Bosch M4.1?

Gestart door ruby T5, 27-09-2006 19:00:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

thuur

Citaat van: ruby T5 op 28-09-2006 23:52:15
Ik wil gewoon weten wat kan en wat niet!en daar is een forum voor dacht ik?

Helemaal goed!

Het is alleen niet zo leuk voor de vaste gebruikers om telkens dezelfde vragen voorbij te zien komen ;)


Gr 8)

Eugene

Citaat van: ruby T5 op 28-09-2006 23:52:15
Ik wil gewoon weten wat kan en wat niet!en daar is een forum voor dacht ik?

Zeker weten, en het mooie is: Alles wat je tot nu toe gevraagd hebt staat al allemaal erop ::)

http://www.volvo850forum.nl/index.php?action=search ;)

If it's not blown, it sucks...

Johann

Citaat van: ruby T5 op 27-09-2006 23:19:20ik wil namelijk niet meer als
1bar turbodruk rijden!


ruby T5

Kan niet echt duidelijke dingen hier over vinden.
Maar het is weekend dus zoek het zelf wel uit.

Ludo

Citaat van: ruby T5 op 29-09-2006 20:08:47
Kan niet echt duidelijke dingen hier over vinden.

waarover vind je dan geen duidelijkheid?.
of de pingelsensor nog werkt als je 1 bar draait.  ???
dat antwoord is toch al gegeven hierboven.
eigenlijk gaat de uitleg van Marc nog een stapje verder, want als het niet mogelijk is om de ontsteking te verlaten (om welke reden dan ook) word tijdens het pingelen nog extra benzine ingespoten om de verbrandingstemperatuur sneller te verlagen en zodoende het pingelen te stoppen.


ruby T5

Citaat van: Ludo op 29-09-2006 20:47:37
Citaat van: ruby T5 op 29-09-2006 20:08:47
Kan niet echt duidelijke dingen hier over vinden.

waarover vind je dan geen duidelijkheid?.
of de pingelsensor nog werkt als je 1 bar draait. ???
dat antwoord is toch al gegeven hierboven.
eigenlijk gaat de uitleg van Marc nog een stapje verder, want als het niet mogelijk is om de ontsteking te verlaten (om welke reden dan ook) word tijdens het pingelen nog extra benzine ingespoten om de verbrandingstemperatuur sneller te verlagen en zodoende het pingelen te stoppen.


Een normale T5 gaat tot 0,6bar.Ik snap dat de vervroeging dan mooi
mee loopt met de druk tot o,6bar!
Maar werkt deze ook door als er boven de 0,6bar gereden gaat worden,of
passen ze dat aan tijdens het chipen?
Antwoord zal wel zijn dat alles gewoon blijft werken tot 1,3bar?
Maar zoals ik al zij  ik ga het morgen na het chipen wel merken/meten/vragen/testen etc bij de beste man die mijn 850 wil gaan voorzien
van 30pk extra.