ik ben xc70 driver

Gestart door xc70driver, 16-10-2006 20:00:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

xc70driver

Hallo iedereen.

Heb me vandaag aangemeld op 850 forumm en laat ik me eerst maar eens voorstellen.

Ik rijd in een volvo v70 XC(crosscountry). Deze heeft een 2.5t 5 cilinder met 193 pk.
Rijd er nu ruim 3 jaar in en ben heel erg tevreden over deze auto. Dit jaar een paar kosten gehad aan reparaties. Waaronder kapotte kachelradiator. Een veel voorkomend probleem heb ik mij laten vertellen. Mijn broertje zit hier ook al een tijdje op de forum. Hij is V70Rdriver. Heb een beetje rondgekeken op de site en hier kan ik echt superveel info vinden en natuurliijk vragen stellen.

Mijn volvo heeft nu 165.000km gelopen en zo te lezen kan er nog heel wat bij.
Heb afgelopen weekend in duitsland even mijn top getest en met 5 mensen haalde hij ongeveer 223km/h dus in me eentje richting 230.
Verder ben ik nog aan het twijfelen om mijn volvo te chippen, heb namleijk gelezen als je lid wordt van 850club je dikke korting bij rica krijgt dus dan wordt het zeer interessant.  Dit weekend heb ik een tenzo luchtfilter erop gezet waardoor ik het pssshht geluid eindelijk kan waarnemen :D .

Ik hoop dat we elkaar kunnen hebben met het uitwisselen van info op dit forum.
Ik heb er in ieder geval zin an.

Greetz xc70driver


Turbobiker

#1
Citaat van: xc70driver op 16-10-2006 20:00:10
Mijn broertje zit hier ook al een tijdje op de forum. Hij is V70Rdriver.

Tja, of dat nu reclame is... :eusa_whistle:


Maar welkom hier. XC rijders hebben we niet zo veel, altijd leuk. Heb je nog wat mooie foto's van je wagen?

O ja, jij bent toch wel een echte Volvo-fanaat? Dat familielid van je heeft namelijk meer met Audi's, Alfa's en vooral BMW's ;)
De Tussenpaus

xc70driver

ja foto's ga ik snel maken. ik ben zeer tevreden over mijn volvo, maar als we het over de extremere versies van de beemers audi; s en mercs gaan hebben gaat mijn voorkeur daarnaartoe. Maar volvo is prijstechnisch vele malen interessanter dan de concurrenten en jah de roffel is natuurlijk wel heel verslavend. Bij mij is ie 'onderin' 1500-3000rpm TE LEKKER!!! :D:D


The Driver

Citaat van: Turbobiker op 16-10-2006 20:05:13
Citaat van: xc70driver op 16-10-2006 20:00:10
Mijn broertje zit hier ook al een tijdje op de forum. Hij is V70Rdriver.

Tja, of dat nu reclame is... :eusa_whistle:


Maar welkom hier. XC rijders hebben we niet zo veel, altijd leuk. Heb je nog wat mooie foto's van je wagen?

O ja, jij bent toch wel een echte Volvo-fanaat? Dat familielid van je heeft namelijk meer met Audi's, Alfa's en vooral BMW's ;)



Beetje rustig he Lars  ;D


Eugene


If it's not blown, it sucks...

FGG

Welkom op 't Forum.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

breakman

welkom op het forum beter laat dan nooit lid worden !!!  :eusa_dance:

foto's ? we kicken er namelijk op hier  ;D

veel rijplezier !!!

breakman

xc70driver

TNX iedereen,

De fotos komen uiterlijk dit weekend op het forum!!

greetz