Vandaag bij Fasttech geweest,heerlijk!

Gestart door ruby T5, 30-09-2006 18:39:44

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Citaat van: Johann op 01-10-2006 23:01:08
Wat niet is kan nog komen. Als niemend ze een kans geeft kunnen ze 't ook nooit leren.

Helemaal mee eens, hoor.

Daarom zei ik een paar pagina's terug al dat ieder voor zich moet weten waar hij/zij de wagen wil laten tunen.

M a r c

Citaat van: Johann op 01-10-2006 23:01:08
ET heeft ook al twee (Drie?) merken als non plus ultra op de markt gezet dus mag je concluderen dat er meer merken software zijn die voldoen.

2...  voorheen SCT en nu al 3,5 jaar MTE. En er is een verschil tussen software die 'voldoet' en software die helemaal in de prik is. Verder kan ik er niet over oordelen, heb nooit gezien hoe en wat de heren van Fasttech maken.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

ed

Jongens jongens, hoe blaf je iemand af op een forum! Ik heb dit eens zitten doorlezen, maar zoals Thuur al terecht opmerkte zien we hier weer heel veelpersonen die vooral hun eigen mening willen verkondigen, zonder nu eens goed te lezen.
Ik zie hier een jongen die heel enthousiast komt meedelen dat hij erg tevreden is over de Fasttech chip. Hij bewandelt de alternatieve weg, door eens niet de gebaande paden te betreden, maar bij een concurrent binnen te stappen, en eens te ervaren he het er daar aan toegaat. Ik houd wel van die aanpak. Het bewuste bedrijf heeft een iets andere filosofie dan anderen, en hebben een heel gunstig prijskaarte aan de tuning hangen (zo scherp dat mensen te moeten oordelen op basis van de prijs: het is goedkoop, dus kan het niks zijn). Voor deze prijs kan een remap er gewoon niet bij, en daar moet dus apart voor worden betaald. Het moet uit de lengte of uit de breedte. Op zich een eerlijker betalingsmethode, aangezien bijv Rica altijd de volle mep betaald, en voor een standaard auto betaal je dan teveel.

Vervolgens wordt hij aan alle kanten afgezeken dat hij niet leest en dergelijke.

Ik heb Ruby toch al zien posten dat hij eerst een nieuwe downpipe wil proberen voordat hij aan de remap gaat:
Citaat van: ruby T5 op 01-10-2006 20:54:28
Ik zij al eerder dat ik eerst de dikke dp monteer en dan
zien we wel of het zo is,zo ja dan niet slapper die wastegate maar de andere software  :eusa_whistle:
, en iedereen probeert hem er maar van te overtuigen dat die 100 euro extra te duur is en dat hij het eerst maar eens zonder remap moet proberen.

Mijn raad: Wees eens wat liever voor mensen die eens iets anders proberen dan de gebaande paden!
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

emielC70

I coudnt agree more ED!! 

Ik heb in het verleden ook niet altijd de meest ideale weg bewandeld maar zoals Ruby hier steeds afgeblaft word vind ik echt slechte zaak.

Het is het bekende verhaal dat iedereen zijn tuner de hemel in prijst. Dit wil niet zeggen dat fasttech slecht is.

Die jongen was helemaal blij met zijn chip en zal dat nu misschien een stuk minder zijn door alle negatieve reacties.
Een beetje jammer.

-D©©©L-

Citaat van: ed op 02-10-2006 11:59:28
Mijn raad: Wees eens wat liever voor mensen die eens iets anders proberen dan de gebaande paden!

Daar kan ik maar 1 ding aan toevoegen: Dwarsliggers houden de sporen recht !  :eusa_clap: :eusa_clap:

Je hebt er aardig het tempo d'r in bij het tunen Joachim, ga zo door en rijd voorzichtig !

