Vandaag bij Fasttech geweest,heerlijk!

Gestart door ruby T5, 30-09-2006 18:39:44

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Citaat van: Turbobiker op 01-10-2006 21:57:00
Citaat van: elianmars op 01-10-2006 21:53:41
Ik kan me wel voorstellen dat Ruby gewoon snel meer pk's en Nm's wilde hebben voor relatief weinig geld.

Een downpipe kost toch weer minimaal 500 euro (een katloze dan. Eentje mét kat is nog veel duurder).
Die dp kan altijd nog.
Enige "nadeel" is dus dat er dan waarschijnlijk weer een andere chip in moet.

Begin jij nu ook weer ;D

Nee, er moet waarschijnlijk geen andere chip in, Ruby moet gewoon eerst een stukkie gaan rijden. En als het dan niet goed zit zou hij altijd nog voor een stukje nieuwe software kunnen gaan...

Ik begin er niet over, dat zijn de woorden van Mr. Fasttech.......

Turbobiker

Nee, nu haal je dingen door elkaar. Voor Mr. fasttech is dat een voordeel ;) ;D
De Tussenpaus

elianmars

Even een citaatje uit een ooit door mij geopend topic:

Citaat van: M a r c op 19-04-2005 22:54:09
Citaat van: elianmars op 19-04-2005 22:52:49

Maar hoe zit het dan, dat als ik bijvoorbeeld na montage van de 16T de software laat programmeren en er later een andere dp en catbacksysteem onder zet?
Is de software dan nog goed, of moet deze weer worden veranderd. En op welke manier gebeurt dat dan?

Het beste is om dan weer de software aan te passen. En dat gebeurt dan op dezelfde manier.

Dat zijn dus de woorden van Marc  ;)

animalT5R

Citaat van: ruby T5 op 01-10-2006 22:04:27.
@Mod:nog meer negatiefe reactie,s van mensen die geen fasttecht chip hebben dan  sluit het topic maar!

Vind ik ook een beetje kort door de bocht. . .
Jij maakt een nieuw topic aan,en dan mogen er geen reacties op komen  ???
Wij geven alleen aan dat het (onzin is) dat je weer moet gaan betalen voor een remap van de chip,als die niet lekker loopt wannneer je een dikkere DP erop gooit. . .
Iets wat bij een andere chip tuner kosteloos word gedaan. . .
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

Turbobiker

Citaat van: ruby T5 op 01-10-2006 22:04:27
Maar het spijt mij de een zegt dat het niet hoeft ander chip de ander zegt dat het wel moet en dan kan men er weer 100euro aan vedienen etc ik snap het probleem niet?
Ik ga voor de dp en als  het niet goed werkt gewoon 100euro een ander chip en klaar bin ik!
Laatste reactie hier over.
@Mod:nog meer negatiefe reactie,s van mensen die geen fasttecht chip hebben dan  sluit het topic maar!

Hé, hebben wij iets negatiefs over de werking van je chip gezegd? En Jan was het die jou adviseerde om eerst eens een stukkie te gaan rijden... Blij dat je nu ook die mening bent toegedaan ;D
De Tussenpaus

volvos60t5

??? kan iemand het hier nog volgen?
Aangezien quoten in de Signature hier de norm is geworden:      
Citaat van: ed op 31-07-2006 20:10:10
Zoals je ziet behoor je toch echt tot de allersnelsten.

Ludo

Citaat van: volvos60t5 op 01-10-2006 22:28:45

dat is enorm moeilijk ja.
wellicht had men hier al eerder op moeten reageren want volgens mijk klopt hier iets niet volledig:
Citaat van: ruby T5 op 01-10-2006 20:54:28
Men geeft de wastegate de schuld van de druk die
door schiet!maar  eigelijk is de 3wegklep die de wastegate aanstuurt de oorzaak en deze word door de
ECU aangestuurt dus dan kom je echt  bij je chip uit!

is het niet zo dat de wastegate in feite aangestuurd word door een veer, als die veer 'verslapt' zal die toch nooit zo open of dichtgaan als de ecu bedoeld?.

of klopt deze theorie ook al niet?.  :evil:

thuur

Citaat van: volvos60t5 op 01-10-2006 22:28:45

Ik niet. Ik lees alleen dat Lars al zeker 14x hetzelfde heeft gezegd, dat iedereen z'n eigen 'ding' het beste vindt en dat niemand kan lezen.

Gr  :eusa_angel:

Eugene

Ruby, als jij nou gewoon eens het forum gaat lezen voordat je vragen gaat stellen en als je dan al vragen stelt LEES dan ook de antwoorden die gegeven worden, dat scheelt al een hoop gezeik.

Het is je onderhand vaak zat verteld, en het begint niet alleen mij aardig te irriteren!

If it's not blown, it sucks...

elianmars

t5karel

Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

Eugene

Citaat van: t5karel op 01-10-2006 22:51:15
jah?

redelijk duidelijk toch, bij de 1e remap zou Ruby al 75 euro goedkoper uit zijn ;)

If it's not blown, it sucks...

schutten

de zou is vaker een onderwerp ,met de geliefde woorden (fasttech)  gestart moeten worden. brengt toch leven in de brouwerij hierzo :eusa_wall:

Johann

Citaat van: elianmars op 01-10-2006 22:49:32
Citaat van: t5karel op 01-10-2006 22:42:12
als ik de prijzen zo bekijk vindt ik fasttech niet duur voor een chip.350 eurie :eusa_whistle:

http://www.volvo850club.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=83&Itemid=48  :eusa_whistle:
jah?

Mooie auto toch? Dies van mij!  ;D ;D

Mooi naar Fasttech gaan als je daar een goed gevoel bij hebt. RICA krijgt ook nog steeds dezelfde sjips om de oren van anti chiptuning mensen die menen te weten hoe alles werkt. ET heeft ook al twee (Drie?) merken als non plus ultra op de markt gezet dus mag je concluderen dat er meer merken software zijn die voldoen.

De heren Fasttech hebben samen meer verstand van motoren en techniek dan elke andere tuner die op dit forum zijn gezicht laat zien dus dat zit ook wel snor. Rollenbank hebben ze dichtbij (O.a. Jeroen Dik), voldoende connecties alleen zitten ze iets meer in het VAG gebeuren en wat minder in de Volvo's. Wat niet is kan nog komen. Als niemend ze een kans geeft kunnen ze 't ook nooit leren.

schutten

Citaat van: Johann op 01-10-2006 23:01:08
Citaat van: elianmars op 01-10-2006 22:49:32
Citaat van: t5karel op 01-10-2006 22:42:12
als ik de prijzen zo bekijk vindt ik fasttech niet duur voor een chip.350 eurie :eusa_whistle:

http://www.volvo850club.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=83&Itemid=48  :eusa_whistle:
jah?

Mooie auto toch? Dies van mij!  ;D ;D

Mooi naar Fasttech gaan als je daar een goed gevoel bij hebt. RICA krijgt ook nog steeds dezelfde sjips om de oren van anti chiptuning mensen die menen te weten hoe alles werkt. ET heeft ook al twee (Drie?) merken als non plus ultra op de markt gezet dus mag je concluderen dat er meer merken software zijn die voldoen.

De heren Fasttech hebben samen meer verstand van motoren en techniek dan elke andere tuner die op dit forum zijn gezicht laat zien dus dat zit ook wel snor. Rollenbank hebben ze dichtbij (O.a. Jeroen Dik), voldoende connecties alleen zitten ze iets meer in het VAG gebeuren en wat minder in de Volvo's. Wat niet is kan nog komen. Als niemend ze een kans geeft kunnen ze 't ook nooit leren.
:eusa_clap: