WIDE BODY!!!

Gestart door haRtV70R, 20-09-2006 21:33:51

Vorige topic - Volgende topic

Laserblue

jullie bennen weer lekker bezig met z'n allen :eusa_doh:

;D
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

matRRR

Wil je al een tipje van de sluier oplichten over de toekomstige kleurstelling van de bollide??
Btw, leuke spacers voorop :o
855R black, manual, 18T, 395 cc injectors, CDA, big alu IC, rev. IC piping, 3"DP, remus catback, MTE custom software

mehn

Weer iemand die niet het hele topic heeft gelezen  :eusa_snooty:

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Ricardo

Ik anders wel en ik weet het ook niet. Leuk projekt overigens.

Barry_C70

I am so curious to see how this project turns out. Not really been a fan of the widebody on the C70 as it never convinced me to do the same to my car, but then I've only ever seen the blue car with it on.

matRRR

Citaat van: mehn op 19-04-2007 22:00:31

Heb wel het hele topic gelezen en voorin dit topic wordt gerefereerd naar de kleur van die widebody 850 mehn, niet de c70! :eusa_snooty: goed lezen dus... :-[
855R black, manual, 18T, 395 cc injectors, CDA, big alu IC, rev. IC piping, 3"DP, remus catback, MTE custom software

mehn

Citaat van: matRRR op 24-04-2007 12:26:01
Citaat van: mehn op 19-04-2007 22:00:31

Heb wel het hele topic gelezen en voorin dit topic wordt gerefereerd naar de kleur van die widebody 850 mehn, niet de c70! :eusa_snooty: goed lezen dus... :-[

Dan lees het hele topic nog maar eens. Ik doel niet op de kleur maar op iets anders. Ik ga het niet "verraden" want een beetje lollig is het wel ;)

XC60 D4 AWD:

fearless

Citaat van: mehn op 24-04-2007 12:38:33
want een beetje lollig is het wel ;)

Vind je ??  :eusa_shhh:

;D

M a r c

Geen echte wide-body maar ook leuk en wederom een product uit Belgie  :eusa_clap:

Motorkap is van CF waarvan de zijpanelen gespoten zijn in wagenkleur en er komen straks 5-spaaks 19" velgen onder.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

mehn

Zó, dat is lelijk  :-X

XC60 D4 AWD:

M a r c

Nee.... heeft wel iets. Kijk het moet een showcar worden, dus dan mag het wel wat extremer. Daarnaast (mooi of niet mooi) is het wel een stukje vakwerk.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Marc O.

Ik heb ook mooiere gezien....  :o
...The Nile isn't just a river in Africa...

Marc O.

Citaat van: M a r c op 27-04-2007 13:45:27
Nee.... heeft wel iets. Kijk het moet een showcar worden, dus dan mag het wel wat extremer. Daarnaast (mooi of niet mooi) is het wel een stukje vakwerk.

Dat dan weer wel  ;)
...The Nile isn't just a river in Africa...

MarkoC70T5

Citaat van: M a r c op 27-04-2007 13:41:40
Geen echte wide-body maar ook leuk en wederom een product uit Belgie  :eusa_clap:

http://www.mijnalbum.nl/Foto=NMYEFD4S

http://www.mijnalbum.nl/Foto=Q8VFN4RN

Motorkap is van CF waarvan de zijpanelen gespoten zijn in wagenkleur en er komen straks 5-spaaks 19" velgen onder.

Dat is toch een voorbumper van een S/V40.  Ik vindt die  CF motor kap toch wel erg gaaf staan.  zeker als je donker accenten heb op de auto :-)
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

fearless

Citaat van: MarkoC70T5 op 27-04-2007 17:49:32Dat is toch een voorbumper van een S/V40.

Achterbumper volgens mij ook. Skirts zouden wel Honda of zoiets zijn.

Vind het wel stoer als Showwagen.  :)

Een ding weet ik wel, zuinig zijn op de wielen die er nu onder zitten, deze worden niet meer geproduceerd.  :eusa_snooty: