Spoiler 850 estate GJ design

Gestart door Eddie, 26-09-2006 15:08:22

Vorige topic - Volgende topic

Eddie

Hoi Wie heeft er ervaring met de achterspoiler van GJ Design (Tilburg) Deze spoiler moet er worden opgeplakt!! Hij wordt in kleur gespoten, je geeft dan je kleurnummer door.

Wie heeft er een afbeelding (duidelijker als hun eigen site) van de spoiler!!

:eusa_dance:

Eugene

de originele spoiler zit ook geplakt. De 2 metalen "klemmen" zitten er puur als back-up op voor als de tape loslaat....

If it's not blown, it sucks...

Eddie

Citaat van: Eugene op 26-09-2006 15:12:10
de originele spoiler zit ook geplakt. De 2 metalen "klemmen" zitten er puur als back-up op voor als de tape loslaat....

Oke bedankt !!

ief

Zou het niet andersom zijn.... ::)
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

Frans Harkema

Citaat van: ieV70 (Ivo) op 26-09-2006 15:54:15

Tja, ik heb ook zo m'n twijfels hierover...... :eusa_think:

hanner

ik heb er zelf eentje van GJ zelf gemonteerd ook. Gaat super!!! de lijm is speciaal voor spoilers side skirts enz. hij zit als gegoten en netjes gespoten.

Esveldt

Citaat van: Frans Harkema op 26-09-2006 18:54:36
Citaat van: ieV70 (Ivo) op 26-09-2006 15:54:15

Tja, ik heb ook zo m'n twijfels hierover...... :eusa_think:

Me 2!

Paco

Zie hier foto's van de GJ design spoiler...

monteren is een makkie en het zit supervast!

http://bernie.uithoffm.nl/gallery/v/Auto/VolvoV70/IMG_0105.JPG.html

-D©©©L-

Ik ben, gezien de construktie van de beugels van de originele (estate) spoiler, eerder geneigd te stellen dat de tape backup is van de beugels. Die beugels zijn echt heel solide, en het zit bomvast, ook zonder tape.
Originele is trouwens van ABS. Is die GJ spoiler dat ook ?

Hen3

Mijn achterspoiler (origineel Volvo) zit echt niet geplakt hoor, maar gewoon met beugels gemonteerd! Er zit zelfs niet eens lijm of tape bij!

[edit]
over het laatste begin ik trouwens een beetje te twijfelen.... misschien dat er wel tape bij zit.
Op mijn vorige auto heb ik 'm zelf gemonteerd en ik weet zeker dat ik toen geen tape heb gebruikt in ieder geval.
[/edit]