The Duck stelt zich voor

Gestart door The Duck, 20-09-2006 10:05:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

The Duck

Hallo allen,

Ik ben Huug, 45 jaar kom uit de mooie Betuwe en woon daar bijna aan de mooie Linge. Heb de laatste 27 jaar aardig wat auto's gereden. Bij toeval recentelijk aangelopen tegen een V 70 2.5 T uit 97 met slechts 126.000 originele aantoonbare km's. Volledig uitgerust met alles erop en eraan het enige wat ontbreekt is de cruise control. In de kleur zwart en met handbak.

In het dagelijkse leven ondernemer in de commerciele reclame en marketing sector.

In mijn vrije tijd veel te vinden op de nationale en internationale circuits daar ik race met historische auto's. In mijn geval een zeer mooie gerestaureerde Ford Lotus Cortina uit 1965.
Ik bezit voor deze auto een riante (60m2) werkplaats dus daar kan ook binnen gesleuteld worden aan de Volvo indien noodzakelijk.

Sleutelen aan auto's is mij dan ook niet vreemd en bezit wat dat aangaat twee rechterhanden.

Ik merk dat er hier een meer ontspannen sfeer hangt, en dat er toch wat meer techniek voorbij komt dan op het Volvo forum. En aangezien de 97 versie wel heel dichtbij de 850 ligt............ :eusa_boohoo: kom ik jullie hier maar vervelen.

Alvast sorrie voor alle domme vragen die ik ga stellen en bedankt voor jullie geduld.

Groet Hugo a.k.a The Duck

p.s. foto's volgen zodra hij gepoetst is  8)
Volvo V70 2.5 T - zwart - 1997

Racing is the only circus where the clowns pay the bills

RonnieDuck

Hugo

welkom!

Waar blijven de foto's?

Groetjes Ronald


De enige echte duck!!  ;D
VolvoKV-lid, Volvo240-260register-lid

ief

Welkom Hugo, klinkt als een mooie wagen.
Toevallig ook nog een beige interieur?
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

The Duck

Neen de auto heeft een zwart leren interieur..........met hier en daar wat nephout  :eusa_boohoo: Heb net wel een mooie sc-805 toevallig gekocht  :evil:

Enne die foto's komen alsie gepoetst is....... :eusa_sick:
Volvo V70 2.5 T - zwart - 1997

Racing is the only circus where the clowns pay the bills

ief

Citaat van: The Duck op 20-09-2006 10:25:53
Enne die foto's komen alsie gepoetst is....... :eusa_sick:
Over poetsen is hier ook al het e.e.a. geschreven met diverse foto's als bewijs. Doe er je voordeel mee! :P ;)
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

FGG

Welkom op 't Forum, Huug

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Eugene

Wel kom op het forum.

nog een vreemde eend in de bijt ;D

If it's not blown, it sucks...

jan piet

Welkom Huug,

Ik begrijp dat je dus twee échte auto's hebt!  ;)
De traditionele kleuren wit met groen??

Gr, JP

The Duck

#8
Nee JP deze is rood haha al dat groen wit maakt niet echt meer het onderscheidt dan  :eusa_naughty:

Maar in de toekomst nog wel goedkleurige strepen en een goud dak zoals je weet is dat in racen ook een traditionele kleur namenlijk die van Alan Mann racing  :eusa_dance:

Goed eerst dan maar die ene grin de volvo volgt:

Volvo V70 2.5 T - zwart - 1997

Racing is the only circus where the clowns pay the bills

jan piet

Dat is de uitvoering met de ronde achterlichten?! ::)
Fanatiek youngtimer racer dus :D

Mooi bedrijf Beek racing, nog es vlak bij gewoond..
En die platgeslagen kever achter je, met de motor aan de verkeerde kant zie ik volgens mij erg vaak op Francorchamps.

Gr, JP

Claudia

Eerste post was van 10.05 uur......het is nu 13.10.......al gepoetst dat ding? ;D


Welkom, bij de weg!
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

Eugene

Die platgeslagen kever heeft de motor voorin liggen, en lijkt niet op een platgeslagen kever (911) ::). 850's hebben dus ook de motor aan de verkeerde kant? ;)

If it's not blown, it sucks...

The Duck

@ Jan Piet ja de ronde achterlichten zoals opa ze had grin. en nee  :evil: geen youngtimer grin dat zijn auto's vanaf groep G dit is een Groep F auto wat wil zeggen tussen 1960 en 1965 met oude type racebanden dus geen slicks.

@Claudia nee ben er nog niet aan toe gekomen........ :eusa_clap:
Volvo V70 2.5 T - zwart - 1997

Racing is the only circus where the clowns pay the bills

Domaso

welkom op het forum

enne..... ondertussen is het 15.56: al gepoetst?  ;D
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

The Duck

#14
Goed dan moeten jullie het zelf maar weten........ongewassen en nog niet gepoetst  :eusa_eh:






Wat gaan we er nog aan doen.........jaja wassen en poetsen. Nieuwe accu halen en een zwaardere dan kan de lier van de trailer er ook op   :eusa_dance: Verder eerst eens de olie uit de bak verversen. Daarna rem en koppleingssysteem verversen met de enige echte AP600. Gasklep reinigen. Dan istie weer oke.
Van ET nieuwe bougies, kabels, verdeelkap en rotor. Veerpootbrug van ET en tzt een ferrita met downpipe en racecat. En ook nog R velgen de antraciet versie.

De auto heeft bijna alle opties uitgezonderd cruisecontrol maar wel sport onderstel inclusief nivomat.

Gewoon een goede volvo dus alleen teveel korte stukjes gereden de laatste jaren.



Volvo V70 2.5 T - zwart - 1997

Racing is the only circus where the clowns pay the bills