Nieuw lid van de grote 850 familie

Gestart door The Rocket Man, 17-01-2010 21:28:12

Vorige topic - Volgende topic

mehn

Citaat van: elianmars op 22-02-2010 01:18:34
Ik dacht dat er ook nog replica's van de Columba's gemaakt zijn.

Klopt.

Citaat van: elianmars op 22-02-2010 01:18:34
Zou het kunnen dat die onder de wagen liggen?

Nee, dit zijn echte ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

The Rocket Man

Oké, Mehn kan van de foto zien dat het hier originele exemplaren betreft. Dan moet er een zichtbaar verschil zijn.
Zo zie ik soms ook wel een soort "columba's" rijden maar die hebben wat dunnere spaken. Is dat misschien een replica of gewoon een ander type?

Met vriendelijke groet,

the rocket man

mehn

Citaat van: The Rocket Man op 28-02-2010 21:39:46
Zo zie ik soms ook wel een soort "columba's" rijden maar die hebben wat dunnere spaken. Is dat misschien een replica of gewoon een ander type?

Dat zullen wel Perfo's zijn:

Columba:

Perfo hoort onder de S70/V70 T5, de Columba hoort onder de 850 T-5

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

The Saint

Hallo Rocket Man, welkom hier.

Mooie Volvo heb je, maar ik ben eigenlijk ook érg benieuwd naar je Olds! Heb zelf een Oldsmobile Custom Cruiser (uit de beginjaren '70 volgens mij) gehad. Erg fraaie bak met mooie herinneringen. Inmiddels geen Amerikanen meer, maar ik heb nog wel een zeilbootje met de naam: Custom Cruiser  :D
No shirt no shoes, no pinball

PetersP

Welkom:)

Ik heb hetzelfde met de Columba's:) Net of ze verkeerd zitten...

The Rocket Man

Dag volvonisten,

Inderdaad Mehn, die bedoelde ik. Oké, die heten dan Perfo's.
Hallo Saint, mijn Olds is van '74. Delta 88 convertible. 350 cubic inch (5,7l) is wel apk gekeurd maar ik moet er nog wel wat kleinigheidjes aan doen. Custom cruiser weet ik zo snel niet maar de vista cruiser is wel een enorme machine.
Dag PetersP, grote kans dat je zoals Mehn reeds aangeeft 4 dezelfde hebt in de linkerkant uitvoering of eventueel van na 1997 vier rechterkant exemplaren of mischien van beiden wat. Vergelijk de foto's maar eens.
Met vriendelijke groet,
The Rocket man

elianmars

Vulk

Die zijn gewoon in dat kleur gespoten. ;D