Één maand uit mijn leven !

Gestart door Clapton, 02-10-2006 23:40:10

Vorige topic - Volgende topic

Clapton

Een tweetal jaar geleden werd mijn vrouw voor de derde keer geopereerd wegens een ernstige ziekte, na een dag of 10 was ze weer thuis, iedereen blij en eindelijk wat rust in huis dus ik denk, okidoki ik ga zeevissen in de Europoortr, mooi stekkie, makkelijk te bereiken zo gezegd zo gedaan, rij ik om een uur of 7 's-avonds naar huis, bel mijn vrouw op dat ik eraan kom, je weet natuurlijk maar nooit hé, wordt ik voorbij geflitst door een dikke AMG mercedes met twee honkbalpetjes op de voorstoelen, ik denk nog, niet zo slim hier wordt veel gecontroleerd, moet ik dus niet doen, nadenken, want ik wordt prompt aangehouden door oom agent.  :police:

Ik vraag kan ik u helpen, netjes beleefd blijven denk ik nog, kan ik snel doorrijden, maar nee, agentje loopt om mijn auto heen, zegt mooie auto en gaat met mijn papieren vervolgens 20 minuten in zijn combi zitten, ik blijf beleefd en vraag waarom e.e.a. zo lang moet duren, zegt die agent u reed te hard, zeg ik volgens mij werd ik net door een honkbalpetjes mercedes ingehaald als of ik stil stond... :evil:

Dom natuurlijk, agentje boos, maar kon uiteindelijk niets vinden, alle lampen werkten, banden in orde, etc, etc, niet zo gek natuurlijk, auto was 6 maanden oud. Agent geeft vervolgens mijn papieren terug en zegt u kunt gaan. :eusa_clap:

Ik rij weg en de politiecombi rijd letterlijk 1 meter achter me, ik blijf netjes 80 kilometer per uur rijden, ga rechtsaf, agentje rechtsaf, ik links, hij links, ik stop, hij stopt, en wat vraagt hij ?, mag ik uw papieren aub, ik wordt nu echt boos, en zeg nee, die heb je al gehad ga drugsdealertjes in mercedessen pakken doe iets voor je geld, agent boos, ik boos, en ik rij gewoon weg, foute boel, Europoort afgezet door politie, ik opgepakt, in de cel, mocht vrouw of advokaat niet bellen en wordt vervolgens ook nog een keer lastig gevallen door een hulpofficier van justitie, auto in beslag genomen, rijbewijs kwijt en na 3,5 uur mocht ik eindelijk naar huis bellen, vrouw totaal overstuur, ik woonde toen ca 45 minuten van de plaats waar ik ging vissen. :eusa_wall:

Na drie dagen, 3500 euries aan advokaat kosten auto terug en na 10 dagen mijn rijbewijs terug, boete van 475 euro voor te hard rijden, de politie kon niet hard maken dat ik meer dan 50 kilometer te hard gereden had, was ook een regelrechte leugen !!.

Op advies van mijn advokaat officier van justitie aangesproken en deel van de kosten vergoed gehad, klacht ingedient en wat denk je...

Na drie maanden weer een keertje vissen, wordt weer aangehouden, gecontroleerd en weer rijd die combi 1,5 meter achter mij. Ik werd nu gewoon kwaad, en ook een beetje bang, wat hadden die kl@@%&tzakken nu weer in petto,
advokaat gebeld, die heeft de hulpofficier gebeld en na ca. 20 minuten en ongeveer 35 kilometer stopten ze er ineens mee.

Moraal, ga niet vissen in de Europoort met een leuke auto want je bent dus de ...

Clapton

FGG

??? ??? ???
Ik zit dit echt met volle verbazing te lezen!
Ik zou 't er niet bij laten zitten, maar ja. Jouw woord tegen het woord van de dienders.

Echt ongelooflijk!

:eusa_silenced:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

R o b

Hmmm......gefrustreerde oom agent? :police: En dat een beetje afreageren tegen burgertjes!?

Vreemd verhaal, ik zou er werk van gaan maken. Maar kan denk ik niet meer wel!?

M a r c

Lijkt al een beetje op die agent hier in Oisterwijk die uit naam van zijn ambt ook dingen doet die niet door de beugel kunnen en dan houdt het hele team hem nog een hand boven het hoofd ook....  Dat zijn dezelfde agenten die na de inbraak (ik betrapte ze op heterdaad) bij mij thuis mij op het maatje riepen voor het feit dat ze een alarmpistool bij mij thuis vonden en mij daarvoor een boete gaven...  (het ding dateerde nog uit de tijd dat ze gewoon toegestaan en verkocht werden in NL).  De inbrekers hebben ze nooit gepakt  >:(
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

johan283

Macht misbruik van de politie  :eusa_naughty: Dat  mag niet he.....

Ik hoop alleen maar dat onder het mom van terrorisme bestrijding de opsporings bevoegdheden niet nog verder wordt vergroot. Blijkbaar kan men nu al niet omgaan met de bestaande  bevoegdheden.

bah waardeloos  :eusa_wall:

Clapton

Citaat van: FGG op 03-10-2006 08:23:38
??? ??? ???
Ik zit dit echt met volle verbazing te lezen!
Ik zou 't er niet bij laten zitten, maar ja. Jouw woord tegen het woord van de dienders.

Echt ongelooflijk!

:eusa_silenced:

Heb onverlegd met mijn advocaat, die was heel duidelijk door te zeggen: Oké maak er een principe zaak van, maar neem meteen de overwaarde op je huis op om het te kunnen financieren...

Clapton

Mod edit: zeg Clapton zou je aub willen opletten met quoten...eerst achter [/quote ] gaan staan voor je begint te typen.

Clapton

Citaat van: M a r c op 03-10-2006 09:42:10
Lijkt al een beetje op die agent hier in Oisterwijk die uit naam van zijn ambt ook dingen doet die niet door de beugel kunnen en dan houdt het hele team hem nog een hand boven het hoofd ook.... Dat zijn dezelfde agenten die na de inbraak (ik betrapte ze op heterdaad) bij mij thuis mij op het maatje riepen voor het feit dat ze een alarmpistool bij mij thuis vonden en mij daarvoor een boete gaven... (het ding dateerde nog uit de tijd dat ze gewoon toegestaan en verkocht werden in NL). De inbrekers hebben ze nooit gepakt >:(

Nee, jou aanpakken is veel makkelijker en ze kunnen je nog in de gaten houden, dit soort idiote dingen heeft mij doen besluiten om naar België te gaan, ik wil niet zeggen dat het daar beter is maar het bevalt uitstekend. ;D

Clapton

The Saint

Met je vrouw gaat het goed. Dat telt. Relativeer het maar, want je gaat zoiets idd nooit winnen  :-\
No shirt no shoes, no pinball

Clapton

Citaat van: The Saint op 04-10-2006 19:22:36
Met je vrouw gaat het goed. Dat telt. Relativeer het maar, want je gaat zoiets idd nooit winnen :-\

Je hebt gelijk, alleen kan ik erg slecht tegen onrecht, maar ik heb ook geen behoefte om windmolens te vechten dus heb ik het maar opgegeven.  :eusa_liar:

CLapton

Clapton

In onze huidige auto's zit geen navigatiesysteem meer, en dat mis is verschrikkelijk, ik wordt namelijk boos op mijzelf als ik iets niet direct kan vinden, dus een nieuw systeem komt er zeker, nog even doorsparen maar dus.

Ergo,

In onze oude auto's zat zo'n systeem dus wel, alleen waren dat Duitse auto's, de ene was beschaafd, met please make a u-turn, de andere HIER LINKS...die schold nog net even niet terug, wat een T@#$kenwijf. :evil:

Hoe zit het met een inbouw navigatiesysteem voor een 850, kan dat, past dat en val ik van de kosten achterover of is het een beetje normaal te doen ?

Clapton

Ben

In mijn XC met ingebouwde RTI hangt het een beetje af van de taalinstelling.
In het NL heb je keus tussen Henk (ABN) en Flupke (Vlaams)
In alle andere talen kun je kiezen tussen een dame of een heer.
De Engelse dame is nogal bitcheriger, de heer is veel vriendelijker. En laatst had ik itailanen in de auto en die vonden de Italiaanse dame maar een bejaarde schooljuffrouw.

Een Volvo systeem is vrij prijzig. Als je bv. DomDom neemt ben je goedkoper uit en kun je uit veel meer stemmen kiezen, tot John Cleese aan toe!

Reitse

komt TomTom ook met Little Brittain?? (yeah but no but yeah but no but ... you should have turned left there... ;))

denjo

Citaat van: Reitse op 06-10-2006 17:21:14
komt TomTom ook met Little Brittain?? (yeah but no but yeah but no but ... you should have turned left there... ;))

Of een vrouwelijke vlaamse stem.   Is ook wel geinig heb ik gemerkt 8)
V70 T  +  480 Collection + VW Type 3 Notchback '68

big ben

Ik heb zelf nu sinds twee jaar een vdo-dayton, kan mooi boven de radio geplaatst worden met een inbouwslede :eusa_clap:.

Maaaaarrrr...de eerste paar keer kon het vrouwtje het niet zo goed verstaan ??? "bij de hop links af"  :eusa_think: ik denk wat bedoelt ze nou????
Ik zeg : ze zegt verder op!!! links af. Zo zie je maar alle begin is moeilijk :eusa_whistle:, en het bevalt prima, nog een reden om door te rijden :eusa_dance:

groeten Ben

mehn

Citaat van: big ben op 06-10-2006 20:22:42
Ik heb zelf nu sinds twee jaar een vdo-dayton, kan mooi boven de radio geplaatst worden met een inbouwslede :eusa_clap:.

Zoiets? ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD: