Groentje hier

Gestart door Cableguy, 08-10-2006 22:09:13

Vorige topic - Volgende topic

Cableguy

Ik heb me jaren geleden al eens geregistreerd, volgens mij om 'n vraag te stellen ivm pa z'n roffel.
Inmiddels heb ik iets meer dan een week een eigen roffel, dus gaan we lekker verder hier ;)

Heb ivm m'n werk (90-150 km per dag) gekozen voor een 850 op LPG. Wat betreft verbruik op gas prima te doen, en de betrouwbaarheid en comfort uiteraard.
Reed tot voor kort in m'n '72 Volvo 142 op en neer, dat deed 'ie prima, maar op benzine niet echt rendabel.

Zoals gezegd rij ik er nu 'n week in, en dat rijdt heerlijk zo'n 20 klepper. Wat minder herrie om je kop ook dan in de 142 met 4-bak :P
Alleen heb ik problemen met starten, m'n brandstofpomp-zekering knalt er steeds uit. Hopelijk m'n relais, niet te hopen m'n pomp..
Start 'm nu steeds op LPG dus.

Goed, naast m'n 850 heb ik dus nog een 142 (b20) van '72 (met 2003 S60 stoelen en achterbank!) en een '74 Chevy Impala met 7.7 blok. Leve de lol :)

De 142 is te koop, dus bij belangstelling graag een PM

Turbobiker

Oei, drie hele mooie auto's!

(ik zou die groene wegdoen ;) En als je eventueel aan die kleur gehecht bent de 142 over laten spuiten ;D )

Welkom en veel plezier met je 850. En hopelijk zijn de problemen binnenkort voorbij!
De Tussenpaus

The Saint

Welkom hier Cableguy. Veel plezier van je 850!

En laat je nix wijsmaken, de Chevy moet je cker houden!!!  ;)
No shirt no shoes, no pinball

Cableguy

De 142 doe ik ook echt met tegenzin weg. Rijdt heerlijk, vooral met 't S60 interieur wat me aardig wat zweet gekost heeft. Maar de Chevy is net wat leuker om in te cruisen, dus een dikke V8 zal er zolang 't uit kan altijd blijven.

Overigens krijg ik op de 142 ook altijd hele leuke reacties, had ik niet verwacht.

fearless

Mooie auto's.  ;)

Met die mooie chevy was je dus door Zwolle aan het cruisen. Erg gaaaaaaaf.  :eusa_drool:

Turbobiker

S60 interieur  :o :o  Doe eens wat meer foto's!
De Tussenpaus

fearless

Citaat van: Turbobiker op 08-10-2006 22:24:33
S60 interieur  :o :o  Doe eens wat meer foto's!

Ja, dat was ook wat ik in mijn gedachten had.

animalT5R

Ikke ook,dus hopelijk worden die foto's ook geplaatst.
Voor de rest hele gave auto's.
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

Cableguy

Kale 142 ;)

Achterbankje erin, wielkassen bekleed met 't leer van de 'vulstukken' die normaal aan de zijkant van de rugleuning zitten in een S60.

Voorstoelen

Elektrisch verstelbaar uiteraard ;)

Cableguy

Overigens wil ik er eigenlijk nog rolgordels in en 't hemeltje vernieuwen. Maar gezien 'ie in de verkoop is weet ik niet of dat er nog van komt.

fearless

erg gaaf zo die 142.

oldostofjas

Heel gaaf!  :o   :eusa_clap:
There is no place like 127.0.0.1

Cableguy

Rudy-M

Mooie verzameling! Gaaf, 142 met dat interieur.

Je mag ook wat meer foto's plaatsen van de Impala 8)
Maare, 7,7l? Welk blok is dat?

Cableguy

't is een opgeboorde 454 (7,4)

Loopt op LPG, ± 7,5s 0-100. Op benzine wel iets sneller, maar ivm LPG-luchtfilter gaat dat niet helemaal van harte met deze setup.
Maar 't gaat natuurlijk om 't lekkere cruisen, waar 'ie erg goed in is ;)