Enschede -> neede = 25 km, een leuk ritje en je ben daarna zo in .de om te testen  :eusa_clap:
Enschede -> wateringen 210 km en fijne 100km/h zônes  :eusa_naughty:
Enschede -> moergestel 180 km via en een goed excuus om via venlo door .de terug te rijden... :eusa_dance:
Als ik in enschede zou wonen, zou rica absoluut de laatste optie zijn.
Moergestel is toch ook wel erg gezellig...
Netto maakt het weinig uit, je betaald het voor de chip, of voor de brandstof.  ;)

-D©©©L-

Een topic over computers en software:

Citaat van: DCCCL op 28-09-2006 23:29:07
Citaat van: peterr op 28-09-2006 23:19:25
Nee, ik heb een Mac en dus nooit computerproblemen....  :eusa_whistle:
Citaat van: DCCCL op 27-09-2006 10:18:53
...
ik ben er niet zo bang voor dat wel hier in een M$/mac/intel/amd/linux flame-war en/of "godsdienst oorlog"  ;)  verzeild raken. Dat gebeurt eerder met regel dan uitzondering op diverse fora in topics rondom dit onderwerp...
Bijnader inzien... :eusa_naughty:

Zodra het over software gaat, zijn de regels universeel  ;D

Emiel

Citaat van: ed op 02-10-2006 11:59:28
Aangezien bijv Rica altijd de volle mep betaald

€350,-, volle mep?

Jeroentjuh

Citaat van: emielC70 op 02-10-2006 13:47:45
Het is het bekende verhaal dat iedereen zijn tuner de hemel in prijst. Dit wil niet zeggen dat fasttech slecht is.

Dat zeg ik ook niet, ben ook zeer benieuwd naar de resultaten.... Ga je ooit nog rollen? Ik vind al1 dat het aanpassen van je chip voor een DP, turbo, injectoren, ..... een stukje service moet zijn ipv meteen 100 euro moeten lappen......

Zippo

Waar is ruby eigenlijk gebleven.......  ???

RonnieDuck

Tja die is behoorlijk afgeblaft natuurlijk,...ik zou me ook niet meer thuis voelen binnen dit clubbie!!

Ik zou overigens ook niet vanaf dag 1 van die dome dingen roepen,...... duurt een dag of 3,... ;D
VolvoKV-lid, Volvo240-260register-lid

Zippo

Citaat van: RonnieDuck op 05-10-2006 12:08:39
Tja die is behoorlijk afgeblaft natuurlijk,...ik zou me ook niet meer thuis voelen binnen dit clubbie!!

Ik zou overigens ook niet vanaf dag 1 van die dome dingen roepen,...... duurt een dag of 3,... ;D

Heb ik iets gemist..

-D©©©L-

Citaat van: Zippo op 05-10-2006 12:06:26
Waar is ruby eigenlijk gebleven.......  ???
Tja, hij bedoeld het waarschijnlijk niet zo.
Ben bang dat íe dit soort situaties IRL ook wel eens tegenkomt, hij wil "te graag". Vooral lastig voor jezelf als je zo'n persoonlijkheid hebt. Jammer, want hij is op zich best wel crea bezig   :eusa_think: 
Aan de andere kant, een ieder kan er natuurlijk ook voor kiezen niet te reageren als je merkt dat een vraag van een newbie iriteerd.

Kweetooknie.  ::) zal wel ergens in het midden liggen.

Frans Harkema

Het is maar hoe je het brengt en oppakt.... :eusa_think:

johan283

Altijd een kwestie van feiten en emotie. Die 2 moet jeniet door elkaar halen, dan wordt een discussie wel heel erg wazig....  :eusa_whistle:

Er zijn gewoon meerdere tuners op de wereld, die naast de bekende (Volvo) tuners ook goed werk leveren. In Leiden zit b.v. ook een goede tuner met rollen bank etc die vooral in het race gebeuren zit en die vooral BMW's tuned. die zal ook wel met Volvo overweg kunnen  :evil:

Maar Ruby is weg.....In één van de andere topics heeft hij het forum vaarwel gezegd.

Wie kan dat topic even uppen dan weet iedereen gelijk dat hij/zij  weg is.....  :eusa_whistle:

M a r c

Citaat van: Jeroentjuh op 02-10-2006 19:11:03
Citaat van: emielC70 op 02-10-2006 13:47:45

Dat zeg ik ook niet, ben ook zeer benieuwd naar de resultaten.... Ga je ooit nog rollen? Ik vind al1 dat het aanpassen van je chip voor een DP, turbo, injectoren, ..... een stukje service moet zijn ipv meteen 100 euro moeten lappen......

realiseer je wel dat dat 'aanpassen' veel werk in beslag neemt... is niet even van een paar dingetjes veranderen en klaar.... als je het goed wilt doen tenminste.  Vraag maar aan Eugene of kijk naar het feit dat we al 2 dagen bezig zijn om Jerommeke helemaal 100% te krijgen, maar we zijn bijna klaar  :D
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl