Ik krijg de tank niet vol....

Gestart door thuur, 09-10-2006 23:30:19

Vorige topic - Volgende topic

thuur

Citaat van: Jeroentjuh op 14-10-2006 13:13:03
Citaat van: Emiel op 10-10-2006 18:19:09
Haal de vlotter er ns uit en beweeg hem met de hand. Kan je meteen zijn of de meter meegaat.

Zou kunnen dat ie niet helemaal 'recht' zit.

X70 heb toch een vlotter in een buis, dus maakt niet uit hoe deze is bevestigd......
Maar geef er eens een paar tikken op als de tank vol zit, misschien blijft ie steken in de buis...

Aha. tikken uitdelen :D

Dat zijn meer de oplossingen die mij liggen 8)

Dank!

Gr ;)

thuur

Citaat van: Jeroentjuh op 14-10-2006 13:13:03
Citaat van: Emiel op 10-10-2006 18:19:09
Haal de vlotter er ns uit en beweeg hem met de hand. Kan je meteen zijn of de meter meegaat.

Zou kunnen dat ie niet helemaal 'recht' zit.

X70 heb toch een vlotter in een buis, dus maakt niet uit hoe deze is bevestigd......
Maar geef er eens een paar tikken op als de tank vol zit, misschien blijft ie steken in de buis...

Het tikken haalt niets uit. Inmiddels is de wijzer steeds lager gaan staan bij een volle tank. In vergelijk met de foto in de SP staat ie nu 2x zo laag.

Is de vlotter van een '92-er 850 GLT hetzelfde als een '97-er V70 T5?

In Vadis staan verschillende nummers maar ze zien er exact hetzelfde uit.

Gr 8)

thuur

Goed, een '92-er vlotter werkt prima in een V70. Stekker past, diameter hetzelfde, ook al heb ik hem niet gemonteerd gehad. Enige verschil kan nog zitten in de lengte (vorm van de tank?).

Ik heb mijn vlotter er niet uitgehaald omdat ik dan moest flexen aan de auto, of de tank uitbouwen. Het is zo krap dat ik niet verwacht dat de vlotter er zomaar uitgaat. Hij zit voor een deel onder/naast de uitsparing in de auto ???

Anyway, de oude vlotter aangesloten en de meter in de gaten gehouden. Doet lange tijd niets en gaat dan plots naar het niveau :eusa_think: Toen de vlotter op de kop gezet en gewacht. De meter gaat niet hoger dan het een na laatste streepje (zie foto pag. 1) :o Helemaal op nul: meter staat exact op het rode streepje.....

Halverwege de test bleef de meter staan. Na contact af/contact op gaf hij weer de juiste stand aan.

Zet mijn schoen maar op het dak ???

Gr :eusa_think:

UserID6342

thuur

Citaat van: Dirk342 op 11-06-2009 00:11:54
Massa probleempje Thuur ?

Lijkt me stug. Schonere massapunten en asnaven als aan/op mijn auto bestaat niet ;D

Ooit heeft een Hooftman monteur gespeeld met de meters in mijn auto. Misschien moet ik die test nog maar eens laten uitvoeren. Ik kan mijn eigen klokkenwinkel niet uitlezen ???

Gr :eusa_think: