Eibach

Gestart door Ricardo, 20-09-2006 00:17:30

Vorige topic - Volgende topic

Ludo

Citaat van: Ricardo op 21-09-2006 04:56:49
Heb je dit zelf allemaal gelezen?
euh, nee.  ;D

kost idd 68euro en je hebt een montageattest en validatieverslag nodig.
maar het is mogelijk, mits de nodige papieren natuurlijk.  ::)
even zoeken wie/wat kan leveren.
óf zoals ik eerder al schreef, monteren en de gok wagen, het ene station is het andere niet...

Ricardo

Had je al kunnen kijken.

Wimme

Hoi,

Ik heb ook Eibach veren geplaatst onder mijn V70 samen met gewone Monroe oliedempers. Validatieattest zit er normaal bij en montageattest heb ik gewoon meegekregen van mijn bandencentrale. Vervolgens zelf de veren en dempers gemonteerd en dan het montageattest laten invullen door de bandencentrale en laten uitlijnen. Totaalprijs 595 Euro, 4 nieuwe monroe's en eibach verlagingsveren met de nodige papieren.

Daarna ga je naar een keuringsstation waar ze een keuring na ongeval / tuningkeuring kunnen uitvoeren. Enige verschil met een gewone keuring is de controle van de uitlijning van je wagen. Je kan hiervoor gewoon wachten tot je een oproeping krijgt om naar de keuring te gaan.
Het validatie- en montage attest geef je af samen met je andere papieren die ze vragen bij de keuring en dan is het wachten op een positief resultaat. Ben je goedgekeurd dan wordt op je keuringsbewijs vermeld "voertuig in verlaagde toestand" en je krijgt dan ook een tuningverslag waar alle veranderingen in zijn opgenomen.
Dit heeft mij 75 euro gekost dacht ik, waarschijnlijk iets meer door de dieseltest.

Hopelijk heb je hier wat aan.  :)