Vreemd: muf luchtje als airco uit is.

Gestart door Marc O., 09-09-2006 12:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Marc O.

Sinds enkele dagen heb ik het vreemde fenomeen in mijn V70 dat er een muf, vochtig luchtje uit de ventilatieroosters komt als de airco uit is. Een paar maanden geleden nam ik iets soortgelijks waar, maar dan alleen als de airco aan was. Die is onder garantie gerepareerd waarna die geur ook verdween.

Iemand enig idee waar ik moet laten kijken. Ik heb nog wel garantie op de auto maar als het een kleinigheidje is heb ik geen zin om daar gebruik van te maken (heb hem dagelijks nodig en het garagebedrijf waar ik de auto kocht ligt nogal een eind uit de buurt).
...The Nile isn't just a river in Africa...

Jeroentjuh

Wat is er aan de airco gerepareerd? Al1 die lucht als de airco uitstaat?

FrankvdAa

Had ook iets soortgelijks; bij mij lekte de kachelradiator. Krijg je ook witte rook en/of vettige ramen?

Probeer eens de airco uit te zetten en de verwarming op maximaal (als de auto goed warm is gereden). Indien die muffe lucht dan erger wordt zou het eens heel goed je kachelradiator kunnen zijn. In combinatie met de airco kreeg ik dan regelmatig ook nog die witte rook door de ventilatie roosters...
'21 Volvo V90 T8 AWD R-Design, Platinum Grey, B&W, niveauregeling
'03 Honda CB600F (Hornet)
'98 Volvo S70 R, Black Stone, 18T, groene 440cc injectoren, manual swap M59, 3" Ferrita 100cpi DP, 2.5" Ferrita catback, iPD RIP-kit, iPD swaybars, Schutten custom tuning
'96 Volvo 460 1.8i Luxury Line, '92 Volvo 440 GLT 1.7i
--
Weblog    Volvo x70 R-register

Marc O.

De aircopomp is een maand of 2 geleden gerepareerd.

Ik krijg (gelukkig) geen witte rook uit de ventilatieroosters. Ook niet echt last van vettige ramen, alhoewel ik ze gisteren van binnen heb schoongemaakt. Zal in de gaten houden of ze weer snel vettig worden en zal ook eens kijken wat er gebeurt als ik de verwarming vol open zet.
...The Nile isn't just a river in Africa...