prijs volvo 850

Gestart door lelijk hoofd, 05-10-2006 19:09:18

Vorige topic - Volgende topic

lelijk hoofd

Hallo mensen;
ik heb vandaag een proefrit gemaakt in een groene volvo 850 uit 1995. De vraagprijs is 2350 euro. De km stand is 166000. Met NAP. De kleur van de motorkap is iets lichter dan de rest en ik vermoedt dat hij is gespoten. De verdere staat van de auto is erg goed, geen roest of deuken enzo. Het interieur is perfect, met schuif en kanteldak. Het is een 2 liter uitvoering, ik vind hem zelf wat aan de slome kant en dat de koppeling wat laat aangrijpt. Maar hij rijdt superlekker zonder enig bijgeluid. Hij schakelt ook erg fijn. Het motorblok zag er kurkdroog uit en hij is dealer onderhouden( met rekeningen) Ik heb zelf geen ervaring met deze auto's, alleen met mijn 460. De 850 rijdt echter veel lekkerder. Moet 1600 euro bijlappen. Is 2350 euro een eerlijke prijs voor zo'n auto??? Graag uw mening hierover
Bij voorbaat dank, Sander

RonnieDuck

Als hij echt 166.000KM heeft gereden,...dan is die toch redelijk nieuw! Moet kunnen!
VolvoKV-lid, Volvo240-260register-lid

mehn

Dat is niet veel voor een 95-er...
En 166000km is al helemaal niet veel, die vindt je niet veel meer ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

lelijk hoofd

Zijn er nog dingen waar ik nog extra goed op moet letten?? Vind de auto zo lekker rijden dat ik hem waarschijnlijk ga kopen. Hij komt wel bij een handelaar vandaan dus je weet het maar nooit. Ik weet ook dat ik het open dakje wat lawaaiig vond, misschien sluiten die rubbers niet helemaal goed meer aan?
Hopelijk koop ik geen kat in de zak... :eusa_pray:
groet sander

-D©©©L-

welkom op het forum sander,

Je kan je licht eens opsteken in dit topic. Daar staan een aantal zeer nuttige tips die verassingen na aanschaf kunnen voorkomen. Dat het lekkerder rijdt dan een 460... tja... ;D