Laat de Zweed maar schrijven

Gestart door Laserblue, 02-10-2006 18:22:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Derks

Citaat van: V70Enno op 02-10-2006 19:52:11
Wie aan Volvo denkt...denkt aan.....sportief maar veilig, mensen die in hun vrije tijd graag buiten hun tijd door brengen op een gezonde wijze

Ik denk niet dat sportief het eerste is dat bij mensen opkomt als ze aan Volvo denken.
Veilig wel, maar verder eerder gezinsauto, leasebak, arts,en duur.


Gr derks



Joris_Scholte

Citaat van: Derks op 02-10-2006 20:57:40
Citaat van: V70Enno op 02-10-2006 19:52:11
Wie aan Volvo denkt...denkt aan.....sportief maar veilig, mensen die in hun vrije tijd graag buiten hun tijd door brengen op een gezonde wijze
Ik denk niet dat sportief het eerste is dat bij mensen opkomt als ze aan Volvo denken.
Veilig wel, maar verder eerder gezinsauto, leasebak, arts,en duur.
Gr derks

Die mensen kennen de BTCC-geschiedenis van de 850's de T-5, T-5R en de R niet.
Het hele jaar de R in de maand

Enno

Citaat van: Joris_Scholte op 02-10-2006 21:27:08
Citaat van: Derks op 02-10-2006 20:57:40
Citaat van: V70Enno op 02-10-2006 19:52:11
Wie aan Volvo denkt...denkt aan.....sportief maar veilig, mensen die in hun vrije tijd graag buiten hun tijd door brengen op een gezonde wijze
Ik denk niet dat sportief het eerste is dat bij mensen opkomt als ze aan Volvo denken.
Veilig wel, maar verder eerder gezinsauto, leasebak, arts,en duur.
Gr derks

Die mensen kennen de BTCC-geschiedenis van de 850's de T-5, T-5R en de R niet.

Even op corporate site van volvo zitten snuffelen.....kom ik uit bij deze statements over visie & missie.  "Exciting Car experience for modern families" is er eentje die er leuk uitspringt......wat exciting inhoudt....weet ik niet maar kan wel raden.....

Our Vision

To be the world's most desired and successful premium car brand.

Our Mission

We create the safest most exciting car experience for modern families.

Volvo – 90 years as a brand

The name Volvo is Latin and it means 'I roll'. Before it adorned the first Volvo car in 1927, it was used as a brand name for ball bearings. The symbol for Volvo's cars was the sign for iron – a circle with a diagonal arrow. The idea was to associate with Swedish steel, renowned for its durability. Since then, the iron symbol has been synonymous with Volvo throughout the world. For Volvo, the modernised logotype also represents the company's undertakings in the fields of safety, quality and design. As of 2006, the iron symbol is the shared symbol of both Volvo Cars and AB Volvo.


Hylco

Citaat van: V70Enno op 03-10-2006 09:49:57

The symbol for Volvo's cars was the sign for iron – a circle with a diagonal arrow. The idea was to associate with Swedish steel, renowned for its durability. Since then, the iron symbol has been synonymous with Volvo throughout the world. For Volvo, the modernised logotype also represents the company's undertakings in the fields of safety, quality and design. As of 2006, the iron symbol is the shared symbol of both Volvo Cars and AB Volvo.



Stom dan dat er bij de nieuwe V70's en productie foutje in veel wagens zit, waardoor de stijlen bij de voorruit gaan roesten onder de lak. Very durable steel, rusting from within  ::)

Turbobiker

Gisteren voor het eerst een nieuwe S80 zien rijden. Twee dingen vielen me op. Ten eerste dat het niet opvalt dat het een nieuwe auto is, lijkt gewoon een S60.
En ten tweede dat het  gewoon een Audi is.

Ik vond dat de V70N nog wel een Volvo uitstraling heeft, maar de S60 (ondanks dat ik 'm echt mooi vind) al niet echt meer, alhoewel ik er nog wel een soort 'Amazone' gevoel bij heb. De S80 is echt geen Volvo meer en de S80N dus nog minder. Eigenzinningheid is volkomen verdwenen. Ook de spionage foto's van de V70NN laten een mooie auto zien, maar het is geen Volvo meer... Merkidentiteit qua uiterlijk is al bijna weg. En Bas heeft helemaal gelijk dat er door Ford teveel nadruk op de Volvo 5-cilinder wordt gelegd, doet afbreuk aan Volvo. Zeg dan als Ford zijnde dat je met 'concern-kennis' een 5-cilinder hebt ontwikkeld en zorg dat bijvoorbeeld (op papier) de cilinderinhoud anders is ::)
De Tussenpaus

Peth©oni


italia


Antonie

Ja inderdaad ; Hij heeft weer geschreven  :eusa_pray:

Leuk stukje alleen zeg ik Dark olive  ;D


Peth©oni


Scooby Doo

Volvo heeft meer de reputatie dat het een "ouwezakkenbak" is. ;D

Ik rij al bijna 5-jaar T-5, en bevalt me prima (ben nog geen ouwe zak - verre van) ;D ;D

Maar de S80, en ergens ook wel de V70 vanaf 2000 (den dikke) zijn dat voor mij ook wel (van uitstraling). :eusa_silenced:

Sorry voor de eigenaars van zo eentje. :eusa_whistle:
Puppy Power!!!

Eugene

Citaat van: Scooby Doo op 27-10-2006 23:07:00
(ben nog geen ouwe zak - verre van) ;D ;D

Je bent toch al halverwege de 60 :P

If it's not blown, it sucks...

wastegate

Zweed is een man naar mijn hart. Jammer dat hij niks meer van zich wenst te laten horen.

Turbobiker

Beetje arrogant van Zweed. Leek me wel een sympathieke vent :-\ Je kunt je blijkbaar vergissen in mensen :eusa_think:
De Tussenpaus

elianmars

Citaat van: Turbobiker op 27-10-2006 23:45:41
Beetje arrogant van Zweed. Leek me wel een sympathieke vent :-\ Je kunt je blijkbaar vergissen in mensen :eusa_think:


???

Wat bedoel je nou, Lars?

wastegate

Citaat van: Turbobiker op 27-10-2006 23:45:41
Beetje arrogant van Zweed. Leek me wel een sympathieke vent :-\ Je kunt je blijkbaar vergissen in mensen :eusa_think:

Zou hij niet gewoon heel erg verlegen kunnen zijn?