ET waarde 850 TDI 96

Gestart door Bouma206, 01-09-2006 10:09:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Bouma206

Hallo,
Welke ET waarde kan mijn volvo hebben?
Bvd Arend
Fryslân boppe!!!!

Eugene


If it's not blown, it sucks...

Bouma206

Oke dus 42 moet kunnen staan ze alleen een mm meer naar buiten toe? En ook met een verlaging met 40mm veren moet kunnen?
Bedankt voor de snelle reactie.
Fryslân boppe!!!!

Eugene

Citaat van: Bouma206 op 01-09-2006 10:55:45
Oke dus 42 moet kunnen staan ze alleen een mm meer naar buiten toe? En ook met een verlaging met 40mm veren moet kunnen?
Bedankt voor de snelle reactie.

Ja, 42 is no problem ook niet met verlaging....

Wat is de velgmaat en breedte?

If it's not blown, it sucks...

M a r c

Breedte van de velg is ook bepalend, een ET waarde alleen zegt niks....
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Bouma206

oke en wat zijn flatrun banden? Ik ken het begrip niet het zijn de Goodyear eagle flatrun banden.
Fryslân boppe!!!!

mehn

Op flatrun banden kun je nog een stuk rijden als je een lekke band hebt. Handig als de politie achter je aan zit en ze schieten op je banden  :P

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

ed

Klinkt mooi runflat banden, maar houd er rekening mee dat deze een heel stuk minder comfortabel zijn dan de normale variant.
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

Eugene

En een heel stuk duurder :o

If it's not blown, it sucks...

Bouma206

Citaat van: ed op 01-09-2006 13:30:39
Klinkt mooi runflat banden, maar houd er rekening mee dat deze een heel stuk minder comfortabel zijn dan de normale variant.

Oke is dit heel erg goed merkbaar?
Fryslân boppe!!!!

850 TDI Estate

Ik had ze onder de 940, maar met de vering onder een 940 merk je er weinig van!

Was wel handig, echter heb er 1 keer een lekke band mee gehad, en vond het erg
raar dat mijn stuur zo naar rechts trok!
Bij mijn bestemming aangekomen, merkte een vriend van mij op dat ik een lekke band had!

Appart hoor... zo kwam ik er achter dat ik flat run's had onder mijn auto!
The internet is a great way to get on the net."
- Bob Dole, Republican presidential candidate

-D©©©L-

Citaat van: 850 TDI Estate op 01-09-2006 14:51:58
Ik had ze onder de 940, maar met de vering onder een 940 merk je er weinig van!

Was wel handig, echter heb er 1 keer een lekke band mee gehad, en vond het erg
raar dat mijn stuur zo naar rechts trok!
Bij mijn bestemming aangekomen, merkte een vriend van mij op dat ik een lekke band had!

Appart hoor... zo kwam ik er achter dat ik flat run's had onder mijn auto!

Ik ken het gevoel, heb ik ook eens gehad met een XM  van een goede kennis. Moest wel ff slikken toen we dat constateerden, zag het pas in luxemburg en om daar te komen kom een een stuk autobahn tegen...   
Geloof dat dat ook de reden is dat ze eigenlijk alleen op voertuigen met bandenspannings signalering mogen, maar da's een ruim begrip  ;)

Snellebaksteen

Waarschijnlijk had die XM wel een bandenspanningssignaleringsysteem maar dat was waarschijnlijk stuk, zoals alle electriek aan boord van een XM...


(Snellebaksteen krijgt nog nachtmerries van de XM die hij 3 maanden gehad heeft)
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

-D©©©L-

Citaat van: Snellebaksteen op 01-09-2006 16:34:05
Waarschijnlijk had die XM wel een bandenspanningssignaleringsysteem maar dat was waarschijnlijk stuk, zoals alle electriek aan boord van een XM...


(Snellebaksteen krijgt nog nachtmerries van de XM die hij 3 maanden gehad heeft)
Nee, deze had geen controle systeem. 1 van de laatste serie, dus daar waren ze er al een beetje achter hoe het moest. Eerlijkheids halve moet ik wel zeggend dat je voor de lokale luxemburgese wegen met een (gechipte 2.1 TD) 8) XM een stuk beter af bent dan met een 850. De wegen naast de doorgaande routes zijn daar verre van vlak. Je leert er trouwens wel van sleutelen, zo'n frans produkt.

BenC70ES

Citaat van: DCCCL op 01-09-2006 17:13:15Eerlijkheids halve moet ik wel zeggend dat je voor de lokale luxemburgese wegen met een (gechipte 2.1 TD) 8) XM een stuk beter af bent dan met een 850.

Ik wil er zelfs nog niet gaan inzitten, laat staan één meter mee rijden!  :o

Er zijn geen woorden voor om te beschrijven hoeveel liever ik een 850 zou hebben dan een xm...  ;D

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!