Ik krijg de tank niet vol....

Gestart door thuur, 09-10-2006 23:30:19

Vorige topic - Volgende topic

thuur

Beste forummers,

Een paar tanken verder concludeer ik dat de tankmeter niet het juiste niveau aangeeft. Laatst echt de laatste druppels in de tank geperst, maar de meter komt niet hoger dan zo:

De boordcomputer werkt prima, de meter ook richting leegstand en verder geen rare dingen (ja motor was nog niet op temp.).

Iemand enig idee waar ik dit moet zoeken?

Gr ???

Johann

Ik denk de niveau gever in de tank dan.

elianmars

Klopt de meter op het minimale niveau wel? Anders kan het ook zijn dat de naald niet helemaal goed zit?

thuur

Citaat van: elianmars op 09-10-2006 23:33:31
Klopt de meter op het minimale niveau wel? Anders kan het ook zijn dat de naald niet helemaal goed zit?

Ja die stand geeft ie prima weer, op het moment dat de meter in het rood komt gaat het lampje aan. Bij contact uit staan benzinemeter en temp.meter gelijk iets onder minimum.

Vervelende van de vlotter is dat ik rook :-[ Zal niet de eerste keer zijn dat ik benzinedampen opsnuif en dan pas denk "oh, misschien m'n peuk ff wegmikken" :-[

Gr :-\

pooh

tja, dan zit er maar 1 ding op..stoppen met roken :-\

Teken de petitie tegen het dodingsstation en de gemeenten in Cadiz!
Direct naar de petitie: www.petitiononline.com/perrera/petition.html

Ludo

óf stoppen met autorijden.  :evil:

Hen3

Citaat van: thuur op 09-10-2006 23:40:40
Vervelende van de vlotter is dat ik rook :-[ Zal niet de eerste keer zijn dat ik benzinedampen opsnuif en dan pas denk "oh, misschien m'n peuk ff wegmikken" :-[

Volgens mij vliegt benzine niet gauw in brand van een sigaret... de temperatuur van je sigaret ligt onder de ontbrandingstemperatuur van benzine.

thuur

Citaat van: Hen3 op 09-10-2006 23:48:39

Volgens mij vliegt benzine niet gauw in brand van een sigaret... de temperatuur van je sigaret ligt onder de ontbrandingstemperatuur van benzine.

De punt van een sigaret kan wel 1000 graden worden.

Jaja, je leert nog eens wat als je naar Denk aan Henk luistert ("Wat is waar?").... En nu ben ik oud zeker ::)

@Pooh: mwah... living on the edge he 8)

@Ludo: Hahahahahahahahaha

Gr :P

Turbobiker

Mythbusters!!!!!!!!! ;D
De Tussenpaus

Turbobiker

Citaat van: pooh op 09-10-2006 23:45:43
tja, dan zit er maar 1 ding op..stoppen met roken :-\

;D

(ik vind 'm goed, Thuur geloof ik wat minder)

(gaat me vast een plekkie op de gastenlijst kosten :-\ )
De Tussenpaus

OMD

Citaat van: Johann op 09-10-2006 23:31:08
Ik denk de niveau gever in de tank dan.

Ik zeg ook vlotter....

elianmars

Gr :-\

Ik neem aan dat Genevieve wel met een brandblusser om kan gaan, toch? Laat haar dan gewoon paraat staan met zo'n ding, als je de vlotter tevoorschijn tovert  :eusa_whistle:

Turbobiker

Citaat van: thuur op 09-10-2006 23:54:49

De punt van een sigaret kan wel 1000 graden worden.

Als je benzine ruikt is er nog lang niet genoeg damp in de lucht om de boel echt te laten ontploffen. Pas als je aan het flauwvallen bent van de benzinelucht zal het mengels in de buurt komen van een idealen mix...

(hadden we deze discussie niet een week geleden ook al? Iets met emmers lucht en benzine :eusa_think: ;D )
De Tussenpaus

Vertigo

Volgens mij is thuur gewoon nog niet gewent aan het feit dat hij T5 rijdt;

Bij een 2.0 gaat de benzinemeter niet zo snel omlaag, bij een T5 is er al een boel benzine uit de tank geslurpt bij het starten en  dat is direct op de benzinemeter te zien. Dus zal je die nooit "vol" zien staan. ;)

Zie op de foto dat je kmstand 333771 is, 335000 (feestje) is dus nog niet gepasseerd ;)

Turbobiker

Citaat van: Vertigo op 10-10-2006 00:02:29
Zie op de foto dat je kmstand 333771 is, 335000 (feestje) is dus nog niet gepasseerd ;)

Die 'discussie' is al in een ander topic, maar dat gebeurd wel eens vaker. Veeel lezen. :eusa_eh:

(oh, wat is dit forum :evil: )(kan niet zonder, noch met :eusa_wall: :eusa_wall: )

De Tussenpaus