Toch maar weer een 850!!!!

Gestart door Autobandje, 10-10-2006 10:34:40

Vorige topic - Volgende topic

T W R 850

Nee ik had een mailtje van hem en heb hem verzocht mij te bellen voor meer info.
ben veel weg dus kan niet altijd op mail reageren.
Dat was vorige week dus het zal wel.

-D©©©L-

Ik heb zelf bij de T overwegingen geprobeert een overzicht te maken van de komende jaren  te verwachten onderhouds kosten,
bij "koopjes" en bij "concour staat"auto's.
Het totaal plaatje zag er al heel snel anders uit dan je op basis van puur en alleen de aanschafprijs zou zeggen !

Citaat van: M a r c op 17-10-2006 22:53:37
Maar TWR krijgt alleen maar van die idioten aan de lijn die al beginnen af te  bieden zonder de wagen zelfs maar gezien te hebben... 

Dat vind ik echt onbeschoft.  >:(

HaRdCoRe-WeZ

Kun je wel vinden, is helaas wel de waarheid.

J a a p

Geen T5-R handbak op autotrack?? kijk hier eens naar:

http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occlist.details?p_spr_id=38085760&p_type_lijst=RL&o_id=3297112

Slechts 130.000 km's. Mist wel de achterspoiler, dus mischien is het een T5, aan het interieur te zien is het echter wel degelijk een T5-R.

Marc, dit is die auto waar ik het vrijdag over had.

edit: zie nu dat het een 2 liter is. Mischien werden die italianen ook zonder achterspoiler geleverd?
Wannabe C70 rijder.

Autobandje

ik kom helaas de komende weken er niet aan toe om naar een auto te zoeken omdat ik het ontzettend druk heb bij mijn nieuwe werkgever.
momenteel rijd ik nog met de Cupra maar die gaat er volgende week uit omdat ik hem verkocht heb.

komt allemaal vanzelf!!! heb zelf ook nog een mooi C70 T5 en een V70R op het oog.

Laserblue

Citaat van: VolvoJaap op 17-10-2006 23:37:44
Geen T5-R handbak op autotrack?? kijk hier eens naar:

http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occlist.details?p_spr_id=38085760&p_type_lijst=RL&o_id=3297112

Slechts 130.000 km's. Mist wel de achterspoiler, dus mischien is het een T5, aan het interieur te zien is het echter wel degelijk een T5-R.

Marc, dit is die auto waar ik het vrijdag over had.

edit: zie nu dat het een 2 liter is. Mischien werden die italianen ook zonder achterspoiler geleverd?

en vergelijk deze prijs dan eens met de auto van Marc ;)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

J a a p

Is een nette prijs denk ik. Die van Marc is idd wel erg mooi!
Wannabe C70 rijder.

Eugene

If it's not blown, it sucks...

elianmars

Citaat van: Autobandje op 18-10-2006 13:01:09
ik kom helaas de komende weken er niet aan toe om naar een auto te zoeken omdat ik het ontzettend druk heb bij mijn nieuwe werkgever.
momenteel rijd ik nog met de Cupra maar die gaat er volgende week uit omdat ik hem verkocht heb.

komt allemaal vanzelf!!! heb zelf ook nog een mooi C70 T5 en een V70R op het oog.

En wat ga je over drie maanden weer kopen?  ::) ;)

Autobandje

Citaat van: elianmars op 18-10-2006 21:27:43

En wat ga je over drie maanden weer kopen? ::) ;)

geen idee!!! volgende week heb ik een gesprek voor een lease-auto .. waarschijnlijk een V50 :D

M a r c

Het topic heet "Toch maar weer een 850 !!!! ???
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

M a r c

Citaat van: Autobandje op 19-10-2006 14:36:16
Citaat van: elianmars op 18-10-2006 21:27:43

En wat ga je over drie maanden weer kopen? ::) ;)

geen idee!!! volgende week heb ik een gesprek voor een lease-auto .. waarschijnlijk een V50 :D

Ik wil die Cupra nou ook wel eens een keer zien Stefan... en proefrijden uiteraard  ;D Kijken of zo'n ding nu écht zo snel is.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

mehn

Begrijp me goed, dus niet verkeerd...

Als ík Marc was verkocht ik mijn 850 iig niet aan Autobandje maar aan een 850 T-5R liefhebber ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Emiel

Citaat van: mehn op 19-10-2006 15:16:37

Als ík Marc was verkocht ik mijn 850 iig niet aan Autobandje maar aan een 850 T-5R liefhebber ;D

LOL!

-D©©©L-

Citaat van: mehn op 19-10-2006 15:16:37

...maar aan een 850 T-5R liefhebber ;D
Is daar ook een inburgerings cursus voor ?  :eusa_whistle: