Laat de Zweed maar schrijven

Gestart door Laserblue, 02-10-2006 18:22:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Laserblue

*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

OMD


FGG


Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

wastegate


Rayman

Nu ben ik het wel volledig met Zweed eens. Zelfs als het op die Seat aankomt!  ;D. Het toont maar weer aan dat standaardisatie en platformproductie steeds moeilijker verenigbaar zijn met het fenomeen merkidentiteit...Leuk klusje voor o.a. Pischetsrieder en consorten. Ben benieuwd.  :eusa_think:
Dark Side of the Force is German

Derks

Citaat van: wastegate op 02-10-2006 18:38:48
Dolle boel.


Zweed weer een nieuw account aangemaakt?


gr derks

Laserblue

Citaat van: wastegate op 02-10-2006 18:38:48
Dolle boel.

Ik vind het toch wel leuk dat je alle moeite hebt genomen om je te registreren, alleen maar voor deze opbouwende opmerking.

chapeau! :eusa_clap:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

wastegate

Als Wastegate mag ik van tijd tot tijd graag even stoom afblazen.

Laserblue

*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Enno

De merknaam van vele bedrijven is in deze tijd tot cultuur verworden. Wie aan Volvo denkt...denkt aan.....sportief maar veilig, mensen die in hun vrije tijd graag buiten hun tijd door brengen op een gezonde wijze....(link met ocean-race).........zo zijn er meer voorbeelden te bedenken. In de tijd dat Volvo met de 850 kwam lag naar mijn idee de focus meer op de techniek. Ik denk dat de huidige trend.....waarbij producten / merken tot een onderdeel van onze cultuur zijn verworden...de onderliggende techniek....niet meer zo bepalend is voor de identiteit van het merk.  Het is dan ook begrijpelijk dat met het samengaan van de verschillende fabrikanten techniek gedeeld wordt met de andere merken binnen dezelfde groep. Gelukkig heeft een Volvo een andere uitstraling dan een Ford....ik zou zelf altijd weer kiezen voor een Volvo.....hoewel het pure....er van af is. De oude 5 cilindermotor.....is naar mijn mening niet meer zo "duidelijk"  aanwezig. Als auto liefhebber vind ik dit jammer....maar dat is niet anders.


Rayman

Citaat van: V70Enno op 02-10-2006 19:52:11
De merknaam van vele bedrijven is in deze tijd tot cultuur verworden. Wie aan Volvo denkt...denkt aan.....sportief maar veilig, mensen die in hun vrije tijd graag buiten hun tijd door brengen op een gezonde wijze....(link met ocean-race).........zo zijn er meer voorbeelden te bedenken. In de tijd dat Volvo met de 850 kwam lag naar mijn idee de focus meer op de techniek. Ik denk dat de huidige trend.....waarbij producten / merken tot een onderdeel van onze cultuur zijn verworden...de onderliggende techniek....niet meer zo bepalend is voor de identiteit van het merk.  Het is dan ook begrijpelijk dat met het samengaan van de verschillende fabrikanten techniek gedeeld wordt met de andere merken binnen dezelfde groep. Gelukkig heeft een Volvo een andere uitstraling dan een Ford....ik zou zelf altijd weer kiezen voor een Volvo.....hoewel het pure....er van af is. De oude 5 cilindermotor.....is naar mijn mening niet meer zo "duidelijk"  aanwezig. Als auto liefhebber vind ik dit jammer....maar dat is niet anders.



Mooi geschreven  :eusa_clap:
Dark Side of the Force is German

wastegate

Citaat van: Derks op 02-10-2006 19:39:34
Citaat van: wastegate op 02-10-2006 18:38:48
Dolle boel.


Zweed weer een nieuw account aangemaakt?


gr derks

Hij zou niet durven, denk ik. Zodra het over gas gaat, wordt hij onmiddellijk uit het debat gekieperd.

oldostofjas

There is no place like 127.0.0.1

elianmars

Citaat van: wastegate op 02-10-2006 19:58:05
Citaat van: Derks op 02-10-2006 19:39:34
Citaat van: wastegate op 02-10-2006 18:38:48
Dolle boel.


Zweed weer een nieuw account aangemaakt?


gr derks

Hij zou niet durven, denk ik. Zodra het over gas gaat, wordt hij onmiddellijk uit het debat gekieperd.

Eh....... hoe weet jij dat?? Dat gas-verhaal is inmiddels verwijderd......  :eusa_naughty:

wastegate

Citaat van: elianmars op 02-10-2006 19:59:46
Citaat van: wastegate op 02-10-2006 19:58:05
Citaat van: Derks op 02-10-2006 19:39:34
Citaat van: wastegate op 02-10-2006 18:38:48
Dolle boel.


Zweed weer een nieuw account aangemaakt?


gr derks

Hij zou niet durven, denk ik. Zodra het over gas gaat, wordt hij onmiddellijk uit het debat gekieperd.

Eh....... hoe weet jij dat?? Dat gas-verhaal is inmiddels verwijderd...... :eusa_naughty:

Ik ben al lang een enthousiaste Forum-lezer, maar durfde met mijn 440 DL geen coming-out aan.