Één maand uit mijn leven !

Gestart door Clapton, 02-10-2006 23:40:10

Vorige topic - Volgende topic

big ben

ja ja  :eusa_dance: zoiets, en ik zie je hebt nog steeds de vingers er niet af gehaald ::), en eu.......het klepje heb ik over gespoten in mat zwart, als je het verwarmd en het dan spuit dan krijg je een soort "crackelle-effect" net echt of het zo hoort :eusa_drool:

groeten.....

-D©©©L-

Ik heb al jaren een ms-4100 vdo-dayton, een 1-din navi-radio zonder "TL-balk" op m'n dash board. samen met een 6-cd wissellaar die ook mp3 cd-'s afspeeld. (=600 nummers totaal max.)

Heeft een vriendelijke philips-carin mevrouw als begeleiding, en is nooit opdringerig. in de praktijk is dat loeren op een klein of groot schermje maar beperkt zinvol, ik hoor wel wat ze te zeggen heeft en kijk ondertussen goed om me heen.

heb helaas wel een geel scherm, dit wil ik nog eens vervangen door een frontje met blauw/groen dat past beter bij de rest. En als ze stuk gaat ? een ms4200 (zonder C-iq !) of een nieuwe becker.

Clapton

Citaat van: mehn op 06-10-2006 20:46:46
Citaat van: big ben op 06-10-2006 20:22:42
Ik heb zelf nu sinds twee jaar een vdo-dayton, kan mooi boven de radio geplaatst worden met een inbouwslede :eusa_clap:.

Zoiets? ;D

http://www.mehn.nl/volvo/volvo855t5/Navigatiescherm%20001.jpg

http://www.mehn.nl/volvo/volvo855t5/Navigatiescherm%20003.jpg

kijk daar heb ik wat aan , thanks, danke, arrividetci

Clapton

Freakybaby

ontzettend *** zoiets, en je doet er verdomme niks aan.

LAF principe: wat oom agent zegt is waar.

je kan doen en laten wat je wil, maar hiertegen gaan vechten kost jou idd klauwen vol geld, die agent kost het niks. max krijgt hij een berisping.

zwaar balen en sterkte met slikken. je weet nu hoe het voelt om genaaid te worden  >:(
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Ben

Citaat van: Freakybaby op 07-10-2006 18:29:23
je weet nu hoe het voelt om genaaid te worden  >:(

Je hebt toch wel met 'm gezoend hè. :D

Turbobiker

Citaat van: Clapton op 03-10-2006 11:42:51
Citaat van: FGG op 03-10-2006 08:23:38
??? ??? ???
Ik zit dit echt met volle verbazing te lezen!
Ik zou 't er niet bij laten zitten, maar ja. Jouw woord tegen het woord van de dienders.

Echt ongelooflijk!

:eusa_silenced:

Heb onverlegd met mijn advocaat, die was heel duidelijk door te zeggen: Oké maak er een principe zaak van, maar neem meteen de overwaarde op je huis op om het te kunnen financieren...

Clapton

Mod edit: zeg Clapton zou je aub willen opletten met quoten...eerst achter [/quote ] gaan staan voor je begint te typen.

En dan begint zo een mod  :police: ook nog op zijn strepen te staan... Ze moeten je wel hebben :evil:

:eusa_whistle:
De Tussenpaus

Clapton

ontzettend *** zoiets, en je doet er verdomme niks aan.

LAF principe: wat oom agent zegt is waar.

je kan doen en laten wat je wil, maar hiertegen gaan vechten kost jou idd klauwen vol geld, die agent kost het niks. max krijgt hij een berisping.

zwaar balen en sterkte met slikken. je weet nu hoe het voelt om genaaid te worden >:(

Mijn advocaat zei: Als je hier een principe zaak van maakt, moet je met naam en toenaam in de pers, kost enkele 10 duizenden euro's en je verliest het ook nog...

In ieder geval een goed en eerlijk advies lijkt me, dus er maar definitief van af gezien.

Clapton

Mod edit: quote hersteld

Clapton

Citaat van: Ben XC70 op 07-10-2006 18:48:29
je weet nu hoe het voelt om genaaid te worden >:(

Je hebt toch wel met 'm gezoend hè. :D

Hij was naast dom óók nog erg lelijk, ene ik vindt vrouwen aantrekkelijker dan mannen... 8) :D

Clapton

Clapton

Citaat van: Turbobiker op 07-10-2006 20:45:41
Citaat van: Clapton op 03-10-2006 11:42:51
Citaat van: FGG op 03-10-2006 08:23:38
??? ??? ???
Ik zit dit echt met volle verbazing te lezen!
Ik zou 't er niet bij laten zitten, maar ja. Jouw woord tegen het woord van de dienders.

Echt ongelooflijk!

:eusa_silenced:

Heb onverlegd met mijn advocaat, die was heel duidelijk door te zeggen: Oké maak er een principe zaak van, maar neem meteen de overwaarde op je huis op om het te kunnen financieren...

Clapton

Mod edit: zeg Clapton zou je aub willen opletten met quoten...eerst achter [/quote ] gaan staan voor je begint te typen.

En dan begint zo een mod :police: ook nog op zijn strepen te staan... Ze moeten je wel hebben :evil:

:eusa_whistle:

Yep, zal proberen het niet te vergeten..., woon wel in Belgiê...  ;) :)

Clapton

Clapton

Citaat van: johan283 op 03-10-2006 10:19:10
Macht misbruik van de politie :eusa_naughty: Dat mag niet he.....

Ik hoop alleen maar dat onder het mom van terrorisme bestrijding de opsporings bevoegdheden niet nog verder wordt vergroot. Blijkbaar kan men nu al niet omgaan met de bestaande bevoegdheden.

bah waardeloos :eusa_wall:

Heb ik in het leger, vrijwillig, ja dom ik weet het, meer van dit soort staaltjes machtsmisbruik gezien dan me lief is.

Clapton

The Driver

Ik ken wel meer van dat soort verhalen.

Hufterige bermgraaiers tuig.

Zo had een kennis van mij ooit een , bij de politie bekende, pedofiel een stoot verkocht omdat hij spelende kinderen ging aanspreken.

Uitkomst: Kennis van me kreeg 500 euro boete, pedo loopt nu nog vrolijk rond.

>:( :'( :eusa_wall:

Clapton

Citaat van: The V70R Driver op 08-10-2006 19:10:34
Ik ken wel meer van dat soort verhalen.

Hufterige bermgraaiers tuig.

Zo had een kennis van mij ooit een , bij de politie bekende, pedofiel een stoot verkocht omdat hij spelende kinderen ging aanspreken.

Uitkomst: Kennis van me kreeg 500 euro boete, pedo loopt nu nog vrolijk rond.

>:( :'( :eusa_wall:

Leve het liberale Nederland, we hebben nu ook al een pedopartij, democratie is een groot goed, maar we gaan momenteel wel een paar stappen te ver vindt ik.

Clapton

Frens

ON-GE-LO-FE-LIJK dienaars van de  :evil: zijn het!
De politie durft probleemwijken niet meer in, onschuldige burgers  :angel:
zijn de L-U-L....ik  :eusa_sick: (kots) hiervan!
850T-5 RULEZZZZZ
KISS MY BLACK ASS

The Duck

Volgens mij kotsen we er allemaal van maar uh wie doet er wat aan?  :eusa_think:
Volvo V70 2.5 T - zwart - 1997

Racing is the only circus where the clowns pay the bills

Clapton

Het gaat absoluut niet goed met me, ik zoek geen medelijden, daar heb ik absoluut géén behoefte aan, maar ik moet even mijn ei c.q. frustaties kwijt. :eusa_wall:

Wat is er allemaal gebeurd:

1. de accountant belde met de mededeling dat de belastingdienst beslag wilde gaan leggen  waarom ?, omdat er nog een rekening van ca. 23000 euro open stond.  ???

2. een bank waarmee ik samenwerk, ik koop en verkoop onroerend goed wat naar een veiling toe gaat levert de door mij aangekochte panden niet, ondanks dat de financiering ervan in orde is én er koopovereenkomsten zijn waarde contracten. ca. 2.400.000 euro !

3. twee klanten willen / kunnen niet betalen ca 18000 euro  :evil:

4. mijn vrouw krijgt vanochtend een aanrijding, niet haar schuld, naar het ziekenhuis, auto total-loss. :'(

5. mijn roffel staat bij een vriendje om in orde gemaakt te worden, niets bijzonders maar moet wel gebeuren. ::)

situatie nu:

1. belasting betaald, hoewel het een schuld van de oude eigenaar bleek te zijn van mijn BV, ik heb de accountant én de notaris aansprakelijk gesteld voor een slechte edit., kosten ca: 3500 aan voorschotten voor een advocaat. ik krijg wel gelijk maar iedereen weet hoelang dat gaat duren... :eusa_think:

2. de bank in gebreke gesteld voor het niet leveren van de panden, de gederfde inkomsten, ik had bijna alle panden al weer verkocht. kosten advocaat 5000 euro voorschotten. ik hoop e.e.a. buiten de rechter te kunnen regelen maar banken zijn én blijven witteboorden criminelen.

3. klanten vriedelijk maar toch zeer dringend verzocht te gaan betalen, advokaat ingeschakeld kosten 1500 euro aan voorschotten. k@§&%zakken !!

4. schade aan mijn vrouw valt mee, maar ze is helemaal stijf van de klap, ca. 60 kilometer per uur in de flank aan de rechtervoorzijde en portier, gelukkig reed ze alleen in de auto, een audi A4 is echt best wel sterk. hopenlijk mag ik mijn vrouw vanmiddag weer mee naar huis nemen. kosten ?? euro, het kost altijd geld...

5. mijn roffel is pas volgende week klaar, dus moet ik nu een auto gaan huren óf op de fiets mijn zoon naar school brengen ca 13 kilometer enkele reis, en hem dan weer gaan halen om 10.00 uur of om 12.00 uur want hij heeft tussenexamens deze én volgende week in België. Hierdoor heeft het voor mij dus ook geen enkele zin om zakelijke afspraken te maken in Nederland want dat is tijdmatig praktisch onmogelijk en zeker niet met die toestanden van mijn vrouw en ik moet natuurlijk ook nog de hond een aantal keer uitlaten.  :-[

Zo, dat lucht op, vanavond een paar whisky's er in, :P  zorgen dat mijn vrouw een pijnstiller krijgt en morgen gezond weer op.   

Clapton

Oh ja, ook dat nog : geen 360 race op Zandvoort met Jochen , ik heb geen auto om naar Zandvoort te komen :eusa_wall: én alle leuke plannetjes die ik had naar de kl...