaat wel op de zwarte lijst vd fransen als de boetes in de centrale database komen. Als ze in de departementen blijven hangen heb je geluk..

Cesar

Gaat meevallen denk ik, ik ben dit jaar door de gendarmerie :police: staande gehouden... 160 echt kilometers waar 130 was toegestaan. Kosten 'slecht' €90...

Freakybaby

Ik kom bij een zoektochtje alleen bedragen van 90-135 euro tegen voor de overschrijdingen die Cas meldt..
Stond me toch echt bij dat ik 165 betaald had (of was dat zwitserland  :eusa_think: )

joebar

Ai de volgende die hier komt voor een beunklusje heeft weer pech, die moet 42 +6 extra gaan betalen .... ;D

betaal de  850 tenslotte van m'n beunen.     btw 11 km te snel

UserID6342

Ver&%$, weer eentje en nog erger, op dezelfde plek als vorige week :( Weer 64 euro. Verrekte l*l dat ik ben, ik weet dat daar camera's hangen, ik weet dat ze daar super controleren, maar heb ik weer met iemand in de auto gezeten en zitten lullen en ff niet opgelet :(  Dirk , erg boos op zichzelf nu....

cas

tenks Freaky, dan zal het wel meevallen hoop ik.  tot  voor kort stuurde frankrijk het niet op, mijn neef behandelde bekeuringen gereden door mensen met huur autos over heel europa, en nooit heeft hij er ooit 1 uit frankrijk binnen gehad. ik hoop dat het nog steeds zo is. maar je weet maar nooit.

hangen in een database.... hopen maar van niet.
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....