Het grote C70 cabriolet-topic!

Gestart door FelixB, 04-09-2006 22:20:02

Vorige topic - Volgende topic

viking_in_shorts

Citaat van: elianmars op 21-03-2009 09:11:19
Citaat van: viking_in_shorts op 21-03-2009 08:20:45
Donderdag was ik bij "Din Volvo" in Tuve. Dat is een vrij grote volvo-garage midden tussen de Volvo fabrieken.  Daar een beetje rondgekeken en een behandelings-set gevonden voor de Cabrio. Er stond een THT datum op die verlopen was dus ik heb hem niet gekocht. Maar wel het nummer opgeschreven - deze ga ik 1 dezer dagen even hier bestellen. Prijs was ongeveer 30 euro. Er leken 2 flessen en wat doeken in te zitten.

9510252

Weet iemand anders hier wat vanaf?

Ik kan er in Vadis niks over vinden, als ik op het onderdeelnummer zoek  :eusa_think:

Zal 't vandaag proberen te bestellen bij een locale Volvo dealer. Als zij t ook niet kunnen vinden, dan misschien terug rijden naar Tuve en het pakje met verlopen datum halen. De datum was 09 03 01. Rantje Kantje?

viking_in_shorts

Citaat van: FelixB op 21-03-2009 10:46:26
Ligt er m.i. aan of die datum de productiedatum is of de THT-datum.
Aangezien de cabrio's er pas vana 1999 (correct me if i'm wrong) zijn, zou het maar 2 jaar goedblijven.

De tip die ik kreeg was met een beetje groen zeep. maar daar ik zelf zeeeeer lui van aard ben...

Ja - het was echt heeel duidelijk een THT datum (best before)
Verder is de schrijfwijze hier in Zweden anders -> 09 03 01 is 1 Maart 2009 ;)

<edit>  en jouw post is foets?

FelixB

Citaat van: viking_in_shorts op 21-03-2009 10:47:59
Citaat van: FelixB op 21-03-2009 10:46:26
Ligt er m.i. aan of die datum de productiedatum is of de THT-datum.
Aangezien de cabrio's er pas vana 1999 (correct me if i'm wrong) zijn, zou het maar 2 jaar goedblijven.

De tip die ik kreeg was met een beetje groen zeep. maar daar ik zelf zeeeeer lui van aard ben...

Ja - het was echt heeel duidelijk een THT datum (best before)
Verder is de schrijfwijze hier in Zweden anders -> 09 03 01 is 1 Maart 2009 ;)

<edit>  en jouw post is foets?

Jep, vond het niet zo'n aanvulling... (PS jij bent snelll)

Oh, maar dan zou ik het rustig doen, dan is het maar éventjes over datum (korting!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
855R & C70 T5 cabrio automaat

BenC70ES

Citaat van: viking_in_shorts op 21-03-2009 09:19:55
Citaat van: elianmars op 21-03-2009 09:11:19
Citaat van: viking_in_shorts op 21-03-2009 08:20:45
Donderdag was ik bij "Din Volvo" in Tuve. Dat is een vrij grote volvo-garage midden tussen de Volvo fabrieken.  Daar een beetje rondgekeken en een behandelings-set gevonden voor de Cabrio. Er stond een THT datum op die verlopen was dus ik heb hem niet gekocht. Maar wel het nummer opgeschreven - deze ga ik 1 dezer dagen even hier bestellen. Prijs was ongeveer 30 euro. Er leken 2 flessen en wat doeken in te zitten.

9510252

Weet iemand anders hier wat vanaf?

Ik kan er in Vadis niks over vinden, als ik op het onderdeelnummer zoek  :eusa_think:

Zal 't vandaag proberen te bestellen bij een locale Volvo dealer. Als zij t ook niet kunnen vinden, dan misschien terug rijden naar Tuve en het pakje met verlopen datum halen. De datum was 09 03 01. Rantje Kantje?

Dat moeten ze toch vast en zeker hebben... en anders ga je maar bij een BMW dealer, die hebben het ook  ;)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

ferdih

Tja dan zal ik mij als nieuwe cabriorijder ook maar aanmelden...

C70 Convertible 2.5t automaat kleur zilvermet blauw dak, donker/lichtgrijs interieur.

Rest volgt!