Autohuis Freek Heino

Gestart door bfboys, 29-09-2006 15:31:47

Vorige topic - Volgende topic

Vertigo

Er zou best een goede auto tussen kunnen staan hoor, ik ben er maar 1x naar een auto wezen kijken en dat was toen 10x niks.
Alle waar naar z'n geld natuurlijk, maar als ik de mankementen die opgenoemd worden koppel aan de vraagprijs van zeg ik: te duur.
Maar een goede algehele indruk van een auto is erg belangrijk. het kan zijn dat een volvo die 100000 of 200000 km meer gereden heeft een vele betere indruk achter laat. kilometerstand zegt niks over de staat van een volvo

bfboys

Wat ik natuurlijk niet mag vergeten en dus even moet melden is dat de 850 wel een geweldige auto is. Heb er nu verschillende uitgeprobeerd, maar wordt steeds gekker op die wagen. Moet gek lopen wil ik er niet een kopen.

maar als de prijs niet flink kan zakken deze in ieder geval niet.

Bedankt voor alle tips jongens (en meisjes?)

@®-

Citaat van: bfboys op 30-09-2006 12:39:23
Wat ik natuurlijk niet mag vergeten en dus even moet melden is dat de 850 wel een geweldige auto is. Heb er nu verschillende uitgeprobeerd, maar wordt steeds gekker op die wagen. Moet gek lopen wil ik er niet een kopen.

maar als de prijs niet flink kan zakken deze in ieder geval niet.

Bedankt voor alle tips jongens (en meisjes?)
In dat soort gevallen moet je je gevoel laten spreken, en je niet laten leiden door ons.

Wij geven onze mening over wat jij ons verteld, en hoe wij die auto beleven daarin.

Als je gevoel zegt dat je een goede transactie kan doen en je daarbij een auto hebt die helemaal naar je zin is, wie zijn wij dan om te zeggen dat je het niet moet doen.
Wat we proberen te melden is dat de prijs fors is voor wat de auto biedt.

Een ding wat ik je wel wil meegeven laat niet te veel je emotie meespreken omdat je per se heel snel zo'n auto wil.

just my 2cts