Toch maar even...

Gestart door michel66, 09-10-2006 15:29:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

michel66

Hier een berichtje plaatsen. Krijg alleen nog geen foto hier geplaatst van mijn 850 (nee ben niet blondĀ  :P maar tips zijn welkom)
Rij dus een 850 glt 2.5 20v van eind 1992 , 237000 km en er moeten wel wat dingetjes gebeuren maar het geluid van de motor vergoed een hoop ;D
[/URL [/url]
850 THE NUMBER OF THE BEAST

FGG

Heel verstandig om hier ff een berichtje te plaatsen.

Welkom op 't Forum, Michel.

En HIER kun je lezen hoe je een foto plaatst.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

michel66

Ok thnx voor de tip en de foto staat er nu dus op
850 THE NUMBER OF THE BEAST

Claudia

#3
En weeeer zo'n mooie (echte diehard) uit '92 erbij!

Welkom, Michel!



Wel raar hoor.......als iedereen maar meteen foto's plaatst in het eerste bericht.
Niemand die dan nog zeurt.......niemand die nog op het puntje van z'n stoel zit te wachten op foto's! ::)


;D
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

Turbobiker

Eigenlijk dus ook niets aan he Claudia? ;D

Welkom hier Michel. Wat moet er nog gebeuren aan de wagen?
De Tussenpaus

Claudia

Citaat van: Turbobiker op 09-10-2006 21:20:25
Eigenlijk dus ook niets aan he Claudia? ;D



Nee he?
Zo raken we een beetje uit onze rol ;D
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

Turbobiker

Toch nog maar even dan:


meer FOTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO's

(phoe, dat lucht op ;D )
De Tussenpaus

michel66

Wat er nog moet gebeuren? Heb (zoals meer mensen ,wat blijkt uit het forum) een olielekkage (waarschijnlijk de krukaskering) waarbij ik dus gelijk maar de distributie aanpak , mijn startmotor moet worden vervangen (wilde dat dit weekend doen ,maar wat een ***** plek heeft dat ding )en ik heb zoals elders gemeld op dit forum een vreemd teller probleempje.........maar ach het is een hobby , en daar moet je soms tijd instoppen  :P
Heb mijn 850 wel gepoetst dit weekend en de bumpers met lijnolie gedaan (werkt super) dus hij glimt meer dan op de foto en ik heb mijn gril zwart gespoten (dat toont meer SMOEL dan dat chroom)
850 THE NUMBER OF THE BEAST

Domaso

Hoi Michel,

Welkom op het forum. Jouw 850 lijkt wel op de mijne. Ik heb sinds kort ook een donkerblauwe (kleurcode 406) GLT uit 92 met ,(jawel hoor) toen ik 'm kocht 237 dkm.  Ik heb alleen geen schuifdak. :'(

Ik ben wel benieuwd naar jouw kleurcode. Via deze link kun je je code opzoeken: http://www.volvo850forum.nl/index.php?topic=9609.0

groeten, Jean-Pierre
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

Eugene

Welkom Michel,

Mooie roffel, veel plezier ermee en succes met het verhelpen van de mankementjes :)

If it's not blown, it sucks...

michel66

#10
Geloof dat mijn kleurcode ook 406 is. Ik heb er trouwens ook nog zo'n spuuuuuuuuglelijke afneembare trekhaak onder zitten , als er iemand is die daar interesse in heeft dan moet je via PB een brul gevenĀ  ;)
850 THE NUMBER OF THE BEAST

thuur

Citaat van: michel66 op 10-10-2006 12:15:20
Geloof dat mijn kleurcode ook 406 is. Ik heb er trouwens ook nog zo'n spuuuuuuuuglelijke afneembare trekhaak onder zitten , als er iemand is die daar interesse in heeft dan moet je hier een brul geven ;)

:eusa_naughty:

Nee, dat doen we via PB hier ;)


Gr 8)

michel66

awel maar ge begreipt tog wel dat ikke wel moe zegge dat ikke er ene heb  ;)    maar alvast bedankt voor het ingrijpen en het sturen in de juiste richting
850 THE NUMBER OF THE BEAST

mehn

Citaat van: michel66 op 10-10-2006 14:52:37
awel maar ge begreipt tog wel dat ikke wel moe zegge dat ikke er ene heb ;)

Wat dacht je van het advertentieboard? Nog 1 post erbij en je mag daar ook posten ::)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

michel66

Waarom lukt het niet na diversen keren om op dezelfde manier als de 1e foto een 2e foto neer te zetten? >:(
850 THE NUMBER OF THE BEAST