volvo 850 tr 5

Gestart door karelsaul, 10-10-2006 21:01:20

Vorige topic - Volgende topic

karelsaul

hallo

ik woon in spanje en verveel me rot tijdens het weekend en zou me graag een volvo 850 tr -5 kopen in het geel of een s70 r
het probleem is kan er hier eentje op de kop tikken een 850 tr -5 geel is die wagen aan te raden?
niet teveel problemen mee
De wagen zou 102.000 km hebben is dit wel een goede keuze?
tevens zou ik graag het chassisnummer willen controleren op internet is dit te doen.
hoeveel van die wagens zijn er eindelijk gemaakt ?
Volgens dat ik zie waren de eerste geel daarna zwart en dan groen.
welke is er het meest gevraagd?

ik zou morgen al moeten beslissen kan er me iemand goede raad geven waarop ik moet letten

wachtend op een spoedig antwoord

Zippo

Welkom!!

Eerst maar ff kijken bij !!!  ;)

Jeroentjuh

De eerste T-5Ren waren er in het Geel en Zwart, later kwam de kleur Groen erbij.....

Tja met 102.000 op de teller vind je ze niet veel, zou wel ff kijken of dit klopt, in de computer kun je de echte km-stand uitlezen...... 

Waar je op moet letten bij de aankoop kun je wel vinden als je ff goed zoekt op het Forum, en zijn er al heel wat geweest met die vraag.... ;D

Maar gaat het om een station/sedan? Handbak/automaat?

mehn

Hij heeft m al gekocht. CY en MT ;)

edit: sedan

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

elianmars

Citaat van: mehn op 10-10-2006 21:30:28

In een half uurtje beslist?  :o ???

mehn

Yep daar lijkt het wel op ;)

Hij zit op de chat  ;D

XC60 D4 AWD:

mehn

Citaat van: Jeroentjuh op 10-10-2006 21:21:22
De eerste T-5Ren waren er in het Geel en Zwart, later kwam de kleur Groen erbij.....

Nou vooruit dan, hier ook maar weer ff ;)

Nu is de quizvraag van vanavond: waar ligt TDS? Of is dat een bijnaam van België  :eusa_think:

XC60 D4 AWD:

M a r c

Citaat van: mehn op 10-10-2006 21:30:28

:P
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

mehn

XC60 D4 AWD:

Laserblue

Citaat van: mehn op 10-10-2006 21:38:13

http://www.mehn.nl/volvo/volvo855t5/distr.jpg

Nu is de quizvraag van vanavond: waar ligt TDS? Of is dat een bijnaam van België  :eusa_think:

Dat is Rotterdam  ;) ; Turkse Deel Staat :eusa_whistle:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

BenC70ES

Lijstje klopt volgens mij niet omdat indd. België er niet bij staat...

K heb dat nog ergens in een intern Volvo boekje staan datzelfde lijstje  ;)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Esveldt

Tourist & Diplomat Sales

In 1956 zette Volvo een afdeling op voor mensen die veel in het buitenland reisden of kortere tijd in het buitenland woonden, zoals toeristen en diplomaten. Vandaar de naam die die afdeling kreeg: Tourist & Diplomat Sales (TDS). Iedereen die in aanmerking komt voor het TDS-programma kan Volvo's belastingvrij kopen. Op zich is alleen dat al aantrekkelijk, maar voor de liefhebber kan ook de afwijkende uitvoeringen van de auto's ten opzichte van de zustermodellen op de thuismarkt een voordeel zijn.

In het begin van het bestaan van TDS kon de klant zijn of haar auto direct ophalen van de fabriek in Torslanda. Dertig jaar later kon dat nog steeds, maar begin 1988 opende Volvo een geheel nieuw gebouw met veel glas op steenworp afstand van de productiehallen. Met ruimtes om te rusten en een restaurant moest van het ophalen van de auto een belevenis geschapen worden. Vandaar ook de naam van de straat waaraan het gebouw werd geplaatst: Number One Customer Avenue. Verder werd tijdens die dertig jaar meerdere TDS-afdelingen binnen de wereldwijde Volvo-organisatie geopend. Bovendien werd de mogelijkheid gecreëerd om de auto naar keuze in de dichstbijzijnde havenplaats af te leveren.

De eerste auto die in het nieuwe TDS-centrum werd afgeleverd was een vierdeurs 240GLT. De klant was een Zweed die in Noorwegen voor een Zweeds bouwbedrijf werkte.

Begin jaren negentig had TDS wereldwijd meer dan 200 000 auto's verkocht.

Esveldt

Wat heb ik gewonnen???

:eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance:

thuur

Iemand op de chat had 100 euro uitgeloofd :P

Gr ;D

Esveldt

Dit was eigenlijk een vraag voor "Huiver"