V70R AWD heeel sswwart

Gestart door PRINCE, 08-10-2006 21:01:10

Vorige topic - Volgende topic

PRINCE

Hallo,
Ik heb twee weken terug een hele mooie zwarte V70 R AWD aangeschaft. De kar is geboren in 09/1998 en heeft zo'n beetje alle opties van die tijd.... inclusief een gaaf startrek rti schermpje... interieur in zwart leer met alcantara.....  is gechipped naar 285 PK (en zal 'm binnenkort is naar RICA brengen hier om de hoek in Wateringen). Ben er echt blij mee.
Foto's volgen nog. heb een probleempje met m'n USB poortjes op de pc...

Turbobiker

Klinkt als een errug mooie wagen. Veel plezier er mee!

(maar als ie al gechipt is, waarom dan langs RICA?)
De Tussenpaus

PRINCE

Is in duitsland destijds gechipped (zat een faktuur bij van 2000DM). Wilde even navragen of dat allemaal nog OK is en of er nog meer in het vat zit... vandaar.

Frans Harkema

Met alleen een chip ben je wel zo ongeveer aan het eind van je latijn. Ik verwacht niet dat er dan nog veel in zit, tenzij je de "upgrade-doos" opentrekt..... ;D

Turbobiker

Als het oorspronkelijk de 240pk versie was geeft RICA 305 pk op en bij de 265pk uitvoering kunnen ze tot 330pk komen. Klik
De Tussenpaus

PRINCE

Bedankt voor de reacties. Wat gaat dat snel op zo'n forum.... Mbt de chip: zoals gezegd, ik laat RICA er even naar kijken en dan horen we het wel.... zou wel leuk zijn 300+ pk...

langeman

mooi zwart is niet lelijk !!! ;D

mooie en fijne auto .....( wij kunnen het weten ... :angel:)

kzie je wel met de foto's verschijnen ... :eusa_dance:

groetjes Hans 8)

The Saint

Mooi, zo'n groei-Volvo...  ;) Je bent nu wel zo'n beetje uitgekomen op het summum..  8)

Veel plezier R mee Prince!
No shirt no shoes, no pinball

FGG

Welkom op 't Forum, Prince.

We wachten de foto's geduldig af.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

M a r c

Citaat van: PRINCE op 08-10-2006 21:53:11
Bedankt voor de reacties. Wat gaat dat snel op zo'n forum.... Mbt de chip: zoals gezegd, ik laat RICA er even naar kijken en dan horen we het wel.... zou wel leuk zijn 300+ pk...

300+ ga je alleen redden als je ook de uitlaat en dp vervangt. Zwart is my favourite color  :)  Nu nog even foto's plaatsen .
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Eric

Goed man! Weer een zwarte. Wat mij betreft ook een hele mooie kleur!  ;D
Gauw die foto's op het forum en wie weet op een meeting eens een keertje al die zwarten op de rij!
Gefeliciteerd!
245GL 1980 => 850 T5 1994 => V70R 1998 => Ford Mondeo 1.6Tdci Titanium Econetic Lease

Eugene

Welkom op het forum, ben benieuwd naar de foto's :D

If it's not blown, it sucks...