V70 Trekhaak - kabelboom??

Gestart door erikm, 31-03-2005 10:45:10

Vorige topic - Volgende topic

erikm

Hoi,

Ik wil mijn plofke voorzien van een trekhaak. Ik zie op www.brinkweb.com dat ze goed te krijgen zijn en dat de installatie een fluitje van een eurocent is. Maar hoe zit het met de kabelboom? Ligt er al iets te wachten achter de bekleding? Of moet ik zelf nog aan de slag met de AMP tang?

Erik

Willem74

Ha Erik, mooi die link die je erbij zet als je op die webside je wagen  8) opzoekt kun je 2 type trekhaken met elk 2 mogenlijke kabelsetjes kiezen.

Als je bij de kabelsetjes kijkt staat er bij OEM connectoren 2x ja. Of liever gezegt er zitten connectoren aan die op een plek ??? (zal wel in de montage beschrijving staan waar) aan de autokabelboom te klikken zijn.

Wordt uitgelegd als je het rode kopje "OEM Connectoren" aanklikt.

Hoop dat dit je vraag beantwoord, Willem :).
5 cil. x 0.5 ltr. x turbo = 140 pk en 290 Nm
Toch niet raar dat 1560kg Zweeds staal dan haast krijgt!

haantje

Ik heb die oem connectoren wel gevonden achter in de auto. Maar heeft iemand hier een schema van. Ik wil de vaste spanning veranderen in het mistachterlicht. Dat lijkt me de makkelijkste oplossing.

denkweb

Even in mn archief wroeten, misschien niet wat je zoekt, maar wellicht kun je er iets mee?

Link 1 PDF
Link 2 PDF

haantje

Hier kan ik wel wat mee. Bedankt.

denkweb

Let wel, is van een 1992-1994 850, dus er kan eea veranderd zijn sindsdien (al zullen dat wel niet meer als de kleurtjes van de kabels zijn verwacht ik!)

Eric

Citaat van: erikm op 31-03-2005 10:45:10
Hoi,
Ik wil mijn plofke voorzien van een trekhaak. Ik zie op www.brinkweb.com dat ze goed te krijgen zijn en dat de installatie een fluitje van een eurocent is. Maar hoe zit het met de kabelboom? Ligt er al iets te wachten achter de bekleding? Of moet ik zelf nog aan de slag met de AMP tang?
Erik

Hey! Dezelfde link als waar ik zat te kijken... Ben ook van plan een terkhaak te plaatsen. Liefst een afneembare maar bij de inbouwhandleiding staat  dat je een stuk uit de bumper moet zagen!  :eusa_think:
Volgens mij heb ik toch wel V70 classics gezien waar dat niet het geval is.. Is dat dan een ander merk trekhaak?? Wie weet hier iets van?  ???
245GL 1980 => 850 T5 1994 => V70R 1998 => Ford Mondeo 1.6Tdci Titanium Econetic Lease