Stilstaan stoplicht automaat

Gestart door mehn, 02-09-2006 11:13:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JoostG

Okee, weer wat geleerd. Ik kan hem dus gewoon in P zetten voor een stoplicht zonder dat dat veel kwaad kan.

In D kan ook de rem in, maar dan niet als  ik net gejakkerd heb en door een plas heb gereden.

Nu denk ik dat voor ook aan nieuwe schijven toe ben(afslijt gedeelte is rond de 3/4mm dunner dan rest vd schijf...). Ik ga er vanuit het beste dan volvo schijven te halen. Wat kost dat zoal?
Automaat eruit, handbak erin. Leve de roffel!

jan piet

Tussen alle opmerkingen van de afgelopen weken mis ik er nog één:

Als je dan last krijgt van kromme schijven, kun je ze in veel gevallen laten slijpen. Wordt gedaan terwijl ze gemonteerd zijn. Schijven trekken nml maar 1 keer krom, dus probleem, goedkoper, ook opgelost. ;)

Gr,JP

Ludo

als je d'r simpelweg een gewoonte van maakt om de handrem even aan te trekken bij een stoplicht heb je nergens geen gedoe mee...

elianmars

Ik laat 'm in D staan en hou m'n voet nu gewoon op de rem. Ik krijg m'n schijven niet krom, dus.....  :eusa_whistle:

b0nkolok

Al enige jaren lang zet ik -in beide roffels- de handle in de N-stand als ik vermoed lang stil te staan, vooral als het regent. Never last van kromme schijven (maar ik heb er dan ook geen OEM schijven en blokken onder). Wat is nou het euvel bij jullie? Ververs ook es de remolie, doet wonderen!
Jan, meer dan 35 jaar Volvo gek

M a r c

ik zie niet in wat remolie met kromme schijven te maken heeft...
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl