[VOLVO 850 CLUBMEETING] Nachtrally 25-11-2006

Gestart door Emiel, 14-10-2006 14:48:08

Vorige topic - Volgende topic

Ludo

Citaat van: Spin! op 27-11-2006 12:46:24
Citaat van: Tom850 op 27-11-2006 12:18:31
Neu jij niet maar Ludo en Spin wel.

Nou ja klagen...het was even fel licht aan de oogjes op dat late tijdstip  ;D verder was het mooi en helder! Ik zeg altijd als opticien zijnde...goed licht is belangrijk  :eusa_dance:

tja klagen.
als ik zo een tegenligger tegenkom wil het wel eens gebeuren dat ik "per ongeluk" op het linker rijvak ga rijden omdat ik niet meer zie waar ik rij.
je zou niet de eerste zijn die in de sloot beland...  ;)

mehn

Citaat van: Ludo op 27-11-2006 13:25:43
als ik zo een tegenligger tegenkom wil het wel eens gebeuren dat ik "per ongeluk" op het linker rijvak ga rijden omdat ik niet meer zie waar ik rij.

Dat deed die fietser ergens op de route ook. Om de een of andere reden was hij het niet eens met het feit dat ik daar reed
Hij had de fiets gelukkig goed onder controle, anders had ie onder de auto gelegen...

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

ief

@Tom850

Wat heb jij voor lampen in je mistlampunits dan? Die waren volgens mij ook blauw?
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

Tom850

In mijn mistlampen heb ik geen Xenon, maar lampen die het effect zeer goed benaderen al zeg ik het zelf. Zijn wel van die Xenon looks. Kosten ook rond de 100 euri de 2. Lampen zijn van PIAA en dan de 7500k in H3(uiteraad).

Dus niet goedkoop, maar wel mooi.

Groeten Tom

ief

Citaat van: Tom850 op 27-11-2006 14:55:25
In mijn mistlampen heb ik geen Xenon, maar lampen die het effect zeer goed benaderen al zeg ik het zelf. Zijn wel van die Xenon looks. Kosten ook rond de 100 euri de 2. Lampen zijn van PIAA en dan de 7500k in H3(uiteraad).

Dus niet goedkoop, maar wel mooi.

Groeten Tom
Welk wattage en waar gekocht als ik vragen mag?
Zoiets?
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

Tom850

Watt's volgens mij gelijk aan normaal.

Gekocht bij Zijlstra in Hengelo ov.

Groeten Tom

TTT242

Mmhh, wel geen E keurmerk...
Voor de v70 classic is deze wel goed http://www.kew.nl/kew.aspx?p=247

Maar ik ben er nog niet uit...Tom850 had zijn mistlampen ook aanstaan toen wij Belgen hem voorbij reden op de A18. Maar als ik het goed begrijp heb je geen echte Xenonlampen? Je hebt die PIAA 7500 lampjes zitten in de koplampen en de mistlichten? Of heb je ze enkel in de mistlampen steken? Als die in de koplampen zo'n licht geven is het wel z'n geld waard.
V70 Classic 2.5T LPT LPI  >>> V70N T5 Lpi Black Sapphire

Tom850

Alleen in mijn list lichten heb ik die PIAA Lampen zitten.

In mijn koplampen heb ik wel Xenon maar dan geen dure set ofzo.

Groeten Tom

TTT242

Wat heb je dan in je gewone koplampen zitten? Ik dacht niet dat er goedkope Xenon bestond.
V70 Classic 2.5T LPT LPI  >>> V70N T5 Lpi Black Sapphire

Tom850

Een setje van 250 euro, vink niet echt duur en werkt nu al een jaar zonder problemen.

Groeten Tom

-D©©©L-

Ben ergens toch blij dat de nachtrit niet een paar dagen later was, slecht voor de gemiddelde snelheid lijkt me.
http://www.nu.nl/news/904059/14/Aanhoudingen_bij_internationale_grenscontrole.html

Hylco

Citaat van: denkweb op 26-11-2006 09:19:55
Citaat van: Hylco op 26-11-2006 02:25:20
Net weer thuis. Navi en ik vonden het echt ontzettend leuk. Bedje ziet er nu echter wel heel verleidelijk uit  :azn:

Aandrijfassen nog goed vastzitten Hylco?  :eusa_silenced:

Wonder boven wonder houden ze het al een paar weekjes :eusa_angel:

-D©©©L-

Citaat van: Tom850 op 28-11-2006 10:53:06
Een setje van 250 euro, vink niet echt duur en werkt nu al een jaar zonder problemen.

Qua groot licht wel ja, wat heb je er in zitten als dimlicht ?  :eusa_whistle: