raar fenomeen!

Gestart door boomerstrobbe, 10-09-2006 23:05:11

Vorige topic - Volgende topic

boomerstrobbe

850 diesel heeft een tijdje stil gestaan, nu gebeurt het af en toe dat kmteller uitvalt + lampje tracs en abs begint branden en tevens werken pinklichten niet meer....dit is nu reeds 5 x gebeurt!  na tijdje wachten en opnieuw starten is alles ok tot dat ik een volgende maal start

heeft iemand een idee wat oorzaak kan zijn?

thuur

Elektrisch gedeelte van het contactslot defect.

Probeer de sleutel maar eens een ietsie terug te draaien als het weer gebeurt. Let op dat je de motor niet uitzet ;D

Gr ;)

boomerstrobbe

dank voor de tip, ik heb echter verderop gelezen dat er meerde problemen zijn met tracs en abs lamp , het kan de regeleenheid zijn waarvan de solderingen moeten vernieuwd worden , veel voorkomend na 200 000 km (momenteel 255 000 km op de teller)

thuur

Citaat van: boomerstrobbe op 10-09-2006 23:46:22
dank voor de tip, ik heb echter verderop gelezen dat er meerde problemen zijn met tracs en abs lamp , het kan de regeleenheid zijn waarvan de solderingen moeten vernieuwd worden , veel voorkomend na 200 000 km (momenteel 255 000 km op de teller)

Ja de controllers na '95 gaan ooit een keer stuk. Onafhankelijk van km-stand trouwens ;)

Maar gezien de combinatie met de andere storingen: bijna zeker je contactslot. Eerst wiebelen met de sleutel dus...

Gr 8